SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Niemand, maar dan ook NIEMAND negeert mijn lieve pz. G's for life alles
wrm huillach danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij het dan niet houdt op de schietdoelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:31 schreef Beach het volgende:
ik vraag me af he waarom stuurt noorwegen breivik niet naar de olympische spelen bij de schietonderdelen zou hij het vast goed doen
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Geen gaatjes bij de tandarts en mijn voortanden zijn witter gemaakt.
Ditquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
het irritantste bij de tandarts is die kuthaak die hij gebruikt om te controleren op gaatjes. Doet geen pijn verder, maar voelt vreselijk irritant
Mensen die er niet ziek van wordn.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens mensen die ene spuitje nemen met een gaatje vullen
Die van ons is best lomp dus af en toe raakt ie wel het tandvlees. Dat is dan ff wel een kleine steek, maar is te overlevenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
DitDat gekras over de tanden.. het boren voelde ook niet zo fijn.. heel koud.. apart. Geen pijn hoor, maar vreemd gevoel
Aah, dat is wel rot ja.. bij mij zat ze als een malle over dat verkleurde plekje te krassen. Niet echt fijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die van ons is best lomp dus af en toe raakt ie wel het tandvlees. Dat is dan ff wel een kleine steek, maar is te overleven
ik heb trouwens een mannelijke tandartsquote:Op maandag 30 juli 2012 14:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Aah, dat is wel rot ja.. bij mij zat ze als een malle over dat verkleurde plekje te krassen. Niet echt fijn
kinkyquote:Op maandag 30 juli 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb trouwens een mannelijke tandarts
Als bedankje geef ik hem natuurlijk altijd ff een blowjob. Gelijk natuurlijk de schone tanden uit testenquote:
Geil is dat hequote:Op maandag 30 juli 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn tandarts drukt haar tieten altijd in m'n gezicht.
misschien miste ze je welquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Bendoe het volgende:
Opeens een note erbij terwijl ik een week niet op FOK! was
Teveel bloed in zijn alcoholquote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal SV al in het ziekenhuis liggen met een alcoholvergiftiging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat moeten we nog steeds overleggen. Tja, zodra er genoeg mensen bereid zijn mee te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stomme baggeraars op dat meettopic![]()
Ja, ik hoop dat vele ons volgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat moeten we nog steeds overleggen. Tja, zodra er genoeg mensen bereid zijn mee te werken.
Stomme baggeraars op dat meettopic
Nahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |