Informatie mag helaas niet. Geheel in de geest van 1896 of zoiets vast, de wegen van het IOC zijn ondoorgrondelijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer plots helemaal andere landen, niemand weet waar ze vandaan komen.
Gevaarlijke uitspraak; Vos maakt morgen een goede kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal mezelf opsluiten in een kooi als een Nederlander Goud pakt in het wielrennen en dat voor 48uur lang met alleen water
Tellen vrouwen ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal mezelf opsluiten in een kooi als een Nederlander Goud pakt in het wielrennen en dat voor 48uur lang met alleen water
Dat hoeven we niet nog een keer op tv, mensen in een Gouden Kooi, dat kennen we al in Nederland...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan het wel gewoon in beeld nemen als Cancellara en Albasini wegrijden (of dat wie dan ook van het peloton naar de kopgroep jumpt).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Informatie mag helaas niet. Geheel in de geest van 1896 of zoiets vast, de wegen van het IOC zijn ondoorgrondelijk!
Mochten ze erachter komen dat er ook via internet gestreamd wordt, dan wordt dat denk ik ook nog verboden binnenkort...
Duitsland en Australie gaan nog wel helpen voor Greipel en Goss die dan weer 2de en 3de mogen worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ze moeten de Skyploeg nu niet gaan helpen zoals ik net zag
mannenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak; Vos maakt morgen een goede kans.
prostaatclubjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Leatherface het volgende:
Het IOC is een despotische organisatie zover ik het meekrijg.
De regie is ook wat vaagjes af en toe, dat klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan het wel gewoon in beeld nemen als Cancellara en Albasini wegrijden.
Schorn is zeker wel rap, maar daar rijdt hij natuurlijk niet voor. Al zal hij daar wel mee schermen natuurlijk. Onder het mom van 'ik reed hier voor Schorn, die hier mooi 9e is geworden'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:01 schreef Bismarck het volgende:
Voor wie rijdt Eisel op kop? Toch ploegbelangen? kan me niet herinneren dat Daniel Schorn een goede sprint in de benen heeft...
Alsof iemand daar intraptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schorn is zeker wel rap, maar daar rijdt hij natuurlijk niet voor. Al zal hij daar wel mee schermen natuurlijk. Onder het mom van 'ik reed hier voor Schorn, die hier mooi 9e is geworden'.
Niet echt maar wat zal hem dat uitmaken ?quote:
Terecht. Waar is Joséé....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb de indruk dat Michel Wuyts het moeilijk heeft om alleen commentaar te geven.
Het grappige vind ik wel dat Spruch nog een keer tweede is geworden op het WK, in de jaren dat alle polen voor italië reden, maar normaal gesproken gelooft niemand dat idd.quote:
Eisel rijd voor greipel gozer.quote:
Voor het duizendjarig Groot-germaanse rijk?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eisel rijd voor greipel gozer.
Maar hij zit wel lekker Cavendish uit de wind te houden..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef Panthera. het volgende:
Is niet Eisel, is een Duitser en die willen zilver blijkbaar.
Vriendschapquote:
Barbarossa!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voor het duizendjarig Groot-germaanse rijk?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjes
Eisel is een Australiërquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eisel is toch een duitser, die rijd voor de duitser greipel
We zijn inmiddels 70 jaar verder...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eisel is toch een duitser, die rijd voor de duitser greipel
Oostenrijkers en Duitsers blijft een pot natquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 70 jaar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |