Wat is je budget en wanneer wil je gaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog steeds geen hotel gevonden![]()
Iemand wel eens in een hotel van easyjet geslapen? Voor 25 per nacht kunnen we kiezen uit Earl's Court, Barbican of South Kensington. Allemaal meer dan prima lijkt me.
http://bookings.easyhotel(...)66446820121016100101
16 t/m 23 december. Maximaal 600 EUR. Liefst minder omdat we dan meer in leuke winkels, fijne restaurants en toffe pubs kunnen verbrassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is je budget en wanneer wil je gaan?
Ik woon in de buurt va Earl's Court en South Ken, ik zou qua locatie dan voor die laatste gaan. Minder drukke straat en je kunt Gloucester Rd tube nemen, scheelt weer een stop. Als je van de East End houdt, kan je Old Street proberen, maar lijkt me ook een drukke lokatie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog steeds geen hotel gevonden![]()
Iemand wel eens in een hotel van easyjet geslapen? Voor 25 per nacht kunnen we kiezen uit Earl's Court, Barbican of South Kensington. Allemaal meer dan prima lijkt me.
http://bookings.easyhotel(...)66446820121016100101
Ik weet nog niet waar ik van hou, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt va Earl's Court en South Ken, ik zou qua locatie dan voor die laatste gaan. Minder drukke straat en je kunt Gloucester Rd tube nemen, scheelt weer een stop. Als je van de East End houdt, kan je Old Street proberen, maar lijkt me ook een drukke lokatie.
Ik heb de definitie van de East End eens opgezocht en daar wordt Hackney idd genoemd. Ik dacht altijd meer aan ten Oosten van Bethnal Green, maar het gebied dat als East End wordt gezien is veel groter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt va Earl's Court en South Ken, ik zou qua locatie dan voor die laatste gaan. Minder drukke straat en je kunt Gloucester Rd tube nemen, scheelt weer een stop. Als je van de East End houdt, kan je Old Street proberen, maar lijkt me ook een drukke lokatie.
Met z'n 2en. En we zijn wel wat gewend omdat we een jaar of 2 met z'n 2en op 12 m2 woondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef GlowMouse het volgende:
Met hoeveel ga je in zo'n kamer?
De ligging van Old Street / Barbican is voor de gemiddelde toerist slecht omdat je vrijwel altijd moet overstappen als je met de metro gaat.
Je hoort niet de weg, maar andere mensen in het hotel omdat de wanden dun zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:05 schreef Bajskorv het volgende:
Qua geluid is je beste optie dan South Ken. Ligt in de zijstraat van een grotere weg. Earls Court ligt direct aan dezelfde grote weg, en zal dus altijd meer lawaai hebben. Old Street is een gebied waar mensen dag en nacht op straat zijn, wel gezellig, maar nooit echt rustig.
Jij bent er zelf geweest? Dat is wel jammer natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hoort niet de weg, maar andere mensen in het hotel omdat de wanden dun zijn.
Klopt het dat ze alleen stapelbedden hebben? Dan lig ik liever in een net te klein dubbelbed namelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
Een privékamer op The Generator kun je ook overwegen, alleen mis je dan een eigen badkamer.
Ja, in Earl's Court.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent er zelf geweest? Dat is wel jammer natuurlijk..
Een kamer met drie bedden heeft één los bed (en een stapelbed), maar verder zijn het allemaal stapelbedden ja. Tegenwoordig moet je ook bijbetalen voor ontbijt, maar je kunt lekkerder/goedkoper ergens anders eten.quote:Klopt het dat ze alleen stapelbedden hebben? Dan lig ik liever in een net te klein dubbelbed namelijk
Ik werd beroerd in zo'n kleine kamer van Easyhotel (Victoria). Je mag ook hopen dat er nooit brand uitbreekt want je zit gewoon als een rat in de val. Doolhof daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met z'n 2en. En we zijn wel wat gewend omdat we een jaar of 2 met z'n 2en op 12 m2 woonden![]()
Het is voor mij meer belangrijk dat zo'n kamer beetje geluiddicht is en schoon. Dat het allemaal vrij basic en heel klein is doet er niet zo toe.
Je moet er alleen slapen en douchenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd beroerd in zo'n kleine kamer van Easyhotel (Victoria).
Net als bij elk hotel moet je bij aankomst kijken hoe je weg kunt komen. In Earl's Court kon ik op drie manieren wegkomen dus echt onveilig is het niet.quote:Je mag ook hopen dat er nooit brand uitbreekt want je zit gewoon als een rat in de val. Doolhof daar.
Ja leuk ik weet ook wel dat ik vluchtroutes moet checken maar ik had zo'n kelderkamer wat een onderzeeër- of bunkergevoel gaf plus bijbehorend gangenstelsel. En het gemis van frisse (zover dat mogelijk is in Londen) lucht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet er alleen slapen en douchen
[..]
Net als bij elk hotel moet je bij aankomst kijken hoe je weg kunt komen. In Earl's Court kon ik op drie manieren wegkomen dus echt onveilig is het niet.
Heb de wijk bloomsbury bekeken en daar is helaas weinig goedkoops voor 2 meer te vinden in de door ons gewenste periode. Welke wijken liggen zoal in zone 1 en 2 die ook nog de moeite waard zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:30 schreef GlowMouse het volgende:
Als je een half uur wilt reizen, kun je overal in zone 1 en 2 wel gaan zitten. Bloomsbury is wel een goede wijk voor toeristen, maar met een half uur reizen kun je waarschijnlijk wel wat goedkopers vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |