Zat al klaar net achter de Sky-train!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een kleine 50 km. Ik verwacht nog wel een aanval van Terpstra.
Jep zonder commentaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Bismarck het volgende:
Klopt het dat de NOS stream zonder commentaar is? Ik hoor alleen geluid uit de koers (voornamelijk juichend publiek).
Je moet de Ned-1 stream hebben, das de bovenste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Bismarck het volgende:
Klopt het dat de NOS stream zonder commentaar is? Ik hoor alleen geluid uit de koers (voornamelijk juichend publiek).
De Nederland 1-feed is met commentaar, de wielrennen-feed is zonder commentaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Bismarck het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef BlaZ het volgende:
Terpstra samen met Boonen, dat zou een mooie aanval zijn
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Cancelarra demarreerd straks gewoon met 1.5 MegaWatt en rijd dan gewoon met een tempotje van 1 MW naar de finish
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjesquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjes
Zonder water mag ook. 14.gifquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal mezelf opsluiten in een kooi als een Nederlander Goud pakt in het wielrennen en dat voor 48uur lang met alleen water
quote:
Informatie mag helaas niet. Geheel in de geest van 1896 of zoiets vast, de wegen van het IOC zijn ondoorgrondelijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer plots helemaal andere landen, niemand weet waar ze vandaan komen.
Gevaarlijke uitspraak; Vos maakt morgen een goede kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal mezelf opsluiten in een kooi als een Nederlander Goud pakt in het wielrennen en dat voor 48uur lang met alleen water
Tellen vrouwen ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat hoeven we niet nog een keer op tv, mensen in een Gouden Kooi, dat kennen we al in Nederland...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan het wel gewoon in beeld nemen als Cancellara en Albasini wegrijden (of dat wie dan ook van het peloton naar de kopgroep jumpt).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Informatie mag helaas niet. Geheel in de geest van 1896 of zoiets vast, de wegen van het IOC zijn ondoorgrondelijk!
Mochten ze erachter komen dat er ook via internet gestreamd wordt, dan wordt dat denk ik ook nog verboden binnenkort...
Duitsland en Australie gaan nog wel helpen voor Greipel en Goss die dan weer 2de en 3de mogen worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ze moeten de Skyploeg nu niet gaan helpen zoals ik net zag
mannenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak; Vos maakt morgen een goede kans.
prostaatclubjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Leatherface het volgende:
Het IOC is een despotische organisatie zover ik het meekrijg.
De regie is ook wat vaagjes af en toe, dat klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan het wel gewoon in beeld nemen als Cancellara en Albasini wegrijden.
Schorn is zeker wel rap, maar daar rijdt hij natuurlijk niet voor. Al zal hij daar wel mee schermen natuurlijk. Onder het mom van 'ik reed hier voor Schorn, die hier mooi 9e is geworden'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:01 schreef Bismarck het volgende:
Voor wie rijdt Eisel op kop? Toch ploegbelangen? kan me niet herinneren dat Daniel Schorn een goede sprint in de benen heeft...
Alsof iemand daar intraptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schorn is zeker wel rap, maar daar rijdt hij natuurlijk niet voor. Al zal hij daar wel mee schermen natuurlijk. Onder het mom van 'ik reed hier voor Schorn, die hier mooi 9e is geworden'.
Niet echt maar wat zal hem dat uitmaken ?quote:
Terecht. Waar is Joséé....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb de indruk dat Michel Wuyts het moeilijk heeft om alleen commentaar te geven.
Het grappige vind ik wel dat Spruch nog een keer tweede is geworden op het WK, in de jaren dat alle polen voor italië reden, maar normaal gesproken gelooft niemand dat idd.quote:
Eisel rijd voor greipel gozer.quote:
Voor het duizendjarig Groot-germaanse rijk?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eisel rijd voor greipel gozer.
Maar hij zit wel lekker Cavendish uit de wind te houden..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef Panthera. het volgende:
Is niet Eisel, is een Duitser en die willen zilver blijkbaar.
Vriendschapquote:
Barbarossa!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voor het duizendjarig Groot-germaanse rijk?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjes
Eisel is een Australiërquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eisel is toch een duitser, die rijd voor de duitser greipel
We zijn inmiddels 70 jaar verder...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eisel is toch een duitser, die rijd voor de duitser greipel
Oostenrijkers en Duitsers blijft een pot natquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 70 jaar verder...
Oostenrijk dus , Austria = Oostenrijk in het engelsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Staat toch Austria op zijn shirt?
Verhip, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar de Eiffeltoren dan weer niet. Complex, nietwaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eifel ligt wel in duitsland, capuchon_jongen.
In de kopgroep rijden ze gewoon met meer manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Maar de voorsprong loopt alleen maar op nu ?
Ja, zo durf ik ook wel een weddenschap aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik eet mijn schoen op als Gesink gaat winnen.
ff quoten, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik zou maar wat anders op het menu zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
Het zou inderdaad wel fijn zijn als de echte wielrenners even aan de Britten gaan uitleggen dat wielrennen geen hard fietsen is.quote:
Gilbert had niet 15 km op kop moeten rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef Sasman het volgende:
Boonen had met zo'n groep moeten meezitten of ten minste Van Avermaet toch. Sprinten is toch verliezen.
Schumacher.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af wie er zou winnen als het GO-karts waren
Prima in orde toch weer!quote:
Maar wat als ze nu met een polstok hoog zouden moeten springen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af wie er zou winnen als het GO-karts waren
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Is het al opgemerkt dat die Eisel meerijdt met de Britse ploeg ? Kut Duitser.
Nou inderdaad.quote:
In één keer de Box Hill over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Maar wat als ze nu met een polstok hoog zouden moeten springen?
Ze heten echt zoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ome Jaap en tante Miep, zijn dat nou de buren van mevrouw van Zetten?
Oom en Tante van Tejay van Garderenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
oom en tante van tj van garderen, dat zijn geen verzonnen personagesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja Geesink ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die sanchez heeft al een Olympische titel.....
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Samuel hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Samuel Sanchezquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gesink ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar ging ik wel van uit, want Herbert vertelde dat, en die is niet van de zelfbedachte archetypes van Mart, maar het wordt wel erg ouwejongenskrentebrood allemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oom en tante van tj van garderen, dat zijn geen verzonnen personages
Jawel, al 3x gezegd hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef TheArt het volgende:
Die kneuzen bij de NOS hebben nog niet door dat Cance in de kopgroep zit hè?
Als ie goed is (waar het op lijkt) dan kan ie meesprinten om de overwinning. Als ze voorblijven natuurlijk.quote:
Boem!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
Froome weg
[..]
Ze zeggen 'Cance steekt zijn raket nog wel een keer af als de hergroepering komt'
Volgens mij gaan ze er vanuit dat hij dat nog kan vanuit de kopgroep. Mart zei oa dat hij daar op de 20e plek zatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
Froome weg
[..]
Ze zeggen 'Cance steekt zijn raket nog wel een keer af als de hergroepering komt'
Die zullen wel langzaamaan gaan overschakelen naar roeien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neig ernaar om naar de BBC te zappen. Hebben die er nog vertrouwen in?
Schermen hier op de tv, wielrennen op stream.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:14 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen kijk ik ook de teamwedstrijd bij het handboogschieten.
Daarvoor zeiden ze, hij zit rond de 20ste plaats in de kopgroep.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
Froome weg
[..]
Half-blinde Koreaan voor z'n eerste medaille...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:14 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen kijk ik ook de teamwedstrijd bij het handboogschieten. OS
Martin al out of the race, zijn rasmongolen die Duitsers, jezuuuuuuuuuuuusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Beregd het volgende:
duitsers hebben er nog wel wat achter de han wsch
Der Tony is er ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Beregd het volgende:
duitsers hebben er nog wel wat achter de han wsch
Steeds minder. Zeker nu Froome er af isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neig ernaar om naar de BBC te zappen. Hebben die er nog vertrouwen in?
Volgens mij denkt ie echt gewoon nog dat ie in het peloton zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze er vanuit dat hij dat nog kan vanuit de kopgroep. Mart zei oa dat hij daar op de 20e plek zat
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie echt gewoon nog dat ie in het peloton zit.
Ik heb ook grote TV schermen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schermen hier op de tv, wielrennen op stream.
Heel fijn idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even tussendoor: verfrissend om Smeets weer eens in commentaarpositie te horen en geen Ducrot.
Hm, ik zou zweren dat hij zei "Cancellara daar rond plek 20". Zal wel danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie echt gewoon nog dat ie in het peloton zit.
Dan moet hij gaan aanvallen, want in een vlakke sprint zijn er minstens een stuk of 5-6 sneller.quote:
Nogal, als hij goed is pakt hij met een beetje mazzel gewoon brons in de sprint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Hagen is echt wel een retard als hij hier voor Cav gaat rijden hoor...
Bij WillHill staat hij nog steeds bovenaan (2.75)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Voor het eerst Cav geen favoriet meer bij de bookmakers.
Rond plek 20 van het peloton bedoelde hijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, ik zou zweren dat hij zei "Cancellara daar rond plek 20". Zal wel dan
1x per 10 minuten mogen we het weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:17 schreef Karelnoord het volgende:
hoeveel kilometer nog? Hoeveel voorsprong?
Spannend!
Ducroux was iemand anders...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef TLC het volgende:
Geen Maarten Ducroux horen scheelt behoorlijk in positief opzicht.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef TLC het volgende:
Bij Betfair ging 'ie net naar 5. Cancellera naar 3. Nu allebei weer 3.5.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij WillHill staat hij nog steeds bovenaan (2.75)
Ducroux?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef TLC het volgende:
Gesinkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi dat de kopgroep het lijkt te gaan halen. Zitten daar nog sprinters in?
Minder, tijdje terug stond er dacht ik 26 km?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Hoe ver zou het nog zijn? Kilometer of 27?
Niet echt, is ook meteen hun geluk. Dan blijven ze wel rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Die rijden niet zo naar de streep, onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Benieuwd wie de sterkste sprinter is in de kopgroep.
O'Grady (niet zo goed meer als vroeger denk ik)?
Beppu
en Chavanel?
Zie cancellara en fuglsang nog wel aanvallen.
Ik vlak Valverde niet uit. Weinig echt super snelle mannen volgens mij voorin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Beppu
en Chavanel?
Sanchez?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Liever Boom eigenlijk. Roelands maakt ook kans als ie nog goed is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Sasman het volgende:
Hopen op Gilbert en Roelandts dan maar...
O'Grady en Beppu zijn ook wel opgebrand denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Beppu
en Chavanel?
Jep zit er en is de rapste vooraan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Mr_DG het volgende:
Zit Kristoff nog in de kopgroep? Want hij kan ook behoorlijk sprinten.
roelands is ook mee, dacht ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Beppu
en Chavanel?
Als hij met bijvoorbeeld een Cancellara mee kan springen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boom ook niet kansloos hoor in een sprint.
Boonen had met Cancelarra mee moeten gaan , dom van hemquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Sasman het volgende:
Hopen op Gilbert en Roelandts dan maar...
Op zijn minst Van Avermaet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:21 schreef sausagin het volgende:
[..]
Boonen had met Cancelarra mee moeten gaan , dom van hem
Nee ik ook niet, maar zo lastig is het parkoers ook niet meer tot de meet. Dus inprincipe kan je makkelijk in een wiel blijven. Dit is anders als een touretappe denk ik. Niemand laat niemand gaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die rijden niet zo naar de streep, onmogelijk.
Contractje verdienen bij Sky.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |