Dat is niet te hopen!quote:
spelfoutje. Ik bedoelde inderdaad vergassingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij verwart Zuid-Korea denk ik met Noord-Korea.
Italie begint slecht. Dus kan haast niet meer anders dan dat Mexico wint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:06 schreef Neroje het volgende:
Deze teams hadden net dezelfde score in de QF, 220...
Dus dit kan een spannende worden
We zijn pas op een kwart, kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Italie begint slecht. Dus kan haast niet meer anders dan dat Mexico wint.
Dat welquote:
Kreeg de Italianen nog niet echt meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Heerlijke kijksport.
Engelse livecommentaar helpt ook.
Darten in het grootquote:
Bizar jaar. Geen beste halve finale zo op het oog dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Neroje het volgende:
Italië heeft na 9 pijlen meer mispunten dan Korea in de hele kwartfinale
Zit ook nogal druk op he? Gaat om de plaats in de finale, zónder Koreaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bizar jaar. Geen beste halve finale zo op het oog dit.
Ook niet meer dan 8 punten telkens, op een toevallige 9 na.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef Yonjuuni het volgende:
Die Velez trilde echt wel heel hard, doodzenuwachtig.
Lijkt me. Maar Amerika is ook weer niet extreem sterk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Wordt een walkover in de finale voor de USA
Zonnebrilhoedemans gaat het doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Jammer van Mexico, maar wordt een mooie finale denk ik. USA zal het wel winnen verwacht ik.
Nee, maar de Kaminski o.i.d. legt wel lekker aan vandaagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me. Maar Amerika is ook weer niet extreem sterk.
Ik zeg 13quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Szura het volgende:
Hoeveel punten verschil gaat het worden, ik zeg 11
Nu staat korea weer 7 voor iigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:42 schreef DeLuna het volgende:
Lopen ze nu weer in? De stand is wazig bij mij.
Ja, ik zie het nu. Is inmiddels weer scherp geworden gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |