ik land vrijdag avond 22;00 (lokale tijd) in londenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:50 schreef GlowMouse het volgende:
Dus je bent er vijf dagen? Travel card op je oyster card.
Dan niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
ik land vrijdag avond 22;00 (lokale tijd) in londen
ben er de hele zaterdag en zondag, en maandag avond vliegen we terug.
dus.. 3 dagen +-
Ik wist niet op elke dagen hij zou reizen, maar als je op 4 van de 5 dagen de price cap haalt (wat als toerist vrij makkelijk is, zelfs op je aankomstdag) dan kun je beter zo'n Travelcard halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij 3 dagen, dus dan Oystercard. Zelfs met 5 dagen zou ik trouwens Oystercard doen, je haalt die Travelcard er nauwelijks uit.
Ik vind het altijd nog vrij lastig je cap te halen, als ik bezoek heb halen ze het zelden. Als je continue met het OV reist wellicht, maar ik wandel veel en heb misschien twee keer per dag de tube nodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan niet.
[..]
Ik wist niet op elke dagen hij zou reizen, maar als je op 4 van de 5 dagen de price cap haalt (wat als toerist vrij makkelijk is, zelfs op je aankomstdag) dan kun je beter zo'n Travelcard halen.
Gezellig! Was jij ook bij west ham Arsenal? Waar zat jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
West Ham ben ik afgelopen zaterdag geweest en Stoke leek me minder, althans, Swansea lijkt me leuker omdat daar ook nog een paar Nederlanders spelen![]()
Maar is optie B inderdaad. Van die kaarten laten bezorgen wist ik niet dus daar ga ik ook nog ff achteraan. Dank
Bobby Moore standquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gezellig! Was jij ook bij west ham Arsenal? Waar zat jij?
Me too!! Lower of upper?quote:
Wij upper, maar wel ook bij de cornervlagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Me too!! Lower of upper?
Ik zat lower en dan helemaal bij de cornervlag
Zo zie je maar hoe klein de wereld is. Heb je volgens mij nog nooit in het west ham topic gezien? Klopt dat? Of was je gewoon voor de fun naar die wedstrijd?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij upper, maar wel ook bij de cornervlag
Edit: Met je gezicht naar het veld wij ook rechts![]()
Nee klopt, ik had ook helemaal niks met West Hamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe klein de wereld is. Heb je volgens mij nog nooit in het west ham topic gezien? Klopt dat? Of was je gewoon voor de fun naar die wedstrijd?
Ja klopt, ga 2x per jaar.... Altijd wel lachen... gewoon weekendje heen....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee klopt, ik had ook helemaal niks met West HamHoorde paar dagen van tevoren dat iemand een kaartje over had en dat ik mee kon. Zeg je als voetballiefhebber geen nee
Mooie ervaring
Jij gaat vaker dus?
Wat is je budget en wanneer wil je gaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog steeds geen hotel gevonden![]()
Iemand wel eens in een hotel van easyjet geslapen? Voor 25 per nacht kunnen we kiezen uit Earl's Court, Barbican of South Kensington. Allemaal meer dan prima lijkt me.
http://bookings.easyhotel(...)66446820121016100101
16 t/m 23 december. Maximaal 600 EUR. Liefst minder omdat we dan meer in leuke winkels, fijne restaurants en toffe pubs kunnen verbrassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is je budget en wanneer wil je gaan?
Ik woon in de buurt va Earl's Court en South Ken, ik zou qua locatie dan voor die laatste gaan. Minder drukke straat en je kunt Gloucester Rd tube nemen, scheelt weer een stop. Als je van de East End houdt, kan je Old Street proberen, maar lijkt me ook een drukke lokatie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog steeds geen hotel gevonden![]()
Iemand wel eens in een hotel van easyjet geslapen? Voor 25 per nacht kunnen we kiezen uit Earl's Court, Barbican of South Kensington. Allemaal meer dan prima lijkt me.
http://bookings.easyhotel(...)66446820121016100101
Ik weet nog niet waar ik van hou, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt va Earl's Court en South Ken, ik zou qua locatie dan voor die laatste gaan. Minder drukke straat en je kunt Gloucester Rd tube nemen, scheelt weer een stop. Als je van de East End houdt, kan je Old Street proberen, maar lijkt me ook een drukke lokatie.
Ik heb de definitie van de East End eens opgezocht en daar wordt Hackney idd genoemd. Ik dacht altijd meer aan ten Oosten van Bethnal Green, maar het gebied dat als East End wordt gezien is veel groter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt va Earl's Court en South Ken, ik zou qua locatie dan voor die laatste gaan. Minder drukke straat en je kunt Gloucester Rd tube nemen, scheelt weer een stop. Als je van de East End houdt, kan je Old Street proberen, maar lijkt me ook een drukke lokatie.
Met z'n 2en. En we zijn wel wat gewend omdat we een jaar of 2 met z'n 2en op 12 m2 woondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef GlowMouse het volgende:
Met hoeveel ga je in zo'n kamer?
De ligging van Old Street / Barbican is voor de gemiddelde toerist slecht omdat je vrijwel altijd moet overstappen als je met de metro gaat.
Je hoort niet de weg, maar andere mensen in het hotel omdat de wanden dun zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:05 schreef Bajskorv het volgende:
Qua geluid is je beste optie dan South Ken. Ligt in de zijstraat van een grotere weg. Earls Court ligt direct aan dezelfde grote weg, en zal dus altijd meer lawaai hebben. Old Street is een gebied waar mensen dag en nacht op straat zijn, wel gezellig, maar nooit echt rustig.
Jij bent er zelf geweest? Dat is wel jammer natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hoort niet de weg, maar andere mensen in het hotel omdat de wanden dun zijn.
Klopt het dat ze alleen stapelbedden hebben? Dan lig ik liever in een net te klein dubbelbed namelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
Een privékamer op The Generator kun je ook overwegen, alleen mis je dan een eigen badkamer.
Ja, in Earl's Court.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent er zelf geweest? Dat is wel jammer natuurlijk..
Een kamer met drie bedden heeft één los bed (en een stapelbed), maar verder zijn het allemaal stapelbedden ja. Tegenwoordig moet je ook bijbetalen voor ontbijt, maar je kunt lekkerder/goedkoper ergens anders eten.quote:Klopt het dat ze alleen stapelbedden hebben? Dan lig ik liever in een net te klein dubbelbed namelijk
Ik werd beroerd in zo'n kleine kamer van Easyhotel (Victoria). Je mag ook hopen dat er nooit brand uitbreekt want je zit gewoon als een rat in de val. Doolhof daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met z'n 2en. En we zijn wel wat gewend omdat we een jaar of 2 met z'n 2en op 12 m2 woonden![]()
Het is voor mij meer belangrijk dat zo'n kamer beetje geluiddicht is en schoon. Dat het allemaal vrij basic en heel klein is doet er niet zo toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |