Bij greenmangaming is borderlands goty 5 euro en dan krijg je gewoon de steam versiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef replay11nl het volgende:
Hoe duur was Borderlands in de summer sale?
Hij is nu 7,50 inclusief alle DLC
Ja maar ik kan alleen maar met iDeal betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij greenmangaming is borderlands goty 5 euro en dan krijg je gewoon de steam versie
www.3vcard.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen maar met iDeal betalen
Is het uiteindelijk ook nog maar 1 euro goedkoper hoor. En je zit weer met een voucher met te weinig geld om ergens anders aan uit te geven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
www.3vcard.nl
Altijd handig als je zulke deals dan tegenkomt
Ik koop die vouchers altijd. Als je dan deals bij Greanman Gaming of Good Old Games gewoon die voucher invullen. Als ik dan 4 euro of zo over heb, doneer ik het aan een goed doel. Aangezien PayPal mijn rekeningnummer heeft geblocked moet ik het zo wel doen helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk ook nog maar 1 euro goedkoper hoor. En je zit weer met een voucher met te weinig geld om ergens anders aan uit te geven.
En om die kaart nu voor 10 euro te kopen ben je ook even kwijt.
Zo vaak koop ik niet via creditcard. Maar ik zal er nog eens naar kijken. Dat je steeds een nieuw nummer moet invoeren is altijd veel fijnerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom neem je niet zo'n kaart van 10 euro dan ? 1x 10 euro en dan is het een stuk makkelijker.
Heb ik zelf ook gedaan. En waar die vouchers meestal een halfjaartje goedblijven blijft mijn kaart tot 2015 goed dus das ook mooi meegenomen
Hoge score halen enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Orcs must die is leuk maar hoe verdien je die skulls precies (5 max per level)?
zo min mogelijk wapentuig (of geld/punten uitgeven) dacht ik, zo min mogelijk doodgaan, en toch zo efficient orcs killenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Orcs must die is leuk maar hoe verdien je die skulls precies (5 max per level)?
Het is rift points en tijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zo min mogelijk wapentuig (of geld/punten uitgeven) dacht ik, zo min mogelijk doodgaan, en toch zo efficient orcs killen
:$:$:$::$:$:$:$:$:$ xDDD x]]] :3 -__-quote:Op zondag 29 juli 2012 11:52 schreef SuperChips het volgende:
wat hebben jullie allemaal gekocht tijdrns de summersale ik niks want ik was op vakantie:-$
Wow serieus? Ik haakte ergens bij het begin al afquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
VVVVVV uitgespeeld, heerlijk moeilijke platformer![]()
Nu nog de extra's, heb 16 van de 20 trinkets, als je ze alle 20 hebt gebeurt er iets speciaals staat er
Zelfs met 100+ keer doodgaan heb je de game in 2 uur uitgespeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wow serieus? Ik haakte ergens bij het begin al afveel te moeilijk. kost zoveel geduld platformers
quote:
quote:
Dit weet iedereen toch, dat cheevo's niet offline unlocken? Speel dan toch ook gewoon online, zet desnoods je friendslist op offline als je niet gestoord wil wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef mschol het volgende:
kut offline mode...
heb ik stacking uitgespeeld naar 100% (offline) worden mijn achievements niet geupdate
kut offline implementatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |