Echt he. Die titel ook: "twijfelen" noemt ze dit. Maar hee, in ieder geval is ze niet oppervlakkig.quote:
Dat scheelt inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:37 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Echt he. Die titel ook: "twijfelen" noemt ze dit. Maar hee, in ieder geval is ze niet oppervlakkig.
Hij haar niet serieus nemen omdat? Denk dat hij wel wist waar hij aan begon. Zulke losbandige meisjes die herken je toch wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef Charcot het volgende:
Geloof niet dat hij je nu nog serieus gaat nemen. Als hij zelfrespect heeft, tenminste
Hij geeft aan het niet leuk te vinden dat zij nog met anderen date. Zij geeft aan het oké te vinden als hij dat wel doet. Hij doet het. En nu is ts jaloers en heeft ze het niet verwacht en tsjaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hij haar niet serieus nemen omdat? Denk dat hij wel wist waar hij aan begon. Zulke losbandige meisjes die herken je toch wel.
Onvolwassen dus *quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:10 schreef Polarcat het volgende:
Ik heb eerder de indruk dat TS zo onzeker is dat ze keihard op haar eigen rechten staat en dat zonder subtiliteit of respect aan anderen overbrengt, maar andersom heel andere dingen verwacht. Grote verwachtingen voor anderen, kleine voor haarzelf want ze is maar een onzeker meisje. Zo kom je daar nooit vanaf. En dan ook die trots als zelfbescherming er nog bij...
Ik wel, als er goeie seks op volgt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:06 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hij geeft aan het niet leuk te vinden dat zij nog met anderen date. Zij geeft aan het oké te vinden als hij dat wel doet. Hij doet het. En nu is ts jaloers en heeft ze het niet verwacht en tsja. Hoezo hypocriet? Hoezo kinderachtig? Als ik een man was en ik dit allemaal wist, had ik het contact verbroken. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik hou niet van nutteloze spelletjes.
Dat ligt eraan wat je onder "daten" verstaat. Gebeuren er ook intieme/seksuele dingen, dan zou ik alle contact met je verbreken. Ben je maar gewoon aan het daten zonder intieme/seksuele dingen met meerdere mannen, dan zou ik me inderdaad afvragen of je eigenlijk wel een serieuze relatie wil.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef lieff5 het volgende:
Ben benieuwd naar hoe mannen hier zouden reageren op zo'n situatie.
Same here. Gewoon mee kappen en praten (wel eerlijk zijn). Daar kom je het verst mee, TS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:06 schreef Charcot het volgende:
[..]
Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik hou niet van nutteloze spelletjes.
Bla bla bla. Je gedrag zegt wat anders. Wees dan ook gewoon oprecht tegenover hem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef lieff5 het volgende:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo. Ik zie mijn contact met hem ook niet als een spelletje, ik vind hem oprecht een leuke jongen waar mogelijk meer in zit.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef lieff5 het volgende:
En ik moet zeggen, hoe hypocriet het ook is, ik toch even moest slikken. Ik deed natuurlijk alsof ik het niet erg vond :’) maar ik ben er écht HELEMAAL niet blij mee. Ik moet er niet aan denken dat hij seks heeft met andere meiden of het überhaupt leuk heeft met andere meiden. Kortom: ik ben jaloers (wat een irritant kut gevoel trouwens).
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ga hem absoluut niet vertellen dat ik jaloers ben aangezien ik ook nog mijn trots heb (klinkt misschien raar) en het niet moet lijken alsof het mij wat kan schelen. Terwijl ik er toch wel heel erg mee zit. En ik ben gewoon een beetje bang om hem kwijt te raken terwijl hij toch wel bijzonder voor mij is.
Je ziet het misschien niet als een spelletje maar dat speel je wel; je bent namelijk overal eerlijk over behalve over hoe je je voelt en dat is het kenmerk van een eerlijke en volwassen relatie; durven laten zien wat je voelt, wie je echt bent en in je onzekerheid durven te staan wanneer die er is en daar open over zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef lieff5 het volgende:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo. Ik zie mijn contact met hem ook niet als een spelletje, ik vind hem oprecht een leuke jongen waar mogelijk meer in zit. Ik ben ook echt niet oppervlakkig, ten eerste is hij ook nog eens niet zo mooi (gemiddeld) en heeft geen mooi lichaam (vind ik). Voorheen viel ik alleen maar op uiterlijk en bij hem ben ik verder gaan kijken. Ik vind hem niet lelijk maar niet super hot. En ja, ik ben dus wel vooruit gegaan op dat gebied.
Eigen vat deze post en het zinnetje ''ik deed NATUURLIJK alsof ik het niet erg vond'' het hele verhaal samen; je bent uit onzekerheid niet echt jezelf aan het zijn en speelt uit angst spelletjes, je wilt dat alleen niet toegeven en dat is prima, punt is alleen dat je echt alleen jezelf daarmee hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef lieff5 het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet wil of nooit heb gewild. Ik zie wel meer tussen ons komen, het is mogelijk. Het heeft niets te maken met status, ik ben jaloers en daar valt niet veel aan te doen.Hoezo oprecht? Ik ben redelijk oprecht tegenover hem: lieg niet, houd niets achter, etc.
Dit is normaal voor onzekere mensen die zeggen dat het normaal is om zo niet echt te hoeven kijken naar de dingen die ze onzeker makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:13 schreef lieff5 het volgende:
Hoezo ben ik onzeker? Over wat? En wat heeft dat te maken met deze situatie? Ik voel me prima. Het enige waar ik onzeker over ben is hoe mensen mij zien (ben ik leuk, kom ik intelligent over, vinden ze mij aardig) enzovoort. Maar dat is normaal.
Alsof je je niet onvolwassen of kinderachtig kunt gedragen als je 19 of wat mij betreft 56 bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef lieff5 het volgende:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo.
Nou. Onmogelijk dit. Onrealistisch. Dit gebeurt overal. Onzekere meisjes die de onzekerheid wegneuken/daten (aandacht) en dan ineens verliefd worden en de jongen niet echt wil omdat sletterig.quote:
Ik snap jou niet. Volwassen, zogenaamd. Op zoek naar een relatie, zogenaamd. Maar je kan jezelf niet zijn, je bent zelfs bang om jezelf te zijn. Je wil niet laten merken dat je hem heel leuk vindt, really? Jij bent raar bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
Goede houding wel, schijt aan jouquote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
Dat je geen seks hebt gehad zegt echt helemaal niks. Wat ben je nou voor kansloze hoer dat je daar alweer conclusies uit wilt trekken? Dat zegt alleen maar dat HIJ jou wellicht niet gebruikt als neukertje, wat de rest wel doet. Jij laat jezelf gebruiken en dat is triest.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef lieff5 het volgende:
Vind het toch niet zo'n aardige reactie. Ik ben geen slet die het doet met iedereen ofzo. En misschien moet ik ook eens nadenken over het feit dat wij geen seks hebben gehad. Dat zegt misschien ook wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |