abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114778664
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef lieff5 het volgende:
Ben benieuwd naar hoe mannen hier zouden reageren op zo'n situatie.
Dat ligt eraan wat je onder "daten" verstaat. Gebeuren er ook intieme/seksuele dingen, dan zou ik alle contact met je verbreken. Ben je maar gewoon aan het daten zonder intieme/seksuele dingen met meerdere mannen, dan zou ik me inderdaad afvragen of je eigenlijk wel een serieuze relatie wil.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_114790062
Vraag jezelf ook af waarom je met die mannen afspreekt terwijl het toch niets betekend voor je. Is het misschien dat je bevestiging zoekt vanwege onzekerheden?
pi_114791553
Kan niet anders dan troll zijn dit..
pi_114793298
Ik snap het niet. Je vindt iemand leuk (leukleuk dus, niet mjahleuk), maar blijft daten met andere mannen. Waarom? Is het de spanning? Of het gevoel dat je gewild bent? Of blijf je zoeken totdat je iemand vindt waarbij het 110% klikt; iemand zonder minpunten?

Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Je vindt hem leuk. Meer dan leuk; je wil hem. Waarom zeg je dat niet tegen hem en bespreek je dit niet met hem? Geef aan dat je meer wil en dat je hem dus alleen voor jezelf wil. Klaar. Fuck dit spelletje en dit gedoe.

En je raakt hem sowieso kwijt (of hij wordt 'een gewone vriend'). Wordt-ie niet jouw vriend, wordt hij de vriend van iemand anders. Of jij krijgt een vriend. Het is gewoon dat je zijn aandacht leuk vindt en hem niet wil delen met anderen. Pfrt.

Doe gewoon niet dom met je trots (wat dat in dit geval ook mag voorstellen) en laat hem niet wegglippen, vooral omdat hij ook interesse in jou heeft. Je maakt dingen mee, je verandert van mening. Houd niet vast aan iets waar je niet achter staat, dat word je toch niet blij mee/van.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2012 06:13:59 ]
pi_114793310
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:06 schreef Charcot het volgende:

[..]

Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik hou niet van nutteloze spelletjes.
Same here. Gewoon mee kappen en praten (wel eerlijk zijn). Daar kom je het verst mee, TS.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2012 06:09:36 ]
pi_114793317
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef lieff5 het volgende:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo. Ik zie mijn contact met hem ook niet als een spelletje, ik vind hem oprecht een leuke jongen waar mogelijk meer in zit.
Bla bla bla. Je gedrag zegt wat anders. Wees dan ook gewoon oprecht tegenover hem.
pi_114793364
Waarom vasthouden aan die zgn "trots"? Wat gaat dat je in positieve zin opleveren? Durf eerlijk te zijn over je gevoelens.
pi_114793445
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef lieff5 het volgende:
En ik moet zeggen, hoe hypocriet het ook is, ik toch even moest slikken. Ik deed natuurlijk alsof ik het niet erg vond :’) maar ik ben er écht HELEMAAL niet blij mee. Ik moet er niet aan denken dat hij seks heeft met andere meiden of het überhaupt leuk heeft met andere meiden. Kortom: ik ben jaloers (wat een irritant kut gevoel trouwens).

Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ga hem absoluut niet vertellen dat ik jaloers ben aangezien ik ook nog mijn trots heb (klinkt misschien raar) en het niet moet lijken alsof het mij wat kan schelen. Terwijl ik er toch wel heel erg mee zit. En ik ben gewoon een beetje bang om hem kwijt te raken terwijl hij toch wel bijzonder voor mij is.
quote:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo. Ik zie mijn contact met hem ook niet als een spelletje, ik vind hem oprecht een leuke jongen waar mogelijk meer in zit. Ik ben ook echt niet oppervlakkig, ten eerste is hij ook nog eens niet zo mooi (gemiddeld) en heeft geen mooi lichaam (vind ik). Voorheen viel ik alleen maar op uiterlijk en bij hem ben ik verder gaan kijken. Ik vind hem niet lelijk maar niet super hot. En ja, ik ben dus wel vooruit gegaan op dat gebied.
Je ziet het misschien niet als een spelletje maar dat speel je wel; je bent namelijk overal eerlijk over behalve over hoe je je voelt en dat is het kenmerk van een eerlijke en volwassen relatie; durven laten zien wat je voelt, wie je echt bent en in je onzekerheid durven te staan wanneer die er is en daar open over zijn.

Je hebt je trots? Wat houdt die trots in? Je niet laten kennen? Niet laten zien hoe je je werkelijk voelt? Doen alsof je iets niet voelt? Dat is geen trots, dat is onzekerheid en angst en die zijn de motivatie om op die manier spelletjes te willen spelen en 'controle' over de situatie te willen krijgen omdat je je eigen gevoel onder controle wil krijgen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef lieff5 het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet wil of nooit heb gewild. Ik zie wel meer tussen ons komen, het is mogelijk. Het heeft niets te maken met status, ik ben jaloers en daar valt niet veel aan te doen. :') Hoezo oprecht? Ik ben redelijk oprecht tegenover hem: lieg niet, houd niets achter, etc.
Eigen vat deze post en het zinnetje ''ik deed NATUURLIJK alsof ik het niet erg vond'' het hele verhaal samen; je bent uit onzekerheid niet echt jezelf aan het zijn en speelt uit angst spelletjes, je wilt dat alleen niet toegeven en dat is prima, punt is alleen dat je echt alleen jezelf daarmee hebt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:13 schreef lieff5 het volgende:
Hoezo ben ik onzeker? Over wat? En wat heeft dat te maken met deze situatie? Ik voel me prima. Het enige waar ik onzeker over ben is hoe mensen mij zien (ben ik leuk, kom ik intelligent over, vinden ze mij aardig) enzovoort. Maar dat is normaal.
Dit is normaal voor onzekere mensen die zeggen dat het normaal is om zo niet echt te hoeven kijken naar de dingen die ze onzeker maken ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_114796797
Heb je seks met die dates? En al seks gehad met die jongen die je leuk vindt?
  zondag 29 juli 2012 @ 12:12:19 #35
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114797081
Kortgezegd, als het aan jou lag bleef jij gewoon lekker met andere mannen daten naast hem, terwijl hij het braaf bij jou moet houden, maar er geen relatie inzit om jij daar naar eigen zeggen nog niet klaar voor bent.

Dat noem ik aan het lijntje houden.

Je mag dan wel 19 zijn en geen 15, maar bepaald volwassen is dit niet hé? :{
pi_114797631
Met de meeste dates zijn geen seksuele dingen gebeurd, met twee maar, maar daar weet hij niks vanaf omdat ik het niet zeg en in feite dus ontken. Komt ook omdat zoiets gewoon niks betekend, gewoon op het moment is het dan fijn. En dat staat een serieuze relatie in mijn ogen niet in de weg omdat ik hem leuk vindt en die andere mannen niet.

Dit gaat vast raar klinken maar wij hebben geeneens seks gehad tot nu toe. Wel gezoend enzo, maar geen seks. Terwijl er wel een hele fijne spanning tussen ons hangt, net alsof hij zich inhoud ofzo.
pi_114797687
lol :')
pi_114797723
Het is de spanning, deels uit verveling en de aandacht.

Klopt, maar ik vind het moeilijk om toe te geven. Misschien is hij wel volledig op mij afgeknapt (heb ook al bijna 1 dag niets van hem gehoord) of heeft hij al een ander leuker meisje. Ik ben een beetje bang om afgewezen te worden zodra ik mij kwetsbaar opstel.

Hoezo raak ik hem sowieso kwijt?
pi_114797725
En hoe bevalt het nou, TS, zo`n independent strong woman te zijn?
pi_114797772
Lol want? Als ik een relatie met hem heb, heb ik ook geen seks met andere mensen. Op het moment hebben wij gewoon nog niks. En hij weet er ook niets van :)
  zondag 29 juli 2012 @ 12:36:49 #41
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114797811
quote:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo.
Alsof je je niet onvolwassen of kinderachtig kunt gedragen als je 19 of wat mij betreft 56 bent. :')
Moira. is tof. :7
pi_114797874
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
pi_114797919
Hoe is het met je aids nu die je opgelopen hebt?
pi_114797955
Hoezo aids? Wordt hier altijd zo naar gereageerd? :') Het zijn gewoon scharrels zeg maar, wat is daar nou weer mis mee?
pi_114798013
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:14 schreef SemperFii het volgende:
Kan niet anders dan troll zijn dit..
Nou. Onmogelijk dit. Onrealistisch. Dit gebeurt overal. Onzekere meisjes die de onzekerheid wegneuken/daten (aandacht) en dan ineens verliefd worden en de jongen niet echt wil omdat sletterig.
pi_114798020
De kans op aids is toch groter met meerdere neukseks partners. Vandaar mijn vraag. "ik heb geen aids" was voldoende geweest.
pi_114798061
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
Ik snap jou niet. Volwassen, zogenaamd. Op zoek naar een relatie, zogenaamd. Maar je kan jezelf niet zijn, je bent zelfs bang om jezelf te zijn. Je wil niet laten merken dat je hem heel leuk vindt, really? Jij bent raar bezig.
pi_114798196
Vind het toch niet zo'n aardige reactie. Ik ben geen slet die het doet met iedereen ofzo. En misschien moet ik ook eens nadenken over het feit dat wij geen seks hebben gehad. Dat zegt misschien ook wel wat.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:51:07 #49
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114798258
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Goede houding wel, schijt aan jou :')

Waarom wil je hem niet laten merken dat je hem heel leuk vindt, omdat hij dat misschien niet meer heeft? Tja dat is het leven, vallen en opstaan, en net doen alsof je niks voor iemand voelt is behoorlijk dom, je probeert zo pijn te ontlopen maar heb je die ondertussen al niet een beetje? Zeker als blijkt dat hij straks echt een ander heeft.

En ja je open stellen naar iemand is eng, maar goed daar kun je dan of iets heel moois voor terug krijgen.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114798273
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef lieff5 het volgende:
Vind het toch niet zo'n aardige reactie. Ik ben geen slet die het doet met iedereen ofzo. En misschien moet ik ook eens nadenken over het feit dat wij geen seks hebben gehad. Dat zegt misschien ook wel wat.
Dat je geen seks hebt gehad zegt echt helemaal niks. Wat ben je nou voor kansloze hoer dat je daar alweer conclusies uit wilt trekken? Dat zegt alleen maar dat HIJ jou wellicht niet gebruikt als neukertje, wat de rest wel doet. Jij laat jezelf gebruiken en dat is triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')