Sorry als het belerend klonk, maar dat was niet mijn bedoeling. Ik constateer dat je met bepaalde vragen zit qua waar je info vandaan moet halen en zie dat daar geïrriteerd op wordt gereageerd. Ik kom dan met (mogelijke) verzachtende omstandigheden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
grapje maar het klonk raar, net zoals je tegen een kleuter bezig was.
Laatste plek voor de wisselslagfinale is niet heel verdacht toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef Tommeke het volgende:
Over zo'n Phelps hè? Wordt zijn dominantie ook wel eens verdacht gevonden?
Noob-vraagje: Welke strategie zou daar aan ten grondslag kunnen liggen? Ik neem namelijk aan dat je achterin het veld meer last van golfslag e.d. hebt. Of is het psychologisch "lekkerder" om in te halen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Compleet tegengesteld dus. VS gaat all out in het begin. Alles op de eerste twee om een gat te slaan. Australië verdeelt het en Nederland gooit alles op het eind.
Dat is zo. Maar je ziet vaak dat zulke dominante atleten later gepakt worden op dope. Maar ja, niet aan denken, lekker genietenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste plek voor de wisselslagfinale is niet heel verdacht toch?
Mwah, op de 100 is Schmitt toch wel ongeveer gelijkwaardig denk ik. VS moet het vooral de constantheid hebben, allemaal rond de 54.0 op papier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Compleet tegengesteld dus. VS gaat all out in het begin. Alles op de eerste twee om een gat te slaan. Australië verdeelt het en Nederland gooit alles op het eind.
Volgens mij is het inderdaad psychologisch lekker om in te halen. Lijkt mij althans. Maar misschien is dat bij anderen anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Noob-vraagje: Welke strategie zou daar aan ten grondslag kunnen liggen? Ik neem namelijk aan dat je achterin het veld meer last van golfslag e.d. hebt. Of is het is psychologisch "lekkerder" om in te halen?
Ligt er ook puur aan wat voor zwemsters je hebt. Marleen en Femke zijn echte estafettezwemsters. Die houden daar gigantisch van. Die bijten zich echt in zo'n tegenstandster vast. Vandaar begrijp ik de keuze van Marleen op 2 wel. Jacco weet ook dat we na Inge achter liggen, maar hij hoopt het gat met Marleen te kunnen consolideren om met de laatste twee echt uit te halen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Noob-vraagje: Welke strategie zou daar aan ten grondslag kunnen liggen? Ik neem namelijk aan dat je achterin het veld meer last van golfslag e.d. hebt. Of is het is psychologisch "lekkerder" om in te halen?
De eerste helft is echt het snelst bij de Amerikanen, maar dat is puur door Franklin,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, op de 100 is Schmitt toch wel ongeveer gelijkwaardig denk ik. VS moet het vooral de constantheid hebben, allemaal rond de 54.0 op papier.
Ook de seriezwemsters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:54 schreef mrstylo het volgende:
Maar krijgen alleen de 4 finalisten medaille of de andere die bij half finale gezwommen hebben ook?
Als ze de vorm van vorig jaar heeft wel. Maar op de trials was het maar net aan op de 100.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
De eerste helft is echt het snelst bij de Amerikanen, maar dat is puur door Franklin,
Ze hoefde daar natuurlijk ook niet. Zelfs op 70% plaatst ze zich op alle nummers waar ze zich op wilde plaatsen. 100 viel tegen, maar was ook geen sleutelnummer voor haar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze de vorm van vorig jaar heeft wel. Maar op de trials was het maar net aan op de 100.
Ze ligt naast Hardy, das precies zo'n zelfde type. Vorig jaar op het WK zwommen ze ook tegen elkaar. Toen zwom Veldhuis het gat op de laatste 50 meter bijna helemaal dicht op Hardy.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:57 schreef wimderon het volgende:
Het grootste gevaar is dat Veldhuis zich in de eerste 50 op gaat blazen als Dekker niet goed bijblijft.
Ja sorry, maar het staat natuurlijk ook in de OP. Zal ik wel naar verwijzen de volgende keer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die jongen is misschien niet zo wegwijs op het internet. Ik weet verder niet hoe oud hij is en zo. We kunnen toch wel een beetje behulpzaam zijn voor elkaar.
Ja maar Saskia krijgt niks he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom alleen al reserves opstellen![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste race van deze avond toch? Ik mis Cech
die keeper?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste race van deze avond toch, de 400 wissel? Ik mis Cech
Nee inderdaad. Ik hoop dat ze er een 53.79 van kan maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef TheArt het volgende:
Die reactie van Marleen zegt me toch wel genoeg. Dit was echt niet vol.
Ik hoop op Le Clos. Zit Schoeman ook in de finale?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook.Ik hoop op een verrassing dan maar het zal Lochte of Phelps worden waarschijnlijk.
Ik hoop op die Jap. Gewoon om de gevestigde orde te fucken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Le Clos. Zit Schoeman ook in de finale?
Nee, de zwemmer. Was z'n helmpje vergeten op te zetten en mist daarom de finale.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Le Clos. Zit Schoeman ook in de finale?
ai jammerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de zwemmer. Was z'n helmpje vergeten op te zetten en mist daarom de finale.
WTF.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de zwemmer. Was z'n helmpje vergeten op te zetten en mist daarom de finale.
Jammer. Zuidafrikanen zijn tof.quote:
Dan zou ie gezonken zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet serieus niets van zwemmen. Ben Noober dan noob.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je neemt dat toch niet echt serieus hè?
Gewoon omdat het niet hoeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zou Marleen niet voluit gaan?Zo'n druk programma heeft ze niet.
Waarom s'ochtends al voluit gaan als het niet hoeft? Kan je beter je energie sparen voor de finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zou Marleen niet voluit gaan?Zo'n druk programma heeft ze niet.
En ook niks van voetbal blijkbaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet serieus niets van zwemmen. Ben Noober dan noob.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En ook niks van voetbal blijkbaar
Klopt. 3.32 is zeker genoeg voor goud. Misschien zelfs 3.33.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:27 schreef Ericr het volgende:
Kromo een 51 hoog, Femke en Marleen in de 53 en Inge openen in 54 laag. Zie geen ploeg die in de 3:32 gaat zwemmen naast Nederland.
hij is geen vrouwquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En ook niks van voetbal blijkbaar
Het blijft altijd tricky en het lijkt mij dat je van zo'n inspanning makkelijk kunt herstellen. Dan kun je beter 95% geven. Ook zou het vervelend zijn geweest als ze niet bij de beste 3 waren geëindigd. Je wilt niet in baan 2 of 8 zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom s'ochtends al voluit gaan als het niet hoeft? Kan je beter je energie sparen voor de finale.
Ik vind dit wel weer typisch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, was Spitz dan superflamboyant?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, was Spitz dan superflamboyant?
welke zwemmer is messi?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar even naar Grueter luisteren
400m wisselslagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
Is dit nu al een finale en, zo ja, welke?
Ja, 400 meter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
ja 400mquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
400m wisselslagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |