zat ik ook aan te denken. Kun je ergens bij de supermarkt 2 hamburgers kopen die je moet opbakken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon op een burger? Klinkt wel goed.
Ja. Hier bij de Spar en de Hoogvliet in ieder geval wel. Haal ik regelmatig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken. Kun je ergens bij de supermarkt 2 hamburgers kopen die je moet opbakken?
Regel je eigen hossels lekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net Wolvendagen gezien in US. Die is best knap. Nodig haar ook uit Myr.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net Wolvendagen gezien in US. Die is best knap. Nodig haar ook uit Myr.
Wordt het weer Myr-a-licious?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel je eigen hossels lekker. [ afbeelding ]
Overigens lijkt mijn plan om een bescheiden BBQ te houden een beetje te mislukken.
43 mensen uitnodigen en het klein houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel je eigen hossels lekker. [ afbeelding ]
Overigens lijkt mijn plan om een bescheiden BBQ te houden een beetje te mislukken.
Jouw hosselmotor is al weer opgestart?quote:
Nee die is defectquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jouw hosselmotor is al weer opgestart?
Ik niet maar ik mocht wel komen. Ik weet niet of dat hetzelfde is.quote:
Ja, ik keek gewoon zo in mn lijst en een aantal die er vorige keer bij waren. Ik weet niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
43 mensen uitnodigen en het klein houden.
Heb je wolvendagen haar haar gezien? Zo mooi.
[..]
Jouw hosselmotor is al weer opgestart?
Dat komt omdat jij geen facebook hebt. In dit geval is dat dus gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik niet maar ik mocht wel komen. Ik weet niet of dat hetzelfde is.
Ik was er vorige keer niet bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik keek gewoon zo in mn lijst en een aantal die er vorige keer bij waren. Ik weet niet.Ik kon gewoon niet kiezen.
Ja, sowieso wel een knap meisje en ze kleed zich ook wel leuk wat ik tenminste in lif heb voorbij zien komen.
Dan heb je een episch samenzijn gemist!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer niet bij.
zonder die meet had jij geen parasol gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je een episch samenzijn gemist!
Mijn parasol is idd de bom!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zonder die meet had jij geen parasol gehad
Gelukkig heb jij een speciaal plekje in mijn hart, zodat je altijd gegarandeerd bent van een uitnodigingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer niet bij.
Wat is jouw facebook dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen facebook hebt. In dit geval is dat dus gewoon hetzelfde.
Sorry ik was even bezigquote:
Heb je tegenwoordig fb ja?quote:
Roy helemaal in tranen nu jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |