Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Maar iets zegt me dat als TS heel vaak gekwetst is, dat komt doordat zij zo lichtgeraakt en makkelijk te kwetsen is - en niet zozeer doordat de hele wereld daarbuiten erop uit is om haar leven te vergallen.
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.
idd niet iedere 19 jarige is hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.
Is niet relevant.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ts je bent 19 en hoeveel seksuele contacten heb je gehad?
Oh nee manipuleren zoals ze zegt te doen en met gevoelens van anderen spelen is not done, hoe oud je ook bent, gekwetst of niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.
Boeiend ik ben gewoon nieuwsgierig naar de seksuele escapades van leeftijdsgenootjes.quote:
Zeg ook niet dat het kwetsen is, meer verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Die vormend zijn voor iemand. Sommige mensen zijn sterk genoeg om ondanks alle 'tegenslag' er sterker uit te komen. Sommige gebruiken hun hele leven de smoes 'maar ik heb een slechte jeugd gehad.' (ja een smoes vind ik dat, zelf noem ik het liever 'turbulent.' (en ik spreek uit ervaring)quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.
Eens, hoe slecht je jeugd ook was, het is aan jou om het beter te maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef QEX het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het kwetsen is, meer verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Die vormend zijn voor iemand. Sommige mensen zijn sterk genoeg om ondanks alle 'tegenslag' er sterker uit te komen. Sommige gebruiken hun hele leven de smoes 'maar ik heb een slechte jeugd gehad.' (ja een smoes vind ik dat, zelf noem ik het liever 'turbulent.' (en ik spreek uit ervaring)
dan zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 29 juli 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend ik ben gewoon nieuwsgierig naar de seksuele escapades van leeftijdsgenootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |