abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2012 @ 12:51:44 #51
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114798277
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef lieff5 het volgende:
Vind het toch niet zo'n aardige reactie. Ik ben geen slet die het doet met iedereen ofzo. En misschien moet ik ook eens nadenken over het feit dat wij geen seks hebben gehad. Dat zegt misschien ook wel wat.
Misschien heeft hij respect voor je en wil daarom niet meteen het bed met je induiken?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114798288
TS ik heb ook eenpik
pi_114798297
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef lieff5 het volgende:
Lol want? Als ik een relatie met hem heb, heb ik ook geen seks met andere mensen. Op het moment hebben wij gewoon nog niks. En hij weet er ook niets van :)
Wat loop je dan te miepen?
pi_114798423
Jij vraagt je af of hij seks heeft gehad met meisjes, maar je verzwijgt dat JIJZELF seks hebt gehad met jouw 'dates'. Dat is toch de tegenovergestelde wereld. Jij ziet hem, zoals je jezelf ziet. Als iemand die zomaar van de één naar de ander gaat. Denk eens na over je eigen gedrag en hoe onzeker en zielig je eigenlijk bent. Eigenlijk zou die jongen met jou moeten stoppen, en ik hoop ook oprecht dat hij dat doet. Dat is beter voor hem, en voor jou. Want hopelijk leer jij eens dat je zo niet hoort om te gaan met mensen die je leuk vindt. Jij zoekt continue naar bevestiging en aandacht, wellicht heb je dus ook een tekort aan afleiding/vriendinnen?

Zoek het probleem eens bij jezelf. Wees een blij met wie je bent en wat je hebt, en zoek niet continue bevestiging van jongens op deze manier. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, leuke dingen thuis of zoek een leuke hobby/ga je daar op concentreren. Dan kom je vanzelf iemand tegen en hoef je niet vieze spelletjes te spelen als 'kijk mij lekker ongeinteresseerd zijn'.

En ja dat klinkt hard, maar wij proberen jou allemaal te helpen. Het probleem zit hem helemaal niet in die jongen of wat dan ook, maar in jou. En dat is zeer waarschijnlijk al veel langer zo.

Het eerste wat je kan doen is stoppen met al die dates, en voorlopig gewoon helemaal niet meer met mannen bezig zijn. Stap 2 zou vervolgens zijn dat je stopt met die jongen, en in vervolg eerlijk bent, en vooral duidelijk, over de dingen die je doet. Dit is geen relatie en dat zou het ook nooit worden door jouw leugens, besef dat. :) En dan kan je wel zeggen da tje niet hebt gelogen, maar verzwegen is even erg.

Verder denk ik, zoals ik net al zei, dat je echt het probleem in jezelf moet zoeken. Jij vindt jezelf niet leuk genoeg, en gaat daarom rare fratsen uit halen. Zorg ervoor dat jij geen man nodig hebt, maar dat mannen denken dat ze jou nodig hebben. :) Alstublieft.
pi_114798496
Ja, ik ben bang om hem te vertellen dat ik hem wel leuk vind omdat hij nu ook met andere meiden date en misschien is afgeknapt op mijn dates. En wat hij ook nog meer denkt.

Ik wil gewoon niet afgewezen worden, misschien moeilijk te volgen maar dat wil ik gewoon niet. Geen zin om mij verdrietig te voelen ofzo. En weet ook niet echt hoe ik het moet brengen, heb het nog nooit gedaan omdat het nooit hoefde. Jongens nemen altijd de eerste stap.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:58:58 #56
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114798509
Als jij nog niet toe bent aan een relatie, kun je niet van iemand verwachten dat hij blijft wachten, zeker niet als je ook nog eens net doet of je totaal geen interesse hebt.
Dus of je komt voor je gevoelens uit of je legt je neer bij het feit dat hij wel eens een ander kan vinden.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114798528
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef Atemno het volgende:
Jij vraagt je af of hij seks heeft gehad met meisjes, maar je verzwijgt dat JIJZELF seks hebt gehad met jouw 'dates'. Dat is toch de tegenovergestelde wereld. Jij ziet hem, zoals je jezelf ziet. Als iemand die zomaar van de één naar de ander gaat. Denk eens na over je eigen gedrag en hoe onzeker en zielig je eigenlijk bent. Eigenlijk zou die jongen met jou moeten stoppen, en ik hoop ook oprecht dat hij dat doet. Dat is beter voor hem, en voor jou. Want hopelijk leer jij eens dat je zo niet hoort om te gaan met mensen die je leuk vindt. Jij zoekt continue naar bevestiging en aandacht, wellicht heb je dus ook een tekort aan afleiding/vriendinnen?

Zoek het probleem eens bij jezelf. Wees een blij met wie je bent en wat je hebt, en zoek niet continue bevestiging van jongens op deze manier. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, leuke dingen thuis of zoek een leuke hobby/ga je daar op concentreren. Dan kom je vanzelf iemand tegen en hoef je niet vieze spelletjes te spelen als 'kijk mij lekker ongeinteresseerd zijn'.
Ik kan het niet beter zeggen. Het lijkt wel alsof ik een script lees van een slechte romantische comedy.
pi_114798544
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef lieff5 het volgende:
Ja, ik ben bang om hem te vertellen dat ik hem wel leuk vind omdat hij nu ook met andere meiden date en misschien is afgeknapt op mijn dates. En wat hij ook nog meer denkt.

Ik wil gewoon niet afgewezen worden, misschien moeilijk te volgen maar dat wil ik gewoon niet. Geen zin om mij verdrietig te voelen ofzo. En weet ook niet echt hoe ik het moet brengen, heb het nog nooit gedaan omdat het nooit hoefde. Jongens nemen altijd de eerste stap.
Accepteer dan eerst eens de consequenties van je eigen daden.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:00:10 #59
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114798546
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef lieff5 het volgende:

Niemand vindt het leuk afgewezen te worden, maar in principe deed je dat ook bij hem en toch is hij er nog. En je gaat niet verdrietig zijn als hij je vandaag verteld dat hij een ander heeft?
pi_114798599
Kansloze hoer? Je kan iemand ook wel normaal benaderen, respectloos. Ik ben geen hoer en ik laat mij ook niet gebruiken. Ik vind seks gewoon fijn met de juiste persoon (en dan doel ik voornamelijk op uiterlijk) en als ik dan seks heb met een mooi, fijn iemand met een heel goed lichaam is dat voor mij prettig op zo'n moment. Je kan ook stellen dat ik zo'n jongen gebruik. Vind het altijd vreemd om te zeggen dat de vrouw in zo'n situatie gebruikt wordt.
pi_114798635
Ik weet niet waarom wij geen seks hebben gehad. Dat ligt in ieder geval aan hem.
pi_114798636
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef Kally het volgende:

[..]

Niemand vindt het leuk afgewezen te worden, maar in principe deed je dat ook bij hem en toch is hij er nog. En je gaat niet verdrietig zijn als hij je vandaag verteld dat hij een ander heeft?
Ik weet uit ervaring dat je beter spijt kan hebben om wat je WEL gedaan/ gezegd hebt dan om wat je NIET gedaan (en dan vooral ) GEZEGT hebt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114798641
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef lieff5 het volgende:
Kansloze hoer? Je kan iemand ook wel normaal benaderen, respectloos. Ik ben geen hoer en ik laat mij ook niet gebruiken. Ik vind seks gewoon fijn met de juiste persoon (en dan doel ik voornamelijk op uiterlijk) en als ik dan seks heb met een mooi, fijn iemand met een heel goed lichaam is dat voor mij prettig op zo'n moment. Je kan ook stellen dat ik zo'n jongen gebruik. Vind het altijd vreemd om te zeggen dat de vrouw in zo'n situatie gebruikt wordt.
Dat is natuurlijk iets om heel trots op te zijn, en dat maakt je een hoer, punt. :) Beter lees je mijn andere reacties, want ik probeer je alleen maar te helpen en een spiegel voor te houden. Werk eraan. :)
  zondag 29 juli 2012 @ 13:03:41 #64
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114798683
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef QEX het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat je beter spijt kan hebben om wat je WEL gedaan/ gezegd hebt dan om wat je NIET gedaan (en dan vooral ) GEZEGT hebt.
Precies, niks zo erg als later denken ja maar als...
pi_114798701
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef Atemno het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk iets om heel trots op te zijn, en dat maakt je een hoer, punt. :) Beter lees je mijn andere reacties, want ik probeer je alleen maar te helpen en een spiegel voor te houden. Werk eraan. :)
Denk je echt dat je met opmerkingen als hoer TS kan laten inzien wat de consequenties zijn van haar gedrag?
pi_114798713
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
Het is omgekeerd; jij bent onzeker over jezelf en dat zou een afwijzing pijnlijk maken.

Je zou die 'afwijzing' dan namelijk interpreteren als een ''er is iets mis met mij'' en voor zulke gedachtes zijn geen ruimte wanneer jij zeker in jezelf staat.

Je onzekerheid is intern en die plakt zich aan je externe dingen vast, volgens geef jij jezelf de onmogelijke opdracht om dat interne gevoel 'goed' te krijgen door de externen onder controle te willen hebben; dat werkt niet ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:04:52 #67
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114798725
Je wilt niet afgewezen worden, wat begrijpelijk is. Maar wil je dan nog maanden om elkaar heen draaien?

Waag het er gewoon op of wijs hem definitief af, dan ben je er van af. Of de uitkomst nou goed of slecht is. Dit is ook eerlijker naar hem toe.
Moira. is tof. :7
pi_114798735
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef Kally het volgende:

[..]

Precies, niks zo erg als later denken ja maar als...
Ja, in die situatie zit ik nu, 'ja maar als...'
Dus grijp je kans, biecht het op. Hoop dat hij je nog steeds wil en word gelukkig samen.
Want nee heb je al en ja zou je kunnen krijgen. (heel cliché )
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114798747
quote:
5s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Denk je echt dat je met opmerkingen als hoer TS kan laten inzien wat de consequenties zijn van haar gedrag?
Lees de andere reacties. (:
pi_114798784
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef lieff5 het volgende:
Vind je nou van jezelf dat je geschikt bent voor een relatie? Ik kan me namelijk niet inbeelden dat je in een relatie jezelf bent. Je gaat dan weer een act opvoeren, want zelfs in een relatie ga jij je niet kwetsbaar opstellen.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:06:08 #71
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114798785
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef lieff5 het volgende:
Ik weet niet waarom wij geen seks hebben gehad. Dat ligt in ieder geval aan hem.
Je hebt het maar over seks, alsof dat het enige is wat er toe doet in een relatie, toegegeven het is zeer zeker belangrijk maar niet het enige, en ik denk dat jij vooral maar eens moet gaan werken aan de rest en de focus vooral niet te veel op seks leggen.
pi_114798806
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
Of je speelt het voor jezelf lekker veilig, blijft doen alsof hij je niets kan schelen en ziet hem een relatie krijgen met iemand die er wel voor durft te gaan. Of je neemt het risico dat hij je afwijst voor lief en zegt hem dat je hem leuk vindt. Hoef je het niet eens over jaloezie of die anderen te hebben.

Mocht hij je afwijzen dan kom je daar echt wel overheen. Met je huidige houding bereik je in ieder geval weinig, hij zal waarschijnlijk ook niet snel zeggen dat hij jou leuk vindt gezien je doet alsof hij je koud laat.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_114798814
Ben ik de enige die het zielig vindt dat mooie maar onzekere meisjes zichzelf zo laten gebruiken door mannen? Zonde, geen enkele man gaat je op die manier nog serieus nemen later.
pi_114798844
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:06 schreef Volgut het volgende:
Ben ik de enige die het zielig vindt dat mooie maar onzekere meisjes zichzelf zo laten gebruiken door mannen? Zonde, geen enkele man gaat je op die manier nog serieus nemen later.
TS is volgens mij juist geen knappe meid.
pi_114798865
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

TS is volgens mij juist geen knappe meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')