Dat is fout gozahquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zoek geen vrienden op een forum en mwah haten gewoon een beetje trollen moet kunnen toch?
oh, je gaat het wel overleven hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds gister niet beter geworden
Ja meets zijn altijd wel grappig, maar ik hoef er geen vrienden voor het leven aan over te houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is fout gozah
best wel hypocriet, want ik zag dat jij ook wel belang had bij een meet...
Ben je al op meet geweest danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja meets zijn altijd wel grappig, maar ik hoef er geen vrienden voor het leven aan over te houden.
Lijkt altijd wel grappig* bedoel ik, gewoon zien wat voor personen er achter zitten en dan kom je ook een keer buiten...quote:
Okquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Lijkt altijd wel grappig* bedoel ik, gewoon zien wat voor personen er achter zitten en dan kom je ook een keer buiten...
Weet ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh, je gaat het wel overleven hoor
Fotograafquote:
JA DAT BEN IKquote:
Stoer! Nog tips voor een beginner met DSLR?quote:
Niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoer! Nog tips voor een beginner met DSLR?
Street photographyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet aan beginnen!
Maar voor echte tips is het afhankelijk wat je er mee wilt
Daar snap ik niets vanquote:
Wat doe jij dan?quote:
Klikquote:
Gefeliciteerdquote:
Dat is mooi.quote:
EENSCHquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
Nachtbagger mag van mij eigenlijk nu wel open.
Mijn vriendin wilde niet, dus ik heb je zusje gebruiktquote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn shampoo was op, dus ik heb die van me zusje gebruikt
Engelandquote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Londen met scoutingEn we waren ook echt vergeten dat de olympische spelen zouden beginnen
Lame van je vriendinquote:Op zondag 29 juli 2012 17:19 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde niet, dus ik heb je zusje gebruikt
stoerquote:Op zondag 29 juli 2012 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
Jongens, ik kom even melden dat ik spaghetti ga maken.
Lekkerquote:Op zondag 29 juli 2012 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
Jongens, ik kom even melden dat ik spaghetti ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |