Bij greenmangaming is borderlands goty 5 euro en dan krijg je gewoon de steam versiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef replay11nl het volgende:
Hoe duur was Borderlands in de summer sale?
Hij is nu 7,50 inclusief alle DLC
Ja maar ik kan alleen maar met iDeal betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij greenmangaming is borderlands goty 5 euro en dan krijg je gewoon de steam versie
www.3vcard.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen maar met iDeal betalen
Is het uiteindelijk ook nog maar 1 euro goedkoper hoor. En je zit weer met een voucher met te weinig geld om ergens anders aan uit te geven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
www.3vcard.nl
Altijd handig als je zulke deals dan tegenkomt
Ik koop die vouchers altijd. Als je dan deals bij Greanman Gaming of Good Old Games gewoon die voucher invullen. Als ik dan 4 euro of zo over heb, doneer ik het aan een goed doel. Aangezien PayPal mijn rekeningnummer heeft geblocked moet ik het zo wel doen helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk ook nog maar 1 euro goedkoper hoor. En je zit weer met een voucher met te weinig geld om ergens anders aan uit te geven.
En om die kaart nu voor 10 euro te kopen ben je ook even kwijt.
Zo vaak koop ik niet via creditcard. Maar ik zal er nog eens naar kijken. Dat je steeds een nieuw nummer moet invoeren is altijd veel fijnerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom neem je niet zo'n kaart van 10 euro dan ? 1x 10 euro en dan is het een stuk makkelijker.
Heb ik zelf ook gedaan. En waar die vouchers meestal een halfjaartje goedblijven blijft mijn kaart tot 2015 goed dus das ook mooi meegenomen
Hoge score halen enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Orcs must die is leuk maar hoe verdien je die skulls precies (5 max per level)?
zo min mogelijk wapentuig (of geld/punten uitgeven) dacht ik, zo min mogelijk doodgaan, en toch zo efficient orcs killenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Orcs must die is leuk maar hoe verdien je die skulls precies (5 max per level)?
Het is rift points en tijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zo min mogelijk wapentuig (of geld/punten uitgeven) dacht ik, zo min mogelijk doodgaan, en toch zo efficient orcs killen
:$:$:$::$:$:$:$:$:$ xDDD x]]] :3 -__-quote:Op zondag 29 juli 2012 11:52 schreef SuperChips het volgende:
wat hebben jullie allemaal gekocht tijdrns de summersale ik niks want ik was op vakantie:-$
Wow serieus? Ik haakte ergens bij het begin al afquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
VVVVVV uitgespeeld, heerlijk moeilijke platformer![]()
Nu nog de extra's, heb 16 van de 20 trinkets, als je ze alle 20 hebt gebeurt er iets speciaals staat er
Zelfs met 100+ keer doodgaan heb je de game in 2 uur uitgespeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wow serieus? Ik haakte ergens bij het begin al afveel te moeilijk. kost zoveel geduld platformers
quote:
quote:
Dit weet iedereen toch, dat cheevo's niet offline unlocken? Speel dan toch ook gewoon online, zet desnoods je friendslist op offline als je niet gestoord wil wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef mschol het volgende:
kut offline mode...
heb ik stacking uitgespeeld naar 100% (offline) worden mijn achievements niet geupdate
kut offline implementatie
dat gaat nogal lastig zonder internet connectiequote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit weet iedereen toch, dat cheevo's niet offline unlocken? Speel dan toch ook gewoon online, zet desnoods je friendslist op offline als je niet gestoord wil worden
Volgens mij doen ze het zodat je er niet mee kunt cheaten, anders zou je bv offline kunnen gaan, savegame downloaden, alle cheevo's krijgen en dan weer online kunnen gaan. Of, tenminste, dat is wat ik denk, wellicht zijn het gewoon luie klootzakken daar bij Valvequote:Op maandag 30 juli 2012 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat nogal lastig zonder internet connectie
belachelijke kut implementatie iig..
dat kan ook als ik online ben, dus in dat opzicht zouden ze er weinig mee opschieten..:Pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het zodat je er niet mee kunt cheaten, anders zou je bv offline kunnen gaan, savegame downloaden, alle cheevo's krijgen en dan weer online kunnen gaan. Of, tenminste, dat is wat ik denk, wellicht zijn het gewoon luie klootzakken daar bij Valve
Thanks! Is het spel de moeite waard vind je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:11 schreef Brammie1 het volgende:
Er is een quicksave knop (1 van de F-knoppen).
Verder moet je je misschien eerst wat inlezen in het verhaal. Als je er helemaal niet uitkomt, dan kan je het script lezen op de officiële website of een discussie lezen op het Steamforum.
Ik vind van wel, ik had het al langer op m'n verlanglijstje staan. Het is wel iets wat je moet liggen, je moet er tegen kunnen dat je niet veel doet in het spel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks! Is het spel de moeite waard vind je?
Dankjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik had het al langer op m'n verlanglijstje staan. Het is wel iets wat je moet liggen, je moet er tegen kunnen dat je niet veel doet in het spel.
De omgevingen zijn fenomenaal, het verhaal vreemd en verontrustend. Ik heb na 2 keer spelen het script nagelezen en wat discussies op het Steamforum gelezen, waarna ik het spel alleen nog maar meer kon waarderen.
Dikke 9 krijgt het van mij, maar er zijn net zoveel mensen die het niks vinden.
Driver: San Francisco was echt de grootste verrassing van dit jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef Gamer_V het volgende:
Goed besteed geld deze sale, als in dat alles wat ik koop ik ook echt aan het uitspelen ben.Driver: San Francisco is echt een van de leukste en best geschreven racegames die ik ooit gespeeld heb. Ik denk dat het zelfs Burnout Paradise gaat vervangen als favoriete racegame... Duke Nukem: Forever is een verrassend leuke gevarieerde shooter, helemaal niet zo slecht als men wil laten doen geloven... het script is wel beledigend slecht maar in de DLC is dat gelukkig wel dik in orde. AssBro is een verbetering boven deel twee en ik vermaak me er prima mee op dit moment. Fin.
Het is niet slecht, maar enorm eentonig. Iedereen heeft bijna precies dezelfde units, dus enorme verschillen in gameplay met verschillende facties heb je niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks! Is het spel de moeite waard vind je?
Ik ben nu net begonnen met de download van Total War Shogun 2, nog nooit eerder gespeeld en dat terwijl ik hem sinds de x-mas sale van vorig jaar al heb (was toen 10 euro). Is het een top spel?
Ha, had ik ook, ben een paar keer opnieuw begonnen. Ik dacht dat ik dan wel bij het laatste chapter zou kunnen beginnen, maar nee hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dear Esther saved niet? Speel net 20 minuten, denk ben moe ga slapen, kan nergens save mogelijkheid vinden maar ging er vanuit dat ie wel automatisch zou saven, maar nee hoor
Overigens snap ik nog geen kut van het verhaal
F5 of F6 was quicksave maar ik heb dat spel maar 5min gespeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ha, had ik ook, ben een paar keer opnieuw begonnen. Ik dacht dat ik dan wel bij het laatste chapter zou kunnen beginnen, maar nee hoor...
Ik moet denk ik die scripts enzo maar eens lezen. Ik heb het spel anderhalf keer gespeeld en ik vond het gewoon niet boeiend.De graphics waren wel enorm mooi en ik heb me daar meer me vermaakt dan met het verhaal.
Gewoon staren, tenzij het die zwarte in de kelder zijn.quote:
Je moet het ook niet zien als een spel, denk ik. Meer als een grafisch boek. Ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
F5 of F6 was quicksave maar ik heb dat spel maar 5min gespeeld
in begin was ik in het water gegaan kreeg ik zwart scherm blijkbaar wist niet wat te doen hup herladen nog eens zo dom geweest dan heel traag stappen naar ergens naartoe
ik hou van freeroam spellen maar hier is precies alles afgebakend met hekjes
ik dacht dat het soort van interactieve film was maar dit is nog veel saaier.
hij verteld een verhaal waar ik niks van snap het is precies of je word ergens midden in een verhaal gehoord en je hoort iemand vertellen maar is net niet spannend genoeg om te blijven luisteren.
zwaar concentratie problemen bij dit spel
dear esther saaiste "spel" ooit
dan had ik veel liever dat het verhaal soort van comic was en dat je dan van de ene plaatje naar de andere word gestuurd en die scenes gewoon uitvecht enzo is er tenminste nog wat actiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als een spel, denk ik. Meer als een grafisch boek. Ofzo.Ik vind het zelf geen spel in elk geval, je kan helemaal niets doen, gen keuzes, geen acties, niets. Alleen rondlopen.
Als je actie wil, moet je niet Dear Esther spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan had ik veel liever dat het verhaal soort van comic was en dat je dan van de ene plaatje naar de andere word gestuurd en die scenes gewoon uitvecht enzo is er tenminste nog wat actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |