Een van de moderators zal hem wel op de juiste plaats zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:43 schreef solo020 het volgende:
Nu heb ik wel nieuw topic gemaakt, alleen staat die volgens mij op de verkeerde plaats?
Papier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef solo020 het volgende:
[..]
Maak je ze op papier of regel je ze van studiegenoten die het goed kunnen ofzo?
Da's een mooi voornemenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
Ga volgende week eens beginnen aan de scriptie.
Enige wat ik nog moet doen, dus zoveel ik wil. Maar ik schrijf vrij snel. Heb daarnaast nog tot januari 3 dagen in de week een bijbaan op de Zuidas dus ook wat dat betreft geen zorgen. Alhoewel ik nu wel een aanbod heb om zodra ik mijn scriptie ingeleverd te hebben fulltime aan de slag te gaan bij een kantoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's een mooi voornemenHoeveel tijd heb je ?
Klinkt goedquote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enige wat ik nog moet doen, dus zoveel ik wel. Maar ik schrijf vrij snel. Heb daarnaast nog tot januari 3 dagen in de week een bijbaan op de Zuidas dus ook wat dat betreft geen zorgen. Alhoewel ik nu wel een aanbod heb om zodra ik mijn scriptie ingeleverd te hebben fulltime aan de slag te gaan bij een kantoor.
Maargoed, we zullen zien.
militair rechtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:59 schreef avaz het volgende:
Vanaf september nog strafprocesrecht volgen, en dan heb ik me bachelor binnen. Nu nog bepalen welke master ik wil doen![]()
Kan je verder toch niet zoveel mee? Behalve legad worden? Was na de middelbare school serieus geďnteresseerd in de KMA, of om de POTOM in te gaan, maar toch maar gaan studeren..quote:
En meteen kapitein in het legerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:04 schreef avaz het volgende:
[..]
Kan je verder toch niet zoveel mee? Behalve legad worden? Was na de middelbare school serieus geďnteresseerd in de KMA, of om de POTOM in te gaan, maar toch maar gaan studeren..
Daar heb je een wetboek voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb vorige maand mijn bachelor afgerond. Geen slechte cijfers, niets in de 5 of 6, maar laatst vroeg er een vriend aan me of voor een bepaalde handeling een ingebrekestelling nodig was...
Moet eerlijk toegeven dat ik geen flauw idee had, wat was ookalweer een ingebrekestelling, welke vereisten zijn daarvoor nodig?Sindsdien zit ik mezelf vaak te testen bij krantenartikels, zou ik weten welke kant deze zaak opgaat? Maar vaak heb ik echt geen idee meer.. Wat zijn ookalweer de vereisten voor 6:162
Geen idee..
Wat zijn de bevoegdheden van de R-C in het GVO? Geen idee meer![]()
Gaat nog wat worden straks..
Heeft iedereen denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb vorige maand mijn bachelor afgerond. Geen slechte cijfers, niets in de 5 of 6, maar laatst vroeg er een vriend aan me of voor een bepaalde handeling een ingebrekestelling nodig was...
Moet eerlijk toegeven dat ik geen flauw idee had, wat was ookalweer een ingebrekestelling, welke vereisten zijn daarvoor nodig?Sindsdien zit ik mezelf vaak te testen bij krantenartikels, zou ik weten welke kant deze zaak opgaat? Maar vaak heb ik echt geen idee meer.. Wat zijn ookalweer de vereisten voor 6:162
Geen idee..
Vakken die mij niks interesseerde vergeet ik erg snel, maar de opgedane kennis bij vakken die ik leuk vond blijft best lang hangen bij mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef JiggyJ het volgende:
Geen idee..
Waarom mag je het niet volgen? Moet je materieel gehaald hebben oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Yreal het volgende:
Ik mag geen strafprocesrecht volgen volgend jaar..
En ze geven strafrecht 2 ook helemaal niet... lekker dan !
Omdat het een overgangsvak is, en je het oorspronkelijke strafrecht al moet hebben gehaald. Ik ken dus mensen die volgend jaar gaan afstuderen maar nog geen strafrecht hebben gehaald.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waarom mag je het niet volgen? Moet je materieel gehaald hebben oid?
Nog steeds geen cijfer van m'n herkansingen, vandaag 3 weken geleden.
dagen dat de faculteit dicht is zullen wel niet tellen als werkdag..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waarom mag je het niet volgen? Moet je materieel gehaald hebben oid?
Nog steeds geen cijfer van m'n herkansingen, vandaag 3 weken geleden.
Is iemand die de bachelor in 2 jaar door knaltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef Speedy_T het volgende:
Tja het is ook best wel een faal als je in je 3e dan wel 4e jaar nog steeds geen strafrecht gehaald hebt. Het is tenslotte gewoon een eerstejaarsvak
je mag je maar inschrijven voor 40, wil niet zeggen dat je in een semester niet meer tentamens kan maken. Maar hij had ook vrijstelling voor de minor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe wil die dat doen als je maar 80 ect per jaar mag/kan halen?
klinkt als onze CIP... vond er niet bijzonder veel aan, maar daar verschillen de meningen een beetje overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef evelien89 het volgende:
Heeft iemand hier het vak Comparative Law Methodology gevolgd? Vraag me af wat voor lessen dit gaan worden, aangezien er geen boeken voor nodig zijn.
hoiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Duderd het volgende:
Nouuuu... aankomend student meld zich. Nog iets meer dan 3 weken tot de intro dag
Waar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Duderd het volgende:
Nouuuu... aankomend student meld zich. Nog iets meer dan 3 weken tot de intro dag
Groningen, ja. Toffe stad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Duderd het volgende:
[..]
In het uiterste zuiden.. jij in groningen toch? Of vergist ik me nou?
Dat, en de methodiek gebruikt om te vergelijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef evelien89 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
klinkt als onze CIP... vond er niet bijzonder veel aan, maar daar verschillen de meningen een beetje over
Is het niet een soort praatgroep over de verschillende systemen in de wereld? Dat haal ik een beetje uit de beschrijving in de onderwijscatalogus.
Leukste tijd van je leven etc etc! Welkom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Duderd het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:56 schreef Maharbal het volgende:
Hai, daar was ik weer na bijna 4 maanden vakantie
O, en om maar meteen lekker van start te gaan: schaam je dood dat je niet meer weet wat een ingebrekestelling is. Sure, je hoeft niet meteen alle artikelen uit je kop te kennen, maar dit is gewoon elementaire kennis. Alsof ik op m'n werk verschijn en me achter m'n kop krab mezelf afvragende wat ook alweer inkomstenbelasting was.
Iedere student zal wel weten wat het is, maar wanneer het nou precies wel en niet vereist was is een ander verhaal denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:56 schreef Maharbal het volgende:
Hai, daar was ik weer na bijna 4 maanden vakantie
O, en om maar meteen lekker van start te gaan: schaam je dood dat je niet meer weet wat een ingebrekestelling is. Sure, je hoeft niet meteen alle artikelen uit je kop te kennen, maar dit is gewoon elementaire kennis. Alsof ik op m'n werk verschijn en me achter m'n kop krab mezelf afvragende wat ook alweer inkomstenbelasting was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |