Bij greenmangaming is borderlands goty 5 euro en dan krijg je gewoon de steam versiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef replay11nl het volgende:
Hoe duur was Borderlands in de summer sale?
Hij is nu 7,50 inclusief alle DLC
Ja maar ik kan alleen maar met iDeal betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij greenmangaming is borderlands goty 5 euro en dan krijg je gewoon de steam versie
www.3vcard.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen maar met iDeal betalen
Is het uiteindelijk ook nog maar 1 euro goedkoper hoor. En je zit weer met een voucher met te weinig geld om ergens anders aan uit te geven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
www.3vcard.nl
Altijd handig als je zulke deals dan tegenkomt
Ik koop die vouchers altijd. Als je dan deals bij Greanman Gaming of Good Old Games gewoon die voucher invullen. Als ik dan 4 euro of zo over heb, doneer ik het aan een goed doel. Aangezien PayPal mijn rekeningnummer heeft geblocked moet ik het zo wel doen helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk ook nog maar 1 euro goedkoper hoor. En je zit weer met een voucher met te weinig geld om ergens anders aan uit te geven.
En om die kaart nu voor 10 euro te kopen ben je ook even kwijt.
Zo vaak koop ik niet via creditcard. Maar ik zal er nog eens naar kijken. Dat je steeds een nieuw nummer moet invoeren is altijd veel fijnerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom neem je niet zo'n kaart van 10 euro dan ? 1x 10 euro en dan is het een stuk makkelijker.
Heb ik zelf ook gedaan. En waar die vouchers meestal een halfjaartje goedblijven blijft mijn kaart tot 2015 goed dus das ook mooi meegenomen
Hoge score halen enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Orcs must die is leuk maar hoe verdien je die skulls precies (5 max per level)?
zo min mogelijk wapentuig (of geld/punten uitgeven) dacht ik, zo min mogelijk doodgaan, en toch zo efficient orcs killenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Orcs must die is leuk maar hoe verdien je die skulls precies (5 max per level)?
Het is rift points en tijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zo min mogelijk wapentuig (of geld/punten uitgeven) dacht ik, zo min mogelijk doodgaan, en toch zo efficient orcs killen
:$:$:$::$:$:$:$:$:$ xDDD x]]] :3 -__-quote:Op zondag 29 juli 2012 11:52 schreef SuperChips het volgende:
wat hebben jullie allemaal gekocht tijdrns de summersale ik niks want ik was op vakantie:-$
Wow serieus? Ik haakte ergens bij het begin al afquote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
VVVVVV uitgespeeld, heerlijk moeilijke platformer![]()
Nu nog de extra's, heb 16 van de 20 trinkets, als je ze alle 20 hebt gebeurt er iets speciaals staat er
Zelfs met 100+ keer doodgaan heb je de game in 2 uur uitgespeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wow serieus? Ik haakte ergens bij het begin al afveel te moeilijk. kost zoveel geduld platformers
quote:
quote:
Dit weet iedereen toch, dat cheevo's niet offline unlocken? Speel dan toch ook gewoon online, zet desnoods je friendslist op offline als je niet gestoord wil wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef mschol het volgende:
kut offline mode...
heb ik stacking uitgespeeld naar 100% (offline) worden mijn achievements niet geupdate
kut offline implementatie
dat gaat nogal lastig zonder internet connectiequote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit weet iedereen toch, dat cheevo's niet offline unlocken? Speel dan toch ook gewoon online, zet desnoods je friendslist op offline als je niet gestoord wil worden
Volgens mij doen ze het zodat je er niet mee kunt cheaten, anders zou je bv offline kunnen gaan, savegame downloaden, alle cheevo's krijgen en dan weer online kunnen gaan. Of, tenminste, dat is wat ik denk, wellicht zijn het gewoon luie klootzakken daar bij Valvequote:Op maandag 30 juli 2012 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat nogal lastig zonder internet connectie
belachelijke kut implementatie iig..
dat kan ook als ik online ben, dus in dat opzicht zouden ze er weinig mee opschieten..:Pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het zodat je er niet mee kunt cheaten, anders zou je bv offline kunnen gaan, savegame downloaden, alle cheevo's krijgen en dan weer online kunnen gaan. Of, tenminste, dat is wat ik denk, wellicht zijn het gewoon luie klootzakken daar bij Valve
Thanks! Is het spel de moeite waard vind je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:11 schreef Brammie1 het volgende:
Er is een quicksave knop (1 van de F-knoppen).
Verder moet je je misschien eerst wat inlezen in het verhaal. Als je er helemaal niet uitkomt, dan kan je het script lezen op de officiële website of een discussie lezen op het Steamforum.
Ik vind van wel, ik had het al langer op m'n verlanglijstje staan. Het is wel iets wat je moet liggen, je moet er tegen kunnen dat je niet veel doet in het spel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks! Is het spel de moeite waard vind je?
Dankjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik had het al langer op m'n verlanglijstje staan. Het is wel iets wat je moet liggen, je moet er tegen kunnen dat je niet veel doet in het spel.
De omgevingen zijn fenomenaal, het verhaal vreemd en verontrustend. Ik heb na 2 keer spelen het script nagelezen en wat discussies op het Steamforum gelezen, waarna ik het spel alleen nog maar meer kon waarderen.
Dikke 9 krijgt het van mij, maar er zijn net zoveel mensen die het niks vinden.
Driver: San Francisco was echt de grootste verrassing van dit jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef Gamer_V het volgende:
Goed besteed geld deze sale, als in dat alles wat ik koop ik ook echt aan het uitspelen ben.Driver: San Francisco is echt een van de leukste en best geschreven racegames die ik ooit gespeeld heb. Ik denk dat het zelfs Burnout Paradise gaat vervangen als favoriete racegame... Duke Nukem: Forever is een verrassend leuke gevarieerde shooter, helemaal niet zo slecht als men wil laten doen geloven... het script is wel beledigend slecht maar in de DLC is dat gelukkig wel dik in orde. AssBro is een verbetering boven deel twee en ik vermaak me er prima mee op dit moment. Fin.
Het is niet slecht, maar enorm eentonig. Iedereen heeft bijna precies dezelfde units, dus enorme verschillen in gameplay met verschillende facties heb je niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks! Is het spel de moeite waard vind je?
Ik ben nu net begonnen met de download van Total War Shogun 2, nog nooit eerder gespeeld en dat terwijl ik hem sinds de x-mas sale van vorig jaar al heb (was toen 10 euro). Is het een top spel?
Ha, had ik ook, ben een paar keer opnieuw begonnen. Ik dacht dat ik dan wel bij het laatste chapter zou kunnen beginnen, maar nee hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dear Esther saved niet? Speel net 20 minuten, denk ben moe ga slapen, kan nergens save mogelijkheid vinden maar ging er vanuit dat ie wel automatisch zou saven, maar nee hoor
Overigens snap ik nog geen kut van het verhaal
F5 of F6 was quicksave maar ik heb dat spel maar 5min gespeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ha, had ik ook, ben een paar keer opnieuw begonnen. Ik dacht dat ik dan wel bij het laatste chapter zou kunnen beginnen, maar nee hoor...
Ik moet denk ik die scripts enzo maar eens lezen. Ik heb het spel anderhalf keer gespeeld en ik vond het gewoon niet boeiend.De graphics waren wel enorm mooi en ik heb me daar meer me vermaakt dan met het verhaal.
Gewoon staren, tenzij het die zwarte in de kelder zijn.quote:
Je moet het ook niet zien als een spel, denk ik. Meer als een grafisch boek. Ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
F5 of F6 was quicksave maar ik heb dat spel maar 5min gespeeld
in begin was ik in het water gegaan kreeg ik zwart scherm blijkbaar wist niet wat te doen hup herladen nog eens zo dom geweest dan heel traag stappen naar ergens naartoe
ik hou van freeroam spellen maar hier is precies alles afgebakend met hekjes
ik dacht dat het soort van interactieve film was maar dit is nog veel saaier.
hij verteld een verhaal waar ik niks van snap het is precies of je word ergens midden in een verhaal gehoord en je hoort iemand vertellen maar is net niet spannend genoeg om te blijven luisteren.
zwaar concentratie problemen bij dit spel
dear esther saaiste "spel" ooit
dan had ik veel liever dat het verhaal soort van comic was en dat je dan van de ene plaatje naar de andere word gestuurd en die scenes gewoon uitvecht enzo is er tenminste nog wat actiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als een spel, denk ik. Meer als een grafisch boek. Ofzo.Ik vind het zelf geen spel in elk geval, je kan helemaal niets doen, gen keuzes, geen acties, niets. Alleen rondlopen.
Als je actie wil, moet je niet Dear Esther spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan had ik veel liever dat het verhaal soort van comic was en dat je dan van de ene plaatje naar de andere word gestuurd en die scenes gewoon uitvecht enzo is er tenminste nog wat actie
Ja, nieuwe EULA. Is maar de vraag of die ook geldt voor NL.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik krijg opeens een nieuwe Steam Subscriber Agreement...Iemand die er meer van weet?
De eerste twee zullen effect hebben op EU inwoners, die laatste is echt voor Amerikanen...quote:Every so often we need to update the Steam Subscriber Agreement (SSA) and Valves Privacy Policy. These documents are the terms to which you (and all Steam users) agreed when first creating an account. Whenever we need to make changes to these agreements we like to bring the changes to your attention and explain why theyre necessary. The next time you log in to Steam youll be asked to read and agree to the new terms.
This time around there are a number of changes reflected in both documents including the opening of a new Valve office in Luxembourg to better serve our EU customers and partners. If you live in the EU, your SSA will be with our Luxembourg subsidiary Valve S.a.r.l. and the SSA has been amended to reflect additional terms specific to our EU customers. We've added other terms related to the Steam Wallet and Steam trading to accommodate new features and capabilities of Steam.
Were also introducing a new dispute resolution process that will benefit you and Valve. Recently, a number of companies have created similar provisions which have generated lots of discussion from customers and communities, and weve been following these discussions closely. On Steam, whenever a customer is unhappy with any transaction, our first goal is to resolve things as quickly as possible through the normal customer support process. However in those instances in which we can't resolve a dispute, we've outlined a new required process whereby we agree to use arbitration or small claims court to resolve the dispute. In the arbitration process, Valve will reimburse your costs of the arbitration for claims under a certain amount. Reimbursement by Valve is provided regardless of the arbitrators decision, provided that the arbitrator does not determine the claim to be frivolous or the costs unreasonable.
Most significant to the new dispute resolution terms is that customers may now only bring individual claims, not class action claims. We considered this change very carefully. Its clear to us that in some situations, class actions have real benefits to customers. In far too many cases however, class actions dont provide any real benefit to users and instead impose unnecessary expense and delay, and are often designed to benefit the class action lawyers who craft and litigate these claims. Class actions like these do not benefit us or our communities. We think this new dispute resolution process is faster and better for you and Valve while avoiding unnecessary costs, and that it will therefore benefit the community as a whole.
Thanks for reading through our thoughts on these updates and for your continued use of Steam.
Dit vind ik echt wel mooi, ze erkennen dat er verschillen kunnen ontstaan en willen dat dan ook goed en professioneel uitgezocht hebben maar erkennen dat zo'n rechtzaak vaak ongelofelijk veel geld kost en zeggen dus dat zij dat zullen betalen (mits een beetje redelijk). Super ditquote:In the arbitration process, Valve will reimburse your costs of the arbitration for claims under a certain amount. Reimbursement by Valve is provided regardless of the arbitrators decision, provided that the arbitrator does not determine the claim to be frivolous or the costs unreasonable.
Wat is er fout, snap het niet. Wat is het probleem ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit vind ik echt wel mooi, ze erkennen dat er verschillen kunnen ontstaan en willen dat dan ook goed en professioneel uitgezocht hebben maar erkennen dat zo'n rechtzaak vaak ongelofelijk veel geld kost en zeggen dus dat zij dat zullen betalen (mits een beetje redelijk). Super dit
Misschien werkt dat in Amerika maar in Europa is dat echt niet geldig. Sowieso kan het overruled worden door een rechter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit vind ik echt wel mooi, ze erkennen dat er verschillen kunnen ontstaan en willen dat dan ook goed en professioneel uitgezocht hebben maar erkennen dat zo'n rechtzaak vaak ongelofelijk veel geld kost en zeggen dus dat zij dat zullen betalen (mits een beetje redelijk). Super dit
Wat kan niet? Dat als er een geschil is en het voor de rechtbank komt dat Valve het dan betaalt? Dat kan hier natuurlijk ook!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien werkt dat in Amerika maar in Europa is dat echt niet geldig. Sowieso kan het overruled worden door een rechter.
Er is niets fout, het is voor de verandering eens niet sarcastisch!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef benx het volgende:
[..]
Wat is er fout, snap het niet. Wat is het probleem ?
Had ik een poosje terug met Portal 2, bleek aan de video drivers te liggen. Probeer ze eens up te daten of anders een versie ouder te installeren, wordt waarschijnlijk bij een volgende versie wel weer gefixt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:33 schreef Pap89 het volgende:
Had Dead Island tijdens de sale.
Na 4 uur spelen start hij niet meer.
Komt te staan "Starten van spel" oid klein grijs schermpje en dat gaat dan weg, gebeurt verder niks.
Wat nu?
Altijd gezeik met steam
Wat is je steam id?quote:
Ik speel m op de 360.quote:
ohquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel m op de 360.
Maar echt zo'n toffe game, beste dit jaar imo.
Sorry.quote:
Het is een steamworks game dan is de code maar 1x te gebruiken. Had je ook wel kunnen weten omdat er achter op het doosje staat dat de code maar "éénmalig bruikbaar is." En je koopt een Civ5 voor 1 euro in een 2dehands winkel. Dacht je dat de code ongebruikt was?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef joonthebest het volgende:
Steam is kut. Ik had laatst in een 2dehands winkel civilization 5 GOTY edition gekocht (voor een euro!!!). Maar het blijkt dus dat ik het moet installeren via steam, en iemand anders heeft de CD key al gebruikt voor zijn account, dus nu kan ik het spel niet installeren, en voor zover ik weet kan je geen key cracks ofzo gebruiken bij steam.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef joonthebest het volgende:
Steam is kut. Ik had laatst in een 2dehands winkel civilization 5 GOTY edition gekocht (voor een euro!!!). Maar het blijkt dus dat ik het moet installeren via steam, en iemand anders heeft de CD key al gebruikt voor zijn account, dus nu kan ik het spel niet installeren, en voor zover ik weet kan je geen key cracks ofzo gebruiken bij steam.
Ligt echt aan steam.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef joonthebest het volgende:
Nee ik dacht eigenlijk dat een kind van 8 dat spel gekregen had en niet leuk vond en de vader het gewoon bij de 2dehands winkel afgegeven heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het is een steamworks game dan is de code maar 1x te gebruiken. Had je ook wel kunnen weten omdat er achter op het doosje staat dat de code maar "éénmalig bruikbaar is." En je koopt een Civ5 voor 1 euro in een 2dehands winkel. Dacht je dat de code ongebruikt was?
Dit is ook wel nice: http://www.steamcalculator.com/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb trouwens net even mijn steam account gechecked en al mijn aankopen sinds het begin (2008) bij elkaar opgeteld.. dat is ooken
en nog meer van die ellendige smileys waard lol.
850 euro aan in-game Steam purchaces en zo rond de 150 euro aan retail keys die ingevoerd zijn op Steam.. Dus al bij al 1000 euro aan games in mijn steam lijst (welke nu 150 games telt).
Je kan ook offline mode gebruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef joonthebest het volgende:
Wat ook kut aan steam is dat als je een spel koopt en het moet installeren via steam, en da ga je ergens naartoe (vakantie of een vriend ofzo) en je wilt het spel daar spelen maar er is geen internet, dus dan kan het niet
quote:Please follow the instructions below to configure Offline Mode on your PC:
-Start Steam online - make sure the Remember my password box on the login window is checked
-Verify that all game files are completely updated - you can see the update status for a game under the Library section (when the game shows as 100% - Ready it is ready to be played in Offline Mode)
-Launch the game you would like to play offline to verify that there are no further updates to download - shut down the game and return to Steam once you have confirmed that the game can be played
-Go to Steam > Settings to ensure the Don't save account credentials on this computer option is not selected
-From the main Steam window, go to the Steam menu and select Go Offline
-Click Restart in Offline Mode to restart Steam in Offline Mode
waar staat dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Marnixos het volgende:
Totaal 320 euro uitgegeven aan Steam
ik heb meer games... en minder waardequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Solique het volgende:
Die calculator zegt niet veel, of nou
Found 282 Games with a value of
$3663.19 USD
de summersale was dan ook helemaal geen goeie sale in het algemeenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Haha de Rage deal die nu loopt is beter als die tijdens de summersale.
Tijdens de summersale zat ie nog boven 10 euro nu is ie 10 euro.
na je disc in de dinges pleuren even installeren en go.. kan prima op een pc..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Woods het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik snap dat hele gedoe van PC gamen niet. Bij de consoles koop je gewoon een disk een pleur je die in je dinges en go(online passes daargelaten). Kan dit ook bij de PC.
over het algemeen start er automatisch een wizard, waar je een aantal keer op next en/of OK moet klikken (dan krijg je o.a. de optie om het installatiepad aan te passen, maar dat is niet verplicht)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:36 schreef Woods het volgende:
En hoe gaat dat installeren? Is dat gewoon eenwegs of moet je nog zelf kloten?
Kan je zelf kiezen, maar over het algemeen ergens onder Program Files.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:44 schreef Woods het volgende:
En waar wordt alles opgeslagen, ik snap echt de kloot van programma's en dergelijke terwijl ik net een nieuwe lappos gehaald heb
ergens op de schijfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:44 schreef Woods het volgende:
En waar wordt alles opgeslagen, ik snap echt de kloot van programma's en dergelijke terwijl ik net een nieuwe lappos gehaald heb
steam zelf zal je wel moeten installeren de eerste keer, anders kan je zo weinigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan je zelf kiezen, maar over het algemeen ergens onder Program Files.
Tip: gebruik Steam, hoef je niet eens te installeren, dan gaat het net zo makkelijk als een console.
Je gebruikt Steam, koopt een spel via Steam, druk op "download", hij doet dit dan, regelt helemaal zelf waar ie heen moet, zorgt dat het spel up-to-date is en je kan gewoon lekker gamen. Prima spul dat Steam!
Van een console naar een PC, wat valt daarop te zeggen? Op een PC kan je 539257x meer dan op een console, dus de grenzen zijn ver te zoeken voor wat een PC allemaal kan. Als je weet hoe je saves in je afbeeldingen folder kan opslaan, dan kan het. Saves worden in meestal in je documenten geplaatst, dan een kwestie van slepen naar je afbeeldingen folder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:50 schreef Woods het volgende:
Maar kan je saves ook bijv. in 'mijn afbeeldingen' opslaan om maar even iets te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |