Het grappige vind ik wel dat Spruch nog een keer tweede is geworden op het WK, in de jaren dat alle polen voor italië reden, maar normaal gesproken gelooft niemand dat idd.quote:
Eisel rijd voor greipel gozer.quote:
Voor het duizendjarig Groot-germaanse rijk?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eisel rijd voor greipel gozer.
Maar hij zit wel lekker Cavendish uit de wind te houden..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef Panthera. het volgende:
Is niet Eisel, is een Duitser en die willen zilver blijkbaar.
Vriendschapquote:
Barbarossa!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voor het duizendjarig Groot-germaanse rijk?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjes
Eisel is een Australiërquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eisel is toch een duitser, die rijd voor de duitser greipel
We zijn inmiddels 70 jaar verder...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eisel is toch een duitser, die rijd voor de duitser greipel
Oostenrijkers en Duitsers blijft een pot natquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 70 jaar verder...
Oostenrijk dus , Austria = Oostenrijk in het engelsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Staat toch Austria op zijn shirt?
Verhip, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar de Eiffeltoren dan weer niet. Complex, nietwaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eifel ligt wel in duitsland, capuchon_jongen.
In de kopgroep rijden ze gewoon met meer manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Maar de voorsprong loopt alleen maar op nu ?
Ja, zo durf ik ook wel een weddenschap aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik eet mijn schoen op als Gesink gaat winnen.
ff quoten, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik zou maar wat anders op het menu zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
Het zou inderdaad wel fijn zijn als de echte wielrenners even aan de Britten gaan uitleggen dat wielrennen geen hard fietsen is.quote:
Gilbert had niet 15 km op kop moeten rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef Sasman het volgende:
Boonen had met zo'n groep moeten meezitten of ten minste Van Avermaet toch. Sprinten is toch verliezen.
Schumacher.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af wie er zou winnen als het GO-karts waren
Prima in orde toch weer!quote:
Maar wat als ze nu met een polstok hoog zouden moeten springen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af wie er zou winnen als het GO-karts waren
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Is het al opgemerkt dat die Eisel meerijdt met de Britse ploeg ? Kut Duitser.
Nou inderdaad.quote:
In één keer de Box Hill over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Maar wat als ze nu met een polstok hoog zouden moeten springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |