abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:48:24 #151
230788 n8n
Pragmatisch
pi_114948413
Kern was dat ik een nexus adviseer mocht je voor een Android gaan. Tenzij je al diensten hebt afgenomen in specifieke stores
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_114948485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef n8n het volgende:
Kern was dat ik een nexus adviseer mocht je voor een Android gaan. Tenzij je al diensten hebt afgenomen in specifieke stores
De Nexus is een goede optie, inderdaad.
pi_114949020
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef Xereos het volgende:

Kan iemand me advies geven over de abonnementen die ik kan gebruiken en wie de beste(zeg maar veiligste en betrouwbaar/vriendelijke) aanbieder is? zelf wil ik graag 500MB internet gebruiken en de S3 gratis.
KPN of Hi: Beste ontvangst - hoogste prijs
Vodafone: Snelste internet - redelijke ontvangst - redelijk hoge prijs
T-mobile: Goedkoop en als je in de randstad woont redelijke ontvangst.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:31:49 #154
230788 n8n
Pragmatisch
pi_114950242
Hi is vrij lame tegenwoordig, telefoons leasen :r
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_114950395
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:31 schreef n8n het volgende:
Hi is vrij lame tegenwoordig, telefoons leasen :r
Mwah. Ik lease een toestel via Hi en vind de voorwaarden best oké. Geen extra kosten/bijbetaling, bij een defect in 4 uur een leentoestel. Het enige is dat je het toestel niet mag houden na afloop van je leasecontract. Dat kost geld.

Dat maakt mij niet uit; ik wil tegen die tijd toch weer een nieuw toestel.
pi_115000442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:29 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Gratis zal die nooit zijn... Je bedoelt dat je er niet ineens een bedrag voor wilt betalen, maar dat het verweven zit in je abo. Reken maar eens uit als je de telefoon los koopt, in sommige gevallen is dat namelijk over de gehele looptijd van een abonnement goedkoper in combinatie met een sim-only abo.Maar ja, dan moet je wel even 500 euro hebben liggen.

Als de telefoon kapot gaat ligt het eraan wat eraan is, een garantiekwestie wordt gewoon door Samsung opgelost, geen garantie: pech, of je moet zo'n belachelijke overpriced telefoonverzekering aanschaffen die ook weer niet uitkeren op het moment dat jij dat wel verwacht.
Bedoelde dat je hem bij een 2 jaar abo een maandelijkse bedrag moet betalen en dat je niet 500 euro per se hoef neer te leggen of moet je juist 500 euro leggen? begrijp het even niet meer. mij is verteld dat dat in de meeste gevallen gunstig is.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:24:48 #157
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_115002972
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef Xereos het volgende:

[..]

Bedoelde dat je hem bij een 2 jaar abo een maandelijkse bedrag moet betalen en dat je niet 500 euro per se hoef neer te leggen of moet je juist 500 euro leggen? begrijp het even niet meer. mij is verteld dat dat in de meeste gevallen gunstig is.
Nee, de telefoon is dan wel "gratis" bij een abonnement, maar die prijs zit natuurlijk al lang verweven in de abonnementskosten. Bij een sim only abonnement krijg je meestal korting op je abonnementskosten en als je dat doorrekent naar 2 jaar, dan kan het regelmatig voorkomen dat je meer korting krijgt dan het toestel los kost.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:40:43 #158
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_115030701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, de telefoon is dan wel "gratis" bij een abonnement, maar die prijs zit natuurlijk al lang verweven in de abonnementskosten. Bij een sim only abonnement krijg je meestal korting op je abonnementskosten en als je dat doorrekent naar 2 jaar, dan kan het regelmatig voorkomen dat je meer korting krijgt dan het toestel los kost.
Dit werkt al heel lang niet meer zo. Het is meesta voordeliger om er een toestel bij te nemen. Ik heb het gedaan, mijn toestel verkocht, en bel nu een jaar lang feitelijk gratis.
pi_115822679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat zou dan in mij geval gunstig zijn? Normale abo of sim only ?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:41:22 #160
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_115823267
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:26 schreef Xereos het volgende:

[..]

Wat zou dan in mij geval gunstig zijn? Normale abo of sim only ?
Dat moet je even narekenen, dat is niet zomaar even gezegd.

Prijs losse phone + abonnementskosten over die bepaalde looptijd versus abonnementskosten over die hele looptijd van een abo waar je de telefoon "gratis" bij krijgt.
pi_115823484
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dat stomme vooroordeel dat Android zo moeilijk is, hou toch op. Je hebt ook gewoon icoontjes en thats it. Je maakt het bij Android net zo moeilijk als je zelf wilt. Als je nieuw bent met het begrip martphone zou je ook de Galaxy S2 kunnen proberen. Die beat de iPhone 4s ook al...
Ik ben 't anders wel met 'm eens. Ik heb mensen al eerder Android toestellen aangeraden, maar ik merk gewoon dat de personen die weinig van technologie snappen (meestal wat ouderen) véél beter met iOS kunnen omgaan dan met Android.

Zeker het "home button principe" vinden ze prettig: druk erop en je bent uit de problemen als er iets is met een app. Natuurlijk hebben veel Android telefoons nu ook een knop onder, maar vaak zit daar links en rechts ook nog een knopje tussen en, hoewel dat voor ons misschien niet verwarrend is, is het voor veel ouderen plots al heel verwarrend. Zeker als het geen fysieke knop is.

Android en iOS zijn allebei prima keuze's en het heeft tegenwoordig meer te maken met je smaak, maar ik dat ouderen of personen die niet zo technisch zijn ingesteld véél sneller leren om te gaan met iOS dan met Android.

Edit: oud topic. Niet opgelet, sorry.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:24:40 #162
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_115827146
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik ben 't anders wel met 'm eens. Ik heb mensen al eerder Android toestellen aangeraden, maar ik merk gewoon dat de personen die weinig van technologie snappen (meestal wat ouderen) véél beter met iOS kunnen omgaan dan met Android.

Zeker het "home button principe" vinden ze prettig: druk erop en je bent uit de problemen als er iets is met een app. Natuurlijk hebben veel Android telefoons nu ook een knop onder, maar vaak zit daar links en rechts ook nog een knopje tussen en, hoewel dat voor ons misschien niet verwarrend is, is het voor veel ouderen plots al heel verwarrend. Zeker als het geen fysieke knop is.
Dat is juist wat mij zo godsgruwelijk stoort bij een iPhone... Die ene knop waarbij je eigenlijk niet altijd weet of die wel doet wat je wil dat hij doet. En als je maar vaak genoeg op dat ding drukt, verschijnt ineens een zoekvenster, wat is de logica daarvan? Want een search, back en home knopje is zo moeilijk om te begrijpen? Die knopjes doen wat je ervan verwacht. Maar als je dat al niet kunt volgen, moet je niet aan een smartphone beginnen. De apps zelf zijn toch echt vele malen ingewikkelder.
pi_115827784
Als ik bijvoorbeeld een iPhone of een Galaxy s3 wil gaan kopen ergens(los) , kan ik dat eerst doen en daarna pas denken over een abo? Wat zijn je mogelijkheden dan als je alleen een los telefoon hebt zonder paar dagen abo? wat kan je en wat kan je niet?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:45:48 #164
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115827877
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef Xereos het volgende:
Als ik bijvoorbeeld een iPhone of een Galaxy s3 wil gaan kopen ergens(los) , kan ik dat eerst doen en daarna pas denken over een abo? Wat zijn je mogelijkheden dan als je alleen een los telefoon hebt zonder paar dagen abo? wat kan je en wat kan je niet?
Je kan er alles mee behalve bellen en smsen lijkt me. Als je thuis een wifi hebt log je daar op in.

Het abonnement wat je dan neemt is goedkoper omdat je er niet de kosten van je toestel bij hoeft te rekenen.
pi_115830270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:24 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat is juist wat mij zo godsgruwelijk stoort bij een iPhone... Die ene knop waarbij je eigenlijk niet altijd weet of die wel doet wat je wil dat hij doet. En als je maar vaak genoeg op dat ding drukt, verschijnt ineens een zoekvenster, wat is de logica daarvan? Want een search, back en home knopje is zo moeilijk om te begrijpen? Die knopjes doen wat je ervan verwacht. Maar als je dat al niet kunt volgen, moet je niet aan een smartphone beginnen. De apps zelf zijn toch echt vele malen ingewikkelder.
Daar ben ik het niet mee eens. Die home button is voor veel gebruikers een simpele stap: "druk hier als de app niet gord werkt of als je de app niet begrijpt."

Verder herken ik je ervaring niet dat drukken op de home button onvoorspelbaar gedrag veroorzaakt. Voor ouderen en minder technisch ingestelde personen is de home button gewoon heel fijn.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:56:41 #166
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_115832923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef WSquater het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Die home button is voor veel gebruikers een simpele stap: "druk hier als de app niet gord werkt of als je de app niet begrijpt."
Je geeft al twee opties "als de app niet goed werkt" en "als je de app niet goed begrijpt". Dat zijn twee hele verschillende dingen en daarvoor zou je dan dezelfde knop moeten gebruiken? Dat geeft bij mij alleen maar onduidelijkheid. Nee, zo'n iPhone komt er bij mij in geen 100 jaar in (alhoewel ik soms geen keuze heb tijdens wachtdiensten van het werk) Ik mis gewoon essentiële dingen in dat hele iOS. (om over iTunes :r :r :r nog maar niet te beginnen)

quote:
Verder herken ik je ervaring niet dat drukken op de home button onvoorspelbaar gedrag veroorzaakt. Voor ouderen en minder technisch ingestelde personen is de home button gewoon heel fijn.
1 zo'n knop, maar wat het ding verder op de achtergrond nog allemaal aan het doen is, is volledig onzichtbaar en onbekend. Ik verwacht niet dat de enige knop die op het apparaat zit, het programma afsluit, dat zou hetzelfde zijn als een toetsenbord voor de PC waarop een grote knop van 10cm x 10cm zou zitten met de toetsencombinatie Alt+F4 ingeprogrammeerd....
pi_115947245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef WSquater het volgende:

[..]

Nu ik even 'gedwongen' met een Iphone zit erger ik me me mateloos aan die home-knop. Ben ik bezig in een app of aan het browsen, komt er nieuw emailtje binnen. Geen flauw idee hoe ik terugkom in de app of in mijn browser(want geen backknop), dus dan maar op de home-knop drukken om alles opnieuw te openen. Nou is er wel meer waar ik me aan erger bij iOS, aangezien ik Android gewend ben.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115968890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nu ik even 'gedwongen' met een Iphone zit erger ik me me mateloos aan die home-knop. Ben ik bezig in een app of aan het browsen, komt er nieuw emailtje binnen. Geen flauw idee hoe ik terugkom in de app of in mijn browser(want geen backknop), dus dan maar op de home-knop drukken om alles opnieuw te openen. Nou is er wel meer waar ik me aan erger bij iOS, aangezien ik Android gewend ben.
Zou ook weer helemaal aan een ander OS moeten wennen wat niet makkelijk is en ook helemaal geen zin in heb. Ik heb voor mezelf besloten dat ik lekker bij Android blijf.
pi_115969464
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Pff ja ik kan soms mijn iPhone wel uit het raam gooien. Je moet echt alles constant afsluiten. Multitasken is er eigenlijk niet bij omdat je geen zak ermee kan. Daarnaast als mijn a-technische vriend een android telefoon begrijpt kan iedereen het.
pi_115975640
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef n8n het volgende:
Zou dan toch voor een nexus gaan al zijn er daar ook gevallen dat je maar 1 jaar of minder support krijgt
Liegen om je gelijk te proberen halen. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_116440918
Als ik nooit sms , zelden-af en toe bel + vaak gebruik maak met het internet(whatsapp alleen) met me mobiel. Welke abonnement past precies bij mij? ( graag een 2 jaar abo waarbij je de toestel gratis erbij krijgt met gunstige abo kosten ) voor een S3
  woensdag 5 september 2012 @ 23:50:19 #172
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_116444161
Android is echt crap vergeleken met Iphone. Een lompe zware grote telefoon wat altijd achterloopt qua apps op Iphone. Telkens als ik op de terug knop druk, dan gaat de app wel weg maar het sluit niet, wat is dat voor logica?
  donderdag 6 september 2012 @ 00:29:26 #173
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_116445528
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Daarnaast het volgende:
Android is echt crap vergeleken met Iphone. Een lompe zware grote telefoon wat altijd achterloopt qua apps op Iphone. Telkens als ik op de terug knop druk, dan gaat de app wel weg maar het sluit niet, wat is dat voor logica?
Meerdere applicaties tegelijkertijd kunnen gebruiken misschien?Oh wacht de terug-knop zeg je, ik weet niet maar bij mijn telefoon wordt een applicatie dan gewoon netjes afgesloten.

Tevens, the amount of fanboys is too damn high in this topic.

[ Bericht 6% gewijzigd door Made-In-Holland op 06-09-2012 00:34:43 ]
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_116445619
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Xereos het volgende:
Als ik nooit sms , zelden-af en toe bel + vaak gebruik maak met het internet(whatsapp alleen) met me mobiel. Welke abonnement past precies bij mij? ( graag een 2 jaar abo waarbij je de toestel gratis erbij krijgt met gunstige abo kosten ) voor een S3
gewoon ff alle providers langslopen. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')