Lurkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Pub sc had wel een fatsoenlijke OP 3000 topics terug
Mag toch?quote:
quote:
Jij hebt uitgeslapenquote:
Ah vertelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een reden dat ik moe ben
Hoeist met je rechterhand dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een reden dat ik moe ben
Voor jou Flips maak ik altijd een uitzondering. Dat weet je tochquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt dan toch geen aandacht voor mij.
Oke man doe ik af en toe ook ff. Dadelijk stokbrood snijden en dan met kip, komkommer, sla en tomaat enzquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed. Beetje Olympische Spelen checken.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke man doe ik af en toe ook ff. Dadelijk stokbrood snijden en dan met kip, komkommer, sla en tomaat enz
Je snijd alleen in vlees, in brood snijden alleen boelers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke man doe ik af en toe ook ff. Dadelijk stokbrood snijden en dan met kip, komkommer, sla en tomaat enz
Ik ook niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een foto in haar fobo
quote:
Er zijn diverse andere bronnen waarbij je een foto kan vinden van jouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er zijn diverse andere bronnen waarbij je een foto kan vinden van jouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondertussen is Dientje's kaak alweer rechtquote:
Dan sla ik hem wel weer scheef.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ondertussen is Dientje's kaak alweer recht
ja tokquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
nice bro hier alles chill tok
Jaquote:
Dankjequote:
Koorts..quote:
aai over je bolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb vandaag nog geen 1 slokje cola gehad
Nee, ik ben sinds gister niet beter gewordenquote:
Kon nooit vriendschap in je zien, je ziekt me mentaal, komt omdat je te veel haat..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
grapje nog net geen schouderklopje waard
Ik zoek geen vrienden op een forum en mwah haten gewoon een beetje trollen moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kon nooit vriendschap in je zien, je ziekt me mentaal, komt omdat je te veel haat..
Dat is fout gozahquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zoek geen vrienden op een forum en mwah haten gewoon een beetje trollen moet kunnen toch?
oh, je gaat het wel overleven hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds gister niet beter geworden
Ja meets zijn altijd wel grappig, maar ik hoef er geen vrienden voor het leven aan over te houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is fout gozah
best wel hypocriet, want ik zag dat jij ook wel belang had bij een meet...
Ben je al op meet geweest danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja meets zijn altijd wel grappig, maar ik hoef er geen vrienden voor het leven aan over te houden.
Lijkt altijd wel grappig* bedoel ik, gewoon zien wat voor personen er achter zitten en dan kom je ook een keer buiten...quote:
Okquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Lijkt altijd wel grappig* bedoel ik, gewoon zien wat voor personen er achter zitten en dan kom je ook een keer buiten...
Weet ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh, je gaat het wel overleven hoor
Fotograafquote:
JA DAT BEN IKquote:
Stoer! Nog tips voor een beginner met DSLR?quote:
Niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoer! Nog tips voor een beginner met DSLR?
Street photographyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet aan beginnen!
Maar voor echte tips is het afhankelijk wat je er mee wilt
Daar snap ik niets vanquote:
Wat doe jij dan?quote:
Klikquote:
Gefeliciteerdquote:
Dat is mooi.quote:
EENSCHquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
Nachtbagger mag van mij eigenlijk nu wel open.
Mijn vriendin wilde niet, dus ik heb je zusje gebruiktquote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn shampoo was op, dus ik heb die van me zusje gebruikt
Engelandquote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Londen met scoutingEn we waren ook echt vergeten dat de olympische spelen zouden beginnen
Lame van je vriendinquote:Op zondag 29 juli 2012 17:19 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde niet, dus ik heb je zusje gebruikt
stoerquote:Op zondag 29 juli 2012 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
Jongens, ik kom even melden dat ik spaghetti ga maken.
Lekkerquote:Op zondag 29 juli 2012 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
Jongens, ik kom even melden dat ik spaghetti ga maken.
quote:
quote:
Hihihiquote:
Vind je leuk hequote:
Hihihihihihihihihihiquote:
zou het niet wetenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje en littlebrownie....zouden jullie geen leuk koppel zijn?
Ja ik denk voorlopig wel. Is misschien wel beter. Er is altijd nog NB in ONZ dusquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Proost!Is nachtbagger voor altijd gesloten nu?
Ja precies,maar wel jammer dat er users zijn die het voor iedereen verzieken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik denk voorlopig wel. Is misschien wel beter. Er is altijd nog NB in ONZ dus
Studentenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:47 schreef 3M1N3M het volgende:
Feliciteer mij dan.. ik ben gister ontgroend
Even niet zo vervelend doen, jochie.quote:
Oke?quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:
29quote:Op maandag 30 juli 2012 09:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst zoenden..?
dit is een code van een hekquote:Op maandag 30 juli 2012 09:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Even niet zo vervelend doen, jochie.
Propsquote:Op maandag 30 juli 2012 00:47 schreef 3M1N3M het volgende:
Feliciteer mij dan.. ik ben gister ontgroend
Ben geen no- lifer eeehhh...quote:
Ok, je speelt nog welles buiten?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:52 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ben geen no- lifer eeehhh...
Ik zit vooral op FOK! om te lezen, als ik niks te doen heb.
Maar ik heb echt wel een sociaal leventje heeurrr..
ik lig al de heule nacht/ochtend aan een shirt te snuiven men geen pep voor mijquote:
watquote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
ik lig al de heule nacht/ochtend aan een shirt te snuiven men geen pep voor mij
Haha ja het is heel apart gelopen he.. maar dat is 't lot. Enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ahh![]()
verbaas me nog steeds dat jullie elkaar zo via een meet hebben ontmoet
Oh en niet via een meet trouwens.. t begon met heel stom dm-en.. toen gingen we ineens afspreken, aantal keren gedate, Was niet zo dat we elkaar via tinychat hadden gezien ofzo.. en nu ditquote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ahh![]()
verbaas me nog steeds dat jullie elkaar zo via een meet hebben ontmoet
Hoeist?quote:
Huh dus je had ook geen echt beeld?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oh en niet via een meet trouwens.. t begon met heel stom dm-en.. toen gingen we ineens afspreken, aantal keren gedate, Was niet zo dat we elkaar via tinychat hadden gezien ofzo.. en nu dit
Via een facebook foto en we hadden een keer ff gebeld.. De ochtend zelf was ik nog aan het twijfelen of ik wel moest gaan hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 11:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Huh dus je had ook geen echt beeld?
verder veel geluk met hem
Dit heb ik bij al mijn meets gehad.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
De ochtend zelf was ik nog aan het twijfelen of ik wel moest gaan hoor![]()
Okequote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit heb ik bij al mijn meets gehad.
Ill take you to the candyshop.quote:
Zo vaak, vroeger zat ik meer op FOK! dit (school)jaar niet echt veel meer.quote:
I lett you lick the lollypop.quote:
Come here girl dont you stop.quote:
Ken juu bjow mei wissol beebie let mie noquote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zit een rare wond op mijn voet dat gaat ontsteken maar verder wel goed.met jou?
de levenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zo vaak, vroeger zat ik meer op FOK! dit (school)jaar niet echt veel meer.
Ik ga straks ook weer chillenMet het meisje die me ontgroend heeft en 2 vrienden haha
Jatoch, half 2 ga ik naar 2 meisjes toe, dan haal ik een vriend op, doe ik krantenwijk, eet ik bij hem, gaan we chillen bij die meisjes, slaap ik bij hem.quote:
Dronken op een blikje bier getrapt.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik ben nog steeds ziek
Au..quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dronken op een blikje bier getrapt.
Wat kurt hoe kan dat nou?quote:
dat is waarquote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slechtere hosselaar.
fl sgatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Niemand, maar dan ook NIEMAND negeert mijn lieve pz. G's for life alles
wrm huillach danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij het dan niet houdt op de schietdoelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:31 schreef Beach het volgende:
ik vraag me af he waarom stuurt noorwegen breivik niet naar de olympische spelen bij de schietonderdelen zou hij het vast goed doen
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Geen gaatjes bij de tandarts en mijn voortanden zijn witter gemaakt.
Ditquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
het irritantste bij de tandarts is die kuthaak die hij gebruikt om te controleren op gaatjes. Doet geen pijn verder, maar voelt vreselijk irritant
Mensen die er niet ziek van wordn.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens mensen die ene spuitje nemen met een gaatje vullen
Die van ons is best lomp dus af en toe raakt ie wel het tandvlees. Dat is dan ff wel een kleine steek, maar is te overlevenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
DitDat gekras over de tanden.. het boren voelde ook niet zo fijn.. heel koud.. apart. Geen pijn hoor, maar vreemd gevoel
Aah, dat is wel rot ja.. bij mij zat ze als een malle over dat verkleurde plekje te krassen. Niet echt fijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die van ons is best lomp dus af en toe raakt ie wel het tandvlees. Dat is dan ff wel een kleine steek, maar is te overleven
ik heb trouwens een mannelijke tandartsquote:Op maandag 30 juli 2012 14:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Aah, dat is wel rot ja.. bij mij zat ze als een malle over dat verkleurde plekje te krassen. Niet echt fijn
kinkyquote:Op maandag 30 juli 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb trouwens een mannelijke tandarts
Als bedankje geef ik hem natuurlijk altijd ff een blowjob. Gelijk natuurlijk de schone tanden uit testenquote:
Geil is dat hequote:Op maandag 30 juli 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn tandarts drukt haar tieten altijd in m'n gezicht.
misschien miste ze je welquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Bendoe het volgende:
Opeens een note erbij terwijl ik een week niet op FOK! was
Teveel bloed in zijn alcoholquote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal SV al in het ziekenhuis liggen met een alcoholvergiftiging?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat moeten we nog steeds overleggen. Tja, zodra er genoeg mensen bereid zijn mee te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stomme baggeraars op dat meettopic![]()
Ja, ik hoop dat vele ons volgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat moeten we nog steeds overleggen. Tja, zodra er genoeg mensen bereid zijn mee te werken.
Stomme baggeraars op dat meettopic
Nahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |