iOS != OS-X.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg stom.....Silly me...
Een apple logo hebben en dan nog steeds niet weten dat dit niet hetzelfde isquote:
!= betekent "is niet gelijk aan"...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Een apple logo hebben en dan nog steeds niet weten dat dit niet hetzelfde is.
je zegt het goed, gebaseerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
iOS is gebaseerd op OS X, prutser. Het is trouwens OS X, zonder het streepje
Whatever pleases you.quote:
Dit is het beste advies wat ik in dit topic voorbij heb zien komen. Ook het enige, maar tochquote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whatever pleases you.![]()
TS, ik zou lekker gaan voor wat je budget aan kan, en er eens een dag aan besteden om in een foonshop diverse toestellen uitgelegd te krijgen. Als je een normale en leuke verkoper hebt, dan doet ie dat voor je, in plaats van je als een idioot te behandelen, zoals in dit topic gebeurt. Ook al die zelfbenoemde 'experts' in dit topic hebben het ooit moeten leren hoor
Succes met je keuze.
Oh, sorry, wist ik niet. Is dat typisch van fok of is dit de moderne versie van ≠?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
!= betekent "is niet gelijk aan"...
Ik ken er diversen die precies dat gedaan hebben (andersom ook trouwens), en er niet zo'n strijd van maken als jij, die met beiden tevreden waren. Waaronder ondergetekende. Beiden hebben voor- en nadelen. En als je dat niet wilt inzien, dan ben je gewoon dom.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ja. onthou ook even dat ik persoonlijk nog nooit heb gehoord van iemand die geswitched is van iphone naar android, laat staan iemand die er gelukkiger van is geworden. andersom kom je regelmatig tegen. onthou dat en bedenk welke reden daarvoor zou kunnen zijn!
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:53 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oh, sorry, wist ik niet. Is dat typisch van fok of is dit de moderne versie van ≠?
Mijn excuses.
dan ben ik maar domquote:Op zondag 29 juli 2012 17:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken er diversen die precies dat gedaan hebben (andersom ook trouwens), en er niet zo'n strijd van maken als jij, die met beiden tevreden waren. Waaronder ondergetekende. Beiden hebben voor- en nadelen. En als je dat niet wilt inzien, dan ben je gewoon dom.
ElizabethR
Kom, kusje erop en niet meer zo mopperenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kom, kusje erop en niet meer zo mopperen
R.I.P.quote:
qftquote:Op zondag 29 juli 2012 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
R.I.P.
Geniale mensen gaan altijd te vroeg. Gelukkig ben ik ook dom
Total Recallquote:
Dat 'houterige' is sterk verbeterd in Android 4.1, die binnenkort ook voor de S3 beschikbaar zal worden gemaaktquote:Op zondag 29 juli 2012 00:30 schreef Henno het volgende:
De structuur van iOS is wel eenvoudiger vind ik, en sowieso grafisch aantrekkelijker (ik bedoel dan vooral hoe vloeiend de gebruikersinterface reageert op je acties, dat komt bij Android allemaal toch wat houterig over imo).
De prijs is vaak ook het enige wat mensen naar Android toe drijft, aan de techniek ligt het niet
Mijn Galaxy Nexus met 4.1 is smoother dan een IOSquote:Op zondag 29 juli 2012 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat 'houterige' is sterk verbeterd in Android 4.1, die binnenkort ook voor de S3 beschikbaar zal worden gemaakt
Zoals je zelf dus al zegt, die heeft die nieuwe Android 4.1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mijn Galaxy Nexus met 4.1 is smoother dan een IOS
beetje onzin.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit is het beste advies wat ik in dit topic voorbij heb zien komen. Ook het enige, maar toch
quote:
Tuulk id de S3 beter dan de S2, maar de S2 zal poosje zijn mannetje wel staan nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef Xereos het volgende:
6 pagina's vol! even lezen dit.
Zelf ga ik wel voor de 500 MB. Paar mensen in dit topic zeiden dat het beter was om een S2 te halen dan een S3 voor de beginners en ook de kosten. Vrienden van mij die een S2 hebben zeiden dat ik juist voor de S3 moest omdat zij nu de S3 ook willen en het zo hadden gedaan maar dat nu kunnen doen(abo). Ik denk wel dat ik nu wel voor de S3 wil gaan anders loop ik wel achter als er nog een betere uit komt ( als ik de mensen moet geloven dat de S2 en 3 niet zoveel verschillen)
Kan iemand me advies geven over de abonnementen die ik kan gebruiken en wie de beste(zeg maar veiligste en betrouwbaar/vriendelijke) aanbieder is? zelf wil ik graag 500MB internet gebruiken en de S3 gratis.
Misschien een domme vraag maar wat gebeurd er eigenlijk als bijvoorbeeld je iPhone/galaxy s2 kwijt is of stuk is gegaan terwijl je een abo hebt? of is dit anders per aanbieder anders
De persoon die ergens bovenin zei dat ik naar de telefoonwinkel moest gaan voor de demonstratie/tips en youtube filmpjes moest kijken. Goeie tip zal ik zeker doen.Misschien zal het me in de twijfel brengen.
Nee, het meeste advies in dit topic (waaronder dat van mijzelf) ging eerder zo:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef spoorrails het volgende:
[..]
beetje onzin.
Remlof had zelfde ook al gezegd en genoeg ander advies, maar ok toegegeven, meeste is totaal ondergespammed door een niet te nader noemen apple fan boy.
[..]
[..]
Tuulk id de S3 beter dan de S2, maar de S2 zal poosje zijn mannetje wel staan nog.
zit net te kijken, maar S2 of S3 scheelt 9 euro per maand, dus dat moet het niet zijn.
Gewoon lekker naar de winkel gaan en je eigen keuze maken.
Succes
Gratis zal die nooit zijn... Je bedoelt dat je er niet ineens een bedrag voor wilt betalen, maar dat het verweven zit in je abo. Reken maar eens uit als je de telefoon los koopt, in sommige gevallen is dat namelijk over de gehele looptijd van een abonnement goedkoper in combinatie met een sim-only abo.Maar ja, dan moet je wel even 500 euro hebben liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef Xereos het volgende:
6 pagina's vol! even lezen dit.
Kan iemand me advies geven over de abonnementen die ik kan gebruiken en wie de beste(zeg maar veiligste en betrouwbaar/vriendelijke) aanbieder is? zelf wil ik graag 500MB internet gebruiken en de S3 gratis.
Zijn op zich allemaal adviezen, gekleurd, maar adviezen xdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, het meeste advies in dit topic (waaronder dat van mijzelf) ging eerder zo:
"Je moet een Samsung Galaxy S2 kopen"
"Nee, een S3! Die is beter"
"Ga maar voor HTC en dan wel de One X"
"Nee de One S is beter want..."
Terwijl zij niet per se een toestel aanwijst maar TS vertelt dat 'ie zelf moet beslissen welke hij mooi / leuk / goedkoop / goed vindt.
Dit wordt al vanaf Android 1.6 beweerdquote:Op zondag 29 juli 2012 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat 'houterige' is sterk verbeterd in Android 4.1, die binnenkort ook voor de S3 beschikbaar zal worden gemaakt
Mijn Desire S draait nu 4.1 en ik kan je verzekeren dat 't kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Dit wordt al vanaf Android 1.6 beweerd
Alleen jammer dat zo'n 2% van de toestellen op de laatste versie draaien en het bij het kopen van een toestel altijd onzeker is of je überhaupt nog een update krijgt. Zou dan toch voor een nexus gaan al zijn er daar ook gevallen dat je maar 1 jaar of minder support krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mijn Desire S draait nu 4.1 en ik kan je verzekeren dat 't klopt
Veel meer overgangsanimaties en alles gaat lekker soepel.
Ik ben geen fanboy, hoor. Ik vind Macs fijne computers, de rest is naar mijn mening niet zo speciaal. Ik kan ook kritiek hebben op Apple of lovend zijn over Microsoft (zie Outlook- en Surfacetopics).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Zinedinho het volgende:
Ik dacht dat appleseed een apple fanboy was toen ik hem bezig zag in een paar v&a macbook topics. Maar het kan schijbaar nog vele malen erger.
FkTwkGs2012![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon keihard in je kont gen**kt door Jobs man, zonder dat je het door hebt.
Ik ga ook hier niet al te ver op in want offtopic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zo'n 2% van de toestellen op de laatste versie draaien en het bij het kopen van een toestel altijd onzeker is of je überhaupt nog een update krijgt. Zou dan toch voor een nexus gaan al zijn er daar ook gevallen dat je maar 1 jaar of minder support krijgt
De Nexus is een goede optie, inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef n8n het volgende:
Kern was dat ik een nexus adviseer mocht je voor een Android gaan. Tenzij je al diensten hebt afgenomen in specifieke stores
KPN of Hi: Beste ontvangst - hoogste prijsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef Xereos het volgende:
Mwah. Ik lease een toestel via Hi en vind de voorwaarden best oké. Geen extra kosten/bijbetaling, bij een defect in 4 uur een leentoestel. Het enige is dat je het toestel niet mag houden na afloop van je leasecontract. Dat kost geld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:31 schreef n8n het volgende:
Hi is vrij lame tegenwoordig, telefoons leasen
Bedoelde dat je hem bij een 2 jaar abo een maandelijkse bedrag moet betalen en dat je niet 500 euro per se hoef neer te leggen of moet je juist 500 euro leggen? begrijp het even niet meer. mij is verteld dat dat in de meeste gevallen gunstig is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gratis zal die nooit zijn... Je bedoelt dat je er niet ineens een bedrag voor wilt betalen, maar dat het verweven zit in je abo. Reken maar eens uit als je de telefoon los koopt, in sommige gevallen is dat namelijk over de gehele looptijd van een abonnement goedkoper in combinatie met een sim-only abo.Maar ja, dan moet je wel even 500 euro hebben liggen.
Als de telefoon kapot gaat ligt het eraan wat eraan is, een garantiekwestie wordt gewoon door Samsung opgelost, geen garantie: pech, of je moet zo'n belachelijke overpriced telefoonverzekering aanschaffen die ook weer niet uitkeren op het moment dat jij dat wel verwacht.
Nee, de telefoon is dan wel "gratis" bij een abonnement, maar die prijs zit natuurlijk al lang verweven in de abonnementskosten. Bij een sim only abonnement krijg je meestal korting op je abonnementskosten en als je dat doorrekent naar 2 jaar, dan kan het regelmatig voorkomen dat je meer korting krijgt dan het toestel los kost.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef Xereos het volgende:
[..]
Bedoelde dat je hem bij een 2 jaar abo een maandelijkse bedrag moet betalen en dat je niet 500 euro per se hoef neer te leggen of moet je juist 500 euro leggen? begrijp het even niet meer. mij is verteld dat dat in de meeste gevallen gunstig is.
Dit werkt al heel lang niet meer zo. Het is meesta voordeliger om er een toestel bij te nemen. Ik heb het gedaan, mijn toestel verkocht, en bel nu een jaar lang feitelijk gratis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, de telefoon is dan wel "gratis" bij een abonnement, maar die prijs zit natuurlijk al lang verweven in de abonnementskosten. Bij een sim only abonnement krijg je meestal korting op je abonnementskosten en als je dat doorrekent naar 2 jaar, dan kan het regelmatig voorkomen dat je meer korting krijgt dan het toestel los kost.
Wat zou dan in mij geval gunstig zijn? Normale abo of sim only ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, de telefoon is dan wel "gratis" bij een abonnement, maar die prijs zit natuurlijk al lang verweven in de abonnementskosten. Bij een sim only abonnement krijg je meestal korting op je abonnementskosten en als je dat doorrekent naar 2 jaar, dan kan het regelmatig voorkomen dat je meer korting krijgt dan het toestel los kost.
Dat moet je even narekenen, dat is niet zomaar even gezegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:26 schreef Xereos het volgende:
[..]
Wat zou dan in mij geval gunstig zijn? Normale abo of sim only ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |