abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114803476
Zoals ik al zei.

Weet niet hoe ik moet wijzigen hier :')
pi_114803486
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef lieff5 het volgende:
Ik doe niks meer bij hem. Als hij wil dan zoekt hij wel contact. :)
Mijn post was geen poging om je een excuus te geven waarmee je je eigen inactiviteit goed kon praten, maar ik vind het knap dat je het zo weet om te draaien.
pi_114803494
quote:
Wat een lui varken ben je, ik zou je niet doen.
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:00:40 #254
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114803504
quote:
Je deed al niks bij hem.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114803505
TS is ergens blijven steken. Inmiddels is het de 21ste eeuw hoor.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114803533
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef Kally het volgende:

[..]

Je deed al niks bij hem.
*O*
pi_114803538
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef QEX het volgende:
TS is ergens blijven steken. Inmiddels is het de 21ste eeuw hoor.
Ze zit ook in de 21e eeuw, want ik durf te wedden dat zij de meest boze schreeuwster is als iemand beweerd dat "vrouwen horen .... te doen". Dan is het: wij vrouwen hebben ook rechten, zijn ook mensen en ik hoor helemaal NIKS te doen behalve waar ik zelf zin in heb.
pi_114803542
Das waar. Maar ga ik ook niet doen. Ik zie wel wat eruit komt. En kap eens met die onserieuze reacties over seks en bla.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:02:58 #259
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114803595
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef lieff5 het volgende:
Das waar. Maar ga ik ook niet doen. Ik zie wel wat eruit komt. En kap eens met die onserieuze reacties over seks en bla.
Onserieus?

We zitten je het ene na het andere advies te geven en het enige wat jij doet is zeggen, ik doe niks, hij moet maar wat doen, ik ben bang dat je inderdaad erg lang kunt wachten gezien je al eens gezegd hebt dat je niks met hem wilt en dat hij moest daten met andere vrouwen.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114803607
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Ze zit ook in de 21e eeuw, want ik durf te wedden dat zij de meest boze schreeuwster is als iemand beweerd dat "vrouwen horen .... te doen". Dan is het: wij vrouwen hebben ook rechten, zijn ook mensen en ik hoor helemaal NIKS te doen behalve waar ik zelf zin in heb.
Ja waarschijnlijk wel. Daarom snap ik ook niet dat ze vind dat de man het initiatief hort te nemen.
pi_114803614
Ben nergens blijven steken. Ik ga die eerste stap gewoon niet nemen, nooit gedaan ook. En weer loop je dan de kans om hard afgewezen te worden. Weer een kras op mijn ziel zeker (ok, klinkt dramatisch, maar dan word ik wel nog onzekerder).
  zondag 29 juli 2012 @ 15:04:02 #262
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114803634
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef lieff5 het volgende:
Ben nergens blijven steken. Ik ga die eerste stap gewoon niet nemen, nooit gedaan ook. En weer loop je dan de kans om hard afgewezen te worden. Weer een kras op mijn ziel zeker (ok, klinkt dramatisch, maar dan word ik wel nog onzekerder).
Of juist sterker, denk je dat ik (wij) nooit een kras op onze ziel hebben gehad? :')
pi_114803656
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Kally het volgende:

Onserieus?

We zitten je het ene na het andere advies te geven en het enige wat jij doet is zeggen, ik doe niks, hij moet maar wat doen, ik ben bang dat je inderdaad erg lang kunt wachten gezien je al eens gezegd hebt dat je niks met hem wilt en dat hij moest daten met andere vrouwen.
Je snapt het nog steeds niet he. Hij moet zijn liefde aan haar bewijzen door vol te houden ondanks haar afwijzingen. Zo werkt dat gevoelsmatig gewoon, dat weet elke vrouw. Toch TS?

En "krassen op de ziel" door afwijzing horen niet bij vrouwen, die moeten mannen voor hun rekening nemen. Zo werkt dat gewoon.
pi_114803657
quote:
Waar je niet dood aan gaat maakt je sterker. Als je nooit in je leven gekwetst word kun je niet groeien.

(kally je was me voor :-) )
pi_114803659
quote:
Goh wijf, ik doe nooit anders :')
Wil je wat met je onzekerheid doen moet je er maar overheen stappen.
Rustig aan.
pi_114803702
Weet niet. Maar daar heb ik persoonlijk geen belang bij. Om nog dieper te zinken in mijn eigen onzekerheid. Nog meer te twijfelen "wat is er fout aan mij" en blabla. Want dat is wat er dan gebeurd.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:05:54 #267
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114803709
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet he. Hij moet zijn liefde aan haar bewijzen door vol te houden ondanks haar afwijzingen. Zo werkt dat gevoelsmatig gewoon, dat weet elke vrouw. Toch TS?
Nee, het enige wat ik zie is een verwend meisje dat haar zin wil hebben maar er niks voor wil doen, succes met je leven dan maar, want van achteruit hangen is nog nooit iemand verder gekomen.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:06:16 #268
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114803723
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef QEX het volgende:

[..]

Waar je niet dood aan gaat maakt je sterker. Als je nooit in je leven gekwetst word kun je niet groeien.

(kally je was me voor :-) )
Gmta :D
pi_114803737
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef lieff5 het volgende:
Ik heb al een poosje heel leuk contact met een super leuke jongen. We hadden echt een klik (interesses, humor) en we spreken vaak af. De eerste paar maanden was ik niet heel erg met hem bezig als in ‘oke, hij is echt leuk!’ en had ik ook veel afspraakjes met andere mannen. Gewoon oppervlakkige dates, om het zo maar te noemen. Nu af en toe nog, gewoon voor de fun.

Nou ja, sinds een poosje merk ik dat ik hem ook echt leuker dan alleen maar leuk vind. Ik zie wel dat het mogelijk iets kan worden tussen ons als ik daar klaar voor ben. Alles klopt gewoon naar mijn idee. We zijn eigenlijk heel verschillend maar ook weer gelijk.

Nu had hij al wel eens aangegeven dat hij het vervelend vindt dat ik dat met andere mannen afspreek. Ik heb mij er toen niet veel van aangetrokken puur omdat wij geen relatie hebben met elkaar. Dat accepteerde hij dan ook gewoon, al liet hij soms wel merken dat hij het vervelend vond. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat zodra hij met vrouwen wil afspreken naast mij, dat zijn goed recht is. En ja, zo dacht (!!) ik erover.

Nu was hij al een paar dagen pissed omdat ik laatst eens met een jongen mee naar huis ben gegaan na het stappen – terwijl ik niets seksueels met die jongen heb gedaan EN we geeneens een relatie hebben. Ik heb toch maar mijn excuses aangeboden, waarop hij weer zei dat het nergens op sloeg dat hij boos werd omdat wij vooralsnog niets hebben. Waarna we een lang gesprek hebben gehad en ik hem eerlijk heb verteld dat ik niet weet of ik ooit een relatie met hem wil omdat ik er misschien nog niet klaar voor ben.

Tijdens dat gesprek vertelde hij mij dat hij óók date met andere vrouwen. Ik wist echt niet wat ik hoorde. Ten eerste omdat ik dacht dat ik de enige was en hij super serieus in het leven staat. Daten met meerderen is niets voor hem. Dacht ik. En ik moet zeggen, hoe hypocriet het ook is, ik toch even moest slikken. Ik deed natuurlijk alsof ik het niet erg vond :’) maar ik ben er écht HELEMAAL niet blij mee. Ik moet er niet aan denken dat hij seks heeft met andere meiden of het überhaupt leuk heeft met andere meiden. Kortom: ik ben jaloers (wat een irritant kut gevoel trouwens).

Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ga hem absoluut niet vertellen dat ik jaloers ben aangezien ik ook nog mijn trots heb (klinkt misschien raar) en het niet moet lijken alsof het mij wat kan schelen. Terwijl ik er toch wel heel erg mee zit. En ik ben gewoon een beetje bang om hem kwijt te raken terwijl hij toch wel bijzonder voor mij is.
Ik denk dat hij vreemdgaat.
Niggah niggah niggah niggah niggah niggah..
They hatin cuz our dicks are biggah.
pi_114803742
Denk trouwens dat heel veel mannen het geweldig vinden als een vrouw de eerste stap neemt. (zeg het maar als je het met me eens bent)
pi_114803776
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:06 schreef Omdatkip. het volgende:

Ik denk dat hij vreemdgaat.
Lynchen die slapjanus, TS verdient een echte man. Die haar trouw is tijdens het daten en ermee kan omgaan dat zij andere kerels neukt.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:07:44 #272
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114803780
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:06 schreef QEX het volgende:
Denk trouwens dat heel veel mannen het geweldig vinden als een vrouw de eerste stap neemt. (zeg het maar als je het met me eens bent)
Ja logisch toch, alsof zij niet onzeker kunnen zijn, en ook voor hun ego wel eens goed als de vrouw het initiatief neemt, toch een teken dat ze je wil.
pi_114803790
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef lieff5 het volgende:
Weet niet. Maar daar heb ik persoonlijk geen belang bij. Om nog dieper te zinken in mijn eigen onzekerheid. Nog meer te twijfelen "wat is er fout aan mij" en blabla. Want dat is wat er dan gebeurd.
Als je daarin wilt blijven hangen moet je juist niks doen...
Ga aan jezelf werken!
Rustig aan.
pi_114803797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:07 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Lynchen die slapjanus, TS verdient een echte man. Die haar trouw is tijdens het daten en ermee kan omgaan dat zij andere kerels neukt.
Aight bro..we zijn het met elkaar eens.
Niggah niggah niggah niggah niggah niggah..
They hatin cuz our dicks are biggah.
pi_114803803
quote:
Nee joh, mannen hebben een jagersinstinct en vinden het vreselijk als ze dat niet mogen uitoefenen. Toch TS?
pi_114803821
Misschien is dat jouw manier van over onzekerheid heenstappen Kingtoppie. Maar zeker niet die van mij. Ik zoek professionele hulp en kijk vanuit daar verder.
pi_114803830
Waarom ben jij zó onzeker, ts? Waaróm ben jij niet goed genoeg? Waaróm ben jij zó afhankelijk van invloeden van buitenaf? Een vraag: wat denk je dat er gebeurt als de rest wegvalt? Wie is er dan voor jou als jij dat niet bent?
(hoef je trouwens niet meteen te beantwoorden, denk er gewoon eens wat langer over na)
pi_114803841
quote:
Ik heb het al gezegd... Direct toen een meisje mij begon te zoenen dat ik het tof vond dat zij dat deed.
Rustig aan.
pi_114803857
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef lieff5 het volgende:
Misschien is dat jouw manier van over onzekerheid heenstappen Kingtoppie. Maar zeker niet die van mij. Ik zoek professionele hulp en kijk vanuit daar verder.
Ehm, hoe anders moppie?
Rustig aan.
pi_114803942
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef lieff5 het volgende:
Goede stap
pi_114803943
Vind het eigenlijk wel een goed idee dat ze professionele ondersteuning zoekt hoor kingtoppie. (Serieus dit keer.) Dat ligt gewoon in het verlengde van jouw suggestie "aan zichzelf werken".
  zondag 29 juli 2012 @ 15:13:40 #282
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114804031
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:11 schreef Polarcat het volgende:
Vind het eigenlijk wel een goed idee dat ze professionele ondersteuning zoekt hoor kingtoppie. (Serieus dit keer.) Dat ligt gewoon in het verlengde van jouw suggestie "aan zichzelf werken".
klopt, het kan zeker geen kwaad die onzekerheid eens te gaan onderzoeken.
pi_114804086
Ok, ok..

Professional help!
Waar komt die onzekerheid vandaan denk je?
Rustig aan.
pi_114804090
Maar prof. hulp. gaat alleen helpen als je ook iets doet om te veranderen. Ok het helpt wel als je weet waarom je iets doet. Ik denk dat TS zelf enorm gekwetst is en nu misschien ' wraak' neemt door zich zo te gedragen.
pi_114804144
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef QEX het volgende:
Maar prof. hulp. gaat alleen helpen als je ook iets doet om te veranderen. Ok het helpt wel als je weet waarom je iets doet. Ik denk dat TS zelf enorm gekwetst is en nu misschien ' wraak' neemt door zich zo te gedragen.
TS is heel makkelijk te kwetsen, dus dat is ook een symptoom van de onzekerheid. Die het steeds erger maakt, dat dan weer wel.
pi_114804159
Zal ik eens over nadenken Charcot, het zijn wel interessante vragen voor mezelf
pi_114804179
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:16 schreef Polarcat het volgende:

[..]

TS is heel makkelijk te kwetsen, dus dat is ook een symptoom van de onzekerheid. Die het steeds erger maakt, dat dan weer wel.
Heel vaak gekwetst worden kan je ook onzeker maken. Hoe je ouders onderling waren. Dus hoe je omgeving met de rol man/vrouw om ging. Wat er van jou verwacht werd. Taakverdeling in huis. Hoe je vroeger gezien werd. (als je alleen als het mooie meisje gezien word)
pi_114804229
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:16 schreef QEX het volgende:

Heel vaak gekwetst worden kan je ook onzeker maken.
Maar iets zegt me dat als TS heel vaak gekwetst is, dat komt doordat zij zo lichtgeraakt en makkelijk te kwetsen is - en niet zozeer doordat de hele wereld daarbuiten erop uit is om haar leven te vergallen.
pi_114804268
Ik ben niet lichtgeraakt (echt niet) :P
  zondag 29 juli 2012 @ 15:19:08 #290
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114804270
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Maar iets zegt me dat als TS heel vaak gekwetst is, dat komt doordat zij zo lichtgeraakt en makkelijk te kwetsen is - en niet zozeer doordat de hele wereld daarbuiten erop uit is om haar leven te vergallen.
Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.
pi_114804287
Ts je bent 19 en hoeveel seksuele contacten heb je gehad?
Rustig aan.
pi_114804324
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Kally het volgende:

Ja, maar hou even in je achterhoofd dat ze "pas" 19 is en wat dat aangaat nog erg veel moet leren.
Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.
pi_114804343
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Kally het volgende:

[..]

idd niet iedere 19 jarige is hetzelfde.
pi_114804384
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ts je bent 19 en hoeveel seksuele contacten heb je gehad?
Is niet relevant.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:22:52 #295
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114804408
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar geen reden om haar extra excuses aan te dragen (zoals: "ik ben gewoon heel vaak gekwest") die ze kan gebruiken om haar gedrag goed te praten. Daardoor kunnen mensen blind worden voor de dingen die er echt toe doen. De voorbeelden in de edit van QEX in haar vorige post zouden goede oorzaken kunnen zijn - maar dat zijn geen vormen van kwetsen, maar van slechte opvoeding.
Oh nee manipuleren zoals ze zegt te doen en met gevoelens van anderen spelen is not done, hoe oud je ook bent, gekwetst of niet.
pi_114804426
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:22 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Is niet relevant.
Boeiend ik ben gewoon nieuwsgierig naar de seksuele escapades van leeftijdsgenootjes. :7
Rustig aan.
pi_114804536
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het kwetsen is, meer verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Die vormend zijn voor iemand. Sommige mensen zijn sterk genoeg om ondanks alle 'tegenslag' er sterker uit te komen. Sommige gebruiken hun hele leven de smoes 'maar ik heb een slechte jeugd gehad.' (ja een smoes vind ik dat, zelf noem ik het liever 'turbulent.' (en ik spreek uit ervaring)
  zondag 29 juli 2012 @ 15:26:39 #298
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114804567
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef QEX het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het kwetsen is, meer verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Die vormend zijn voor iemand. Sommige mensen zijn sterk genoeg om ondanks alle 'tegenslag' er sterker uit te komen. Sommige gebruiken hun hele leven de smoes 'maar ik heb een slechte jeugd gehad.' (ja een smoes vind ik dat, zelf noem ik het liever 'turbulent.' (en ik spreek uit ervaring)
Eens, hoe slecht je jeugd ook was, het is aan jou om het beter te maken.
pi_114804577
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Boeiend ik ben gewoon nieuwsgierig naar de seksuele escapades van leeftijdsgenootjes. :7
dan zit je in het verkeerde topic
pi_114804607
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef QEX het volgende:

[..]

dan zit je in het verkeerde topic
Ja jaag me maar weer weg na een onschuldige vraag. :')
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')