Oké, ik ben pauper want ik heb geen geld voor een iPhone. Ik heb wel geld voor een MacBook Pro. Oh, wacht...quote:Op zondag 29 juli 2012 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
android is voor laagbegaafden. omdat. gratis bij je pauper abo
Klopt, dat is wel een groot pluspunt van de iPhone want softwareoptimalisatie voor de geselecteerde hardware.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:57 schreef Henno het volgende:
Ondanks die "slechte specs" is dat niet aan de vloeiendheid van de UI af te lezen. Doen ze toch iets goed (of de anderen iets fout).
ik zie eigenlijk vooral die FKTG2012 met dingen zeggen die niet gefundeerd zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Zucht, kunnen we niet gewoon objectief TS proberen te helpen ipv te verzanden in de zoveelste Android - Apple discussie met steeds weer over en weer dezelfde argumenten?
http://www.vodafone.nl/sh(...)elefoons/sku52190052quote:Op zondag 29 juli 2012 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
android is voor laagbegaafden. omdat. gratis bij je pauper abo
Wat een klinkklare nonsens!! Jij denkt dat Android systeempjes ontwikkelt waarbij ze fijn in hun achterhoofd houden dat het per definitie niet naar wens mag werken en dat iedereen het dus moet aanpassen en rooten?? Ik ben perfect tevreden met mijn Samsung Galaxy S3. Doe er alles mee, boek reizen, koop boeken, kijk tv, zowel op Sky Go als op Netflix als op Uitzending gemist, bankier, game, internet, bel, sms, hou mijn agenda bij, lees boeken....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef AppleOcean het volgende:
dit is geen fanboypost maar android is een systeem waarbij je meer moet aanpassen, cracken etcetera om een toestel te krijgen wat naar wens werkt.
Hij heeft het per ongeluk omgedraaid.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een klinkklare nonsens!! Jij denkt dat Android systeempjes ontwikkelt waarbij ze fijn in hun achterhoofd houden dat het per definitie niet naar wens mag werken en dat iedereen het dus moet aanpassen en rooten?? Ik ben perfect tevreden met mijn Samsung Galaxy S3. Doe er alles mee, boek reizen, koop boeken, kijk tv, zowel op Sky Go als op Netflix als op Uitzending gemist, bankier, game, internet, bel, sms, hou mijn agenda bij, lees boeken....
Werkt naar wens. Dus. Fanboy!!
Nog zo'n idiootquote:Op zondag 29 juli 2012 10:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het hoofdargument was dat iphone gewoon werkt, en android voor kutnerdjes is. dat blijft gewoon staan.
Mac os is totaal niet te vergelijken met mobiele software.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot
Ik gebruik beiden, Apple op mijn iMAC en android op mijn phone, en beiden zijn ongeveer even goed.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot
Ik gebruik beiden, Apple op mijn iMAC en android op mijn phone, en beiden zijn ongeveer even goed.
Wel hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mac os is totaal niet te vergelijken met mobiele software.
Een basis is toch gewoon anders? Oke je kunt vergelijken of het fijn Werk allebei maar de os van een computer kan dingen die mobiele os niet kan en andersom. Ook kun je ze niet beide op hetzelfde apparaat draaien dusja.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom niet? iOS heeft OS X zelfs als basis
Ik kan toch gewoon iOS draaien op mijn Mac hoor. En natuurlijk zijn ze te vergelijken, ik kan mezelf toch ook vergelijken met mijn vader?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Een basis is toch gewoon anders? Oke je kunt vergelijken of het fijn Werk allebei maar de os van een computer kan dingen die mobiele os niet kan en andersom. Ook kun je ze niet beide op hetzelfde apparaat draaien dusja.
En je wil iOS draaien op je mac omdat? Ja, oke zo ja daar zit wel wat in.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon iOS draaien op mijn Mac hoor. En natuurlijk zijn ze te vergelijken, ik kan mezelf toch ook vergelijken met mijn vader?
Maar deze discussie moet ergens anders gevoerd worden, niet hier.
Zie DM want ik ga hier in dit topic niet verder op inquote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
En je wil iOS draaien op je mac omdat? Ja, oke zo ja daar zit wel wat in.
imac gelijkstellen aan iphone :/quote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot
iOS != OS-X.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg stom.....Silly me...
Een apple logo hebben en dan nog steeds niet weten dat dit niet hetzelfde isquote:
!= betekent "is niet gelijk aan"...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Een apple logo hebben en dan nog steeds niet weten dat dit niet hetzelfde is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |