Die oude is dus wat langer en zou het terrein dan wat meer doorkruisen. Door de korte nieuwe bravo is er wat meer plek voor andere tenten etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij had Rapid Razor Bob ooit getwitter dat de tent kwa opmeting gelijk was. Alleen inderdaad breder maar minder diep. Is de "oude" Bravo op die plek niet mogelijk ?
dat is zo'n dooddoener omtrent Techno...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gebeurt in ieder geval veel te weinig om mij geboeid te houden
Denk dat dat gewoon mag aangezien het volgens de wet niet verboden is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om zelf truffels mee te nemen naar Lowlands of mag je ze alleen daar kopen?
Nou, ik ga natuurlijk niet voor een ego-death dosis ofzo, en ook niet mezelf in een moshpit begeven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon mag aangezien het volgens de wet niet verboden is.
Ik zou ze gewoon meenemen.
Of ik truffels gebruiken op LL zou aanraden is een tweede
5 gram (of 7.5?) zou kunnen inderdaad, maar ik zou het persoonlijk nog niet wagen op LL. Ook op de camping komen vaak genoeg debielen langs bij ons die wel is een bad trip zouden kunnen veroorzakenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou, ik ga natuurlijk niet voor een ego-death dosis ofzo, en ook niet mezelf in een moshpit begeven.Maar gewoon een half portie en dan een beetje chillen op de camping. Mij lijkt het wel tof.
Iig bedankt, ik neem het wel gewoon mee en als het wordt ingenomen is het jammer dan.Het is idd gewoon legaal, dus hoef ik niet bang te zijn voor de politie ofzo.
Ik ben wel vrij ervaren jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
5 gram (of 7.5?) zou kunnen inderdaad, maar ik zou het persoonlijk nog niet wagen op LL. Ook op de camping komen vaak genoeg debielen langs bij ons die wel is een bad trip zouden kunnen veroorzakenof ben je een ervaren tripper?
Kloptquote:Op zondag 29 juli 2012 14:37 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Er werden toen ook aardig wat maatregelingen getroffen. Zo werden de toren van de ingang ontleed en nog wat andere dingen werden naar beneden gehaald.
Idd, weet nu al zeker dat de Bravo helemaal op z'n kop gezet gaat worden met o.a. Dettmann en Klock.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
dat is zo'n dooddoener omtrent Techno...
Blijf inderdaad maar gewoon weg dan genieten wij wel zonder je
Inderdaad, kan Dubstep wel waarderen voor een uur, maar geen hele avond, maar volgens mij is er dit jaar geen ontkomen aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:29 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Idd, weet nu al zeker dat de Bravo helemaal op z'n kop gezet gaat worden met o.a. Dettmann en Klock.
Maar ieder uiteraard z'n ding, ik heb zelf weer helemaal niks met bijv. dubstep, waarop sommigen toch ook echt helemaal uit hun plaat gaan.
Skrillex is toch meer Electro dan Dubstepquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef julian6 het volgende:
Inderdaad, en goeie dubstep is vaak ver te zoeken, er zit geen originaliteit meer in.
Desondanks ga ik toch maar bij Skrillex kijken denk ik, vanaf de heuvel.
wat je zelf wil, ik ken niet veel nummers maar vind het verdacht veel op dubstep lijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Skrillex is toch meer Electro dan Dubstep?
Ben benieuwd of nog een special "show" om heen gebouwt gaat worden, kan best vet worden opzich. Ik twijfel nog tussen Skrillex en The Walkmen in de India
Hier hetzelfde. Keuze tussen - waarschijnlijk - een vet feestje en waar mijn muzikale hart ligt... Lastigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Skrillex en The Walkmen in de India
Ik waarschijnlijk 50/50. Want ik heb Skrillex nog nooit gezien en ben wel benieuwd waar die hele hype om gaat. Maar ik denk dat ik er niet kapot ben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:10 schreef theodoor9 het volgende:
Gaat niemand naar the whitest boy alive? Wel apart trouwens, een dance act in De alpha en in De grolsch op zaterdagavond. blijft weinig over voor de mensen die niet van dance (weliswaar in hele brede zin) houden.
Live is het echt wel vet hoor, als je even "dom" los wilt gaan is het helemaal prima!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:29 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk 50/50. Want ik heb Skrillex nog nooit gezien en ben wel benieuwd waar die hele hype om gaat. Maar ik denk dat ik er niet kapot ben.
The Whitest Boy Alive dance?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:10 schreef theodoor9 het volgende:
Gaat niemand naar the whitest boy alive? Wel apart trouwens, een dance act in De alpha en in De grolsch op zaterdagavond. blijft weinig over voor de mensen die niet van dance (weliswaar in hele brede zin) houden.
Eh... als iemand muzikaal niet met de tijd meegaat en het festival trekt hem minder, betekent dat toch automatisch dat het festival wel verandert? Of dat met de tijd meegaan is kun je dan over discusseren, maar als je smaak gelijk blijft en het festival blijft gelijk groei je niet uit elkaar of naar elkaar toequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn ook een heleboel mensen die muzikaal niet met de tijd meegaan.
Meer nog dan dat het festival verandert, denk ik.
Ik bedoel er meer mee dat het normaal een bravo act is, elektronisch dus. Net als skrillex. Ik snap wel dat het elektronische acts zijn die veel van elkaar verschillen. Had misschien beter dance kunnen vervangen door elektronisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
The Whitest Boy Alive dance?Is gewoon dikke electronische indie hoor
En ja, ga ik zeker heen
Er zijn evenveel gitaren, alleen minder distortionpedalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Basp1 het volgende:
Vroeger was er toch beduidend meer gitaarmuziek op LL te vinden dat wordt jaarlijks minder lijkt het wel.
Slechte zaakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn evenveel gitaren, alleen minder distortionpedalen.
Vroeger waren indiebands ook nog bands met harde gitarenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slechte zaak. Die indiebands en singer/songwriters heb ik het meestal op dag 1 wel weer mee gehad
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik wilde zeggen is dat Lowlands Lowlands is, nog steeds. In de beginjaren zat men ook niet om jaren '70 bands te vragen, terwijl velen nu wel graag jaren '90 bands willen zien. Of bands die daar de muzikale mosterd vandaan halen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig neemt het aantal banjobaarden al af dit jaar.
Geen idee waarom maar in sommige gevallen wel prima. Ik had Sugar best eens willen zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, precies, mis ik dus helemaal niet. In de jaren '90, prima. Maar ik zit nu niet op een stel volgevreten 50ers te wachten die het kunstje nog eens dunnetjes overdoen.
Sowieso , ook al die 'hasbeens ' die tegenwoordig ouwe albums integraal gaan spelen op tournee. Waarom?
Het is niet echt electronisch, het is gewoon een gitaarbandje met af en toe wat bliepjes uit de synth. Vind ze juist prima in de Grolsch passenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat het normaal een bravo act is, elektronisch dus. Net als skrillex. Ik snap wel dat het elektronische acts zijn die veel van elkaar verschillen. Had misschien beter dance kunnen vervangen door elektronisch.
De hoeveelheid dance/electronica is al 7 jaar constant op lowlands, eerst met toevoeging Texelse Boys, jaar later met X-Ray.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar in sommige gevallen wel prima. Ik had Sugar best eens willen zien.
En ik was ook erg blij met The Wedding Present een tijd geleden in Ekko. Bij Bettie Serveert's Palomine had ik wel iets van 'mwah is dit het nou' maar die heb ik tijdens dat album en vooral ook daarna zo vaak gezien...
Maar wat betreft met de tijd meegaan, als dat betekent dat er meer dance komt snap ik je, maar als ik naar de jaarlijstjes van 2010, 2011 en voorlopig van 2012 kijk mis ik toch wel een hoop bands en stijlen die daar wel instaan en ook op Lowlands zouden passen.
Nah, je kunt iemand die 3 weken eerder op de Openingsceremonie OS stond te zingen toch niet meer in de India zetten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen maar om de stijl van een band maar ook om hoeveel publiek ze verwachten dat er op afkomt. Wat dat betreft had ik Two Door Cinema Club eigenlijk eerder in de India verwacht
Niet mijn jaarlijstje, ook die van Oor, Platomania, NME en dergelijke sites, daar mis ik een hoop namen of stijlen uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En wat jaarlijstjes betreft: jij verbaast je je er toch altijd over dat jouw favorieten nooit in de eindijsten staan? En dan ook dat ze niet op Lowlands staan? Ik weet niet, maar ik ruik een causaal verband.
Daarbij komt dat ze 2 jaar geleden in een bomvolle india stonden rond 8 uur. In de india zouden ze dus zeker niet passen. Vroeg in de avond in de grolsch had wel gekund denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vroegah hoorden Underworld , Faithless, Chemical Brothers en the Prodigy ook in de Bravo, maar daar hoorde ik niemand over
[..]
Nah, je kunt iemand die 3 weken eerder op de Openingsceremonie OS stond te zingen toch niet meer in de India zetten?
OK, noem eens wat , wat nog niet eens zozeer op je verlanglijstje stond, wat in die lijsten stond en wat wel op Pukkelpop staat (want dan waren ze iig redelijk 'beschikbaar'), wat volgens jou op LL had moeten staan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet mijn jaarlijstje, ook die van Oor, Platomania, NME en dergelijke sites, daar mis ik een hoop namen of stijlen uit.
Nog geen reactie van Ranja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK, noem eens wat , wat nog niet eens zozeer op je verlanglijstje stond, wat in die lijsten stond en wat wel op Pukkelpop staat (want dan waren ze iig redelijk 'beschikbaar'), wat volgens jou op LL had moeten staan?
Ze waren 2 jaar geleden wel wen stuk populairder dus denk dat dat wel meevalt. Hebben ze inmiddels al een nieuw album uit eigenlijk? Ik heb er al een tijd niets van gehoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Daarbij komt dat ze 2 jaar geleden in een bomvolle india stonden rond 8 uur. In de india zouden ze dus zeker niet passen. Vroeg in de avond in de grolsch had wel gekund denk ik.
Agree. Waren geweldig op De Affaire, erg sterk album ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nog geen reactie van Ranja?
Nou, dan noem ik er wel eentje: Breton. Absoluut een gemiste kans om die gasten niet te boeken.
Ik zag ze de dag ervoor in Rotown. Was erg vet. Geweldige sound hebben ze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Agree. Waren geweldig op De Affaire, erg sterk album ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |