quote:
Dit is niet het account wat je de vorige keer had.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef Sonja_Silva het volgende:
Dit topic is het vooralsnog niet waard jongens, helaas. Een echte discussie wordt het niet zo...
Hehe, eindelijk informatie over de echte toedracht. Dus jij hebt een PM ontvangen van SS waarin zij klaagde over het topic en toen hebben de admins nav die PM besloten het topic te verwijderen? Geen brieven, advocaten en de Sonja_Silva die hier zit te zeuren is niet de echte?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Oh en die 'brief' was een pm aan mij die ik aan de FA's heb overlegd, zoveel spannends stond er niet in. En in dat topic werden best uitspraken gedaan die over het randje heen zaten.
Geen brieven of advocatenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk informatie over de echte toedracht. Dus jij hebt een PM ontvangen van SS waarin zij klaagde over het topic en toen hebben de admins nav die PM besloten het topic te verwijderen? Geen brieven, advocaten en de Sonja_Silva die hier zit te zeuren is niet de echte?
zijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen brieven of advocatenof dit de echte is weet ik niet, maar destijds was het een ander account wat haar wel echt was.
wtfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
maar destijds was het een ander account wat haar wel echt was.
Ik ben net zo echt als Sonja_Silva.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Mani89 het volgende:
TS ben jij nou de echte Arnie Alberts? Was vroeger best wel fan van jouw
Enige echte celeb op FOK! is naar mijn weten Frank_Drebinquote:Sindsdien heb ik geen verwachtingen meer dat bn-ers op FOK! posten.
En dat is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Enige echte celeb op FOK! is naar mijn weten Frank_Drebin
Janee laat maar gaan dit was echt een superzwak moment van mij.quote:
De winkels zijn morgen dicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef Khaleesi het volgende:
* Khaleesi gaat morgen een blik humor kopen
Een oud-TMF presentatrice. Ben ik ook pas achter sinds dit topic. Ik dacht eerst dat het een hoer ofzo was zoals Cindy Salou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Sorry, maar wie de neuk is Sonja Silva?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |