Ga hem troosten dan daar ben jij vast beter inquote:
GvsE en ik doen ons best ja, hij wil alleen jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga hem troosten dan daar ben jij vast beter in
11 augustus krijgt hij zijn kans even geduld nogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE en ik doen ons best ja, hij wil alleen jou.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een speciaal plekje in mijn hart, zodat je altijd gegarandeerd bent van een uitnodiging
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
11 augustus krijgt hij zijn kans even geduld nog
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.
Ik ben inderdaad aan het aftellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.
Whut?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?
Evie!! Mijn hoop in deze donkere dagen.quote:
Ik houd niet zo van mensen koud maken.. Warm smaken ze veel beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie!! Mijn hoop in deze donkere dagen.
Ik zou graag willen delen in al jou kennis om iemand ontraceerbaar koud te maken
Kom je voor me koken dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mensen koud maken.. Warm smaken ze veel beter
Oneensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee.. die zijn al lekker zonder dat je met ze hoeft te koken
Maar twitje, wat heb ik gedaan om een plekje in jouw hartje te veroveren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |