My god, je zit nog in de revalidatiekliniek en ze bellen je al over hoe het gaat? Wat een minkukelsquote:Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Topic maar weer even opgegraven.
Ik ben nog niet thuis (morgen pas) na bijna 6 weken ziekenhuis en revalidatiecentrum of ik word alweer geacht op te draven volgende week voor een gesprek over "hoe het met me gaat" en over de te veel betaalde uren.
Niks gehoord in de tussentijd (qltel had teameider gemaild na de operatie; ik ben even thuis geweest voor vertrek naar revalidatiecentrum, heb toen ook gemaild en kreeg een "veel succes" terug). Ik had ook de bedrijfsarts gemaild, daar kreeg ik overigens wel een nette reactie van terug.
Nu we het toch over de bedrijfsarts hebben: die had voor vandaag een telefonische afspraak ingepland. Ik ben echter nog niet thuis en daarom had qltel HR gebeld om die afspraak te verzetten. Er was echter geen plek meer in de agenda en dus zouden ze de afspraak afzeggen. Driemaal raden wie er belde vandaag? Juist.
Ja fijn hè. Ik denk erover om het gesprek in eerste instantie maar uit te stellen. Tot ik inderdaad de bedrijfsarts gesproken heb en tot ik informatie heb kunnen inwinnen bij de vakbond. Ik vind het echt van de zotte zoals het gaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:11 schreef MaLo het volgende:
My god, je zit nog in de revalidatiekliniek en ze bellen je al over hoe het gaat? Wat een minkukels.
Wordt die bedrijfsarts trouwens ook niet horendol van het bedrijf? Lijkt met dat dit voor een bedrijfsarts ook niet prettig werkt.
Met dit verhaal van jou blijf ik van de ene verbazing in de andere vallen. Ongelovelijk hoe ze met je omgaan, het lijkt wel of ze je weg willen pesten. Ik geloof dat ik onderhand maar eens een advocaat/ adviseur in arbeidsrecht/verzuim in de hand zou nemen om dit verder te begeleiden want hoe wil je daar ooit nog op een leuke manier weer gaan werken? Deze arbeidsrelatie is al zo zwaar verpest...quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja fijn hè. Ik denk erover om het gesprek in eerste instantie maar uit te stellen. Tot ik inderdaad de bedrijfsarts gesproken heb en tot ik informatie heb kunnen inwinnen bij de vakbond. Ik vind het echt van de zotte zoals het gaat.
En ik ben ook best pissig, want in de 9 maanden dat ik nu ziek ben, heb ik niet meer dan 1 kaartje gekregen, maar wel allerlei onwerkbare opdrachten, nare telefoontjes en brievenLeuke manier om met je personeel om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Candaasje op 04-12-2012 10:58:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemachtig zegquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb de bond gebeld. Geen goed nieuws. Niet quoten aub.
Lijkt me dat een beetje arts zich wel verstaanbaar kan maken in het Engels, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef Rewimo het volgende:
Vakbond weer gebeld, geven ook het advies om brieven te regelen en eventueel de bedrijfsarts contact op te laten nemen met de behandelend arts (maar de bedrijfsarts spreekt dus geen Duits).
Dank je wel. Ik moet zeggen dat vandaag wel het toppunt is en dat ik volgens mij aan het randje zit nu geestelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef Chanty het volgende:
Rewimo ik volg je topic nu al een hele tijd en ik zit elke keer weer met verbazing te lezen hoe er met jou en je situatie wordt omgegaan. Ik heb vooral enorm veel respect ervoor dat je de handdoek nog niet in de ring hebt gegooid. Ik hoop echt dat zij uiteindelijk aan het kortste eind trekken. Heel veel succes iig
Dat hoop ik dan maar en anders laat ik de huisarts haar assistent wel inschakelen (die had gisteren ineens een Nederlandse meeloper tijdens het spreekuur)quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me dat een beetje arts zich wel verstaanbaar kan maken in het Engels, toch?
Ik heb het gezien, ik ga uitzoeken waar het UWV zit. Als ik daarheen ga komt vast ook het integratieverhaal aan bod. Dan heb ik nog wel wat te vertellen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:29 schreef Spatzmann het volgende:
Ja, ik zal ook zeker daarnaast naar het UWV gaan. Mocht het op een rechtzaak uitlopen dan zal de mening van het UWV doorslaggevend zijn. Je kunt dat zelfs met spoed aanvragen. Kost je wel 50 piek.
Als het zo doorgaat wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Je kan je straks ziekmelden wegens overspannen, Rewimo
Nog een hele dikke knuffel hoor!
Van harte!quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:49 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt, het is fijn om te lezen dat jullie me steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |