Ik heb het al gezegd... Direct toen een meisje mij begon te zoenen dat ik het tof vond dat zij dat deed.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:06 schreef QEX het volgende:
Denk trouwens dat heel veel mannen het geweldig vinden als een vrouw de eerste stap neemt. (zeg het maar als je het met me eens bent)
Ehm, hoe anders moppie?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef lieff5 het volgende:
Misschien is dat jouw manier van over onzekerheid heenstappen Kingtoppie. Maar zeker niet die van mij. Ik zoek professionele hulp en kijk vanuit daar verder.
Goede stapquote:Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef lieff5 het volgende:
Misschien is dat jouw manier van over onzekerheid heenstappen Kingtoppie. Maar zeker niet die van mij. Ik zoek professionele hulp en kijk vanuit daar verder.
klopt, het kan zeker geen kwaad die onzekerheid eens te gaan onderzoeken.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:11 schreef Polarcat het volgende:
Vind het eigenlijk wel een goed idee dat ze professionele ondersteuning zoekt hoor kingtoppie. (Serieus dit keer.) Dat ligt gewoon in het verlengde van jouw suggestie "aan zichzelf werken".
TS is heel makkelijk te kwetsen, dus dat is ook een symptoom van de onzekerheid. Die het steeds erger maakt, dat dan weer wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef QEX het volgende:
Maar prof. hulp. gaat alleen helpen als je ook iets doet om te veranderen. Ok het helpt wel als je weet waarom je iets doet. Ik denk dat TS zelf enorm gekwetst is en nu misschien ' wraak' neemt door zich zo te gedragen.
Heel vaak gekwetst worden kan je ook onzeker maken. Hoe je ouders onderling waren. Dus hoe je omgeving met de rol man/vrouw om ging. Wat er van jou verwacht werd. Taakverdeling in huis. Hoe je vroeger gezien werd. (als je alleen als het mooie meisje gezien word)quote:Op zondag 29 juli 2012 15:16 schreef Polarcat het volgende:
[..]
TS is heel makkelijk te kwetsen, dus dat is ook een symptoom van de onzekerheid. Die het steeds erger maakt, dat dan weer wel.
Maar iets zegt me dat als TS heel vaak gekwetst is, dat komt doordat zij zo lichtgeraakt en makkelijk te kwetsen is - en niet zozeer doordat de hele wereld daarbuiten erop uit is om haar leven te vergallen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:16 schreef QEX het volgende:
Heel vaak gekwetst worden kan je ook onzeker maken.
Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Maar iets zegt me dat als TS heel vaak gekwetst is, dat komt doordat zij zo lichtgeraakt en makkelijk te kwetsen is - en niet zozeer doordat de hele wereld daarbuiten erop uit is om haar leven te vergallen.
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.
idd niet iedere 19 jarige is hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.
Is niet relevant.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ts je bent 19 en hoeveel seksuele contacten heb je gehad?
Oh nee manipuleren zoals ze zegt te doen en met gevoelens van anderen spelen is not done, hoe oud je ook bent, gekwetst of niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.
Boeiend ik ben gewoon nieuwsgierig naar de seksuele escapades van leeftijdsgenootjes.quote:
Zeg ook niet dat het kwetsen is, meer verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Die vormend zijn voor iemand. Sommige mensen zijn sterk genoeg om ondanks alle 'tegenslag' er sterker uit te komen. Sommige gebruiken hun hele leven de smoes 'maar ik heb een slechte jeugd gehad.' (ja een smoes vind ik dat, zelf noem ik het liever 'turbulent.' (en ik spreek uit ervaring)quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.
Eens, hoe slecht je jeugd ook was, het is aan jou om het beter te maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef QEX het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het kwetsen is, meer verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Die vormend zijn voor iemand. Sommige mensen zijn sterk genoeg om ondanks alle 'tegenslag' er sterker uit te komen. Sommige gebruiken hun hele leven de smoes 'maar ik heb een slechte jeugd gehad.' (ja een smoes vind ik dat, zelf noem ik het liever 'turbulent.' (en ik spreek uit ervaring)
dan zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 29 juli 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend ik ben gewoon nieuwsgierig naar de seksuele escapades van leeftijdsgenootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |