abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:15:43 #1
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_114759529

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Mirgeam, werkzaam in VBG Amersfoort
Selestha bezorger in Amersfoort

De OP is hier te vinden.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:24:06 #2
202348 Susi
Temple of Love
pi_114761574
Van 126 naar 128 ?
pi_114764042
Erg weinig post vandaag....moest om half 10 aanwezig zijn om te sorteren....stond net na half 11 al weer buiten...
pi_114764966
Van zulke dagen baal ik echt. Netzoveel post als op een daldag!!! één zakje post waar ik normaal op zaterdag minimaal 4 zakken post heb, en dan nog eens HAH. Helaas maakte het vandaag niet uit qua tijd, want mijn wijk is een loop/fietscombi dus ben je vaak alsnog evenveel tijd kwijt (behalve als er geen HAH is). Maar vandaag ontbrak het me aan een goed looptempo. Was erg benauwd hier, en veel huizen hadden één brief, waardoor je toch de hele tijd moest opletten.

Ook begin ik me steeds meer te irriteren aan mensen met een volle brievenbus of waar de krant er nog half uithangt (neem dan geen abbo op een krant of zet hem stop tijdens vakantie!!!). Het is niet mijn verantwoordelijkheid hoe je de post ontvangt als ik er niet bij kan hoor...

En natuurlijk de onzichtbare spinnenwebben... blegh!!!! Kom er altijd wel een stuk of 10 tegen.

Volgende week wordt er NOG minder verwacht (hele week). Dinsdag sowieso 3 HAH hier, en volgens mij geen Veronica omdat het een dubbelnummer was? Voel me echt steeds meer een folderboy worden... :( Zal wel weer een sneu zakje post zijn en 3 zakken HAH dinsdag! :P
pi_114765030
Ik snap dat ze zich aan de postwet moeten houden (zes dagen per week bezorgen), maar langzamerhand kan je sommige dagen wel samenvoegen en de rest van de week gewoon vrij ofzo. Vandaag had echt makkelijk gisteren (incl. HAH) meegegaan...

Waarom hoeft Sandd eigenlijk maar twee dagen te bezorgen?! Is toch ook een postbedrijf??
Daar erger ik me opzich wel altijd aan. Als je iets via Sandd verwacht, maar het er niet bijzit, moet je gelijk weer een halve tot hele week wachten voor een nieuwe kans...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 juli 2012 @ 15:09:15 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_114765160
was rustig vandaag. ben dan ook vroeg klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_114766048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik snap dat ze zich aan de postwet moeten houden (zes dagen per week bezorgen), maar langzamerhand kan je sommige dagen wel samenvoegen en de rest van de week gewoon vrij ofzo. Vandaag had echt makkelijk gisteren (incl. HAH) meegegaan...

Waarom hoeft Sandd eigenlijk maar twee dagen te bezorgen?! Is toch ook een postbedrijf??
Daar erger ik me opzich wel altijd aan. Als je iets via Sandd verwacht, maar het er niet bijzit, moet je gelijk weer een halve tot hele week wachten voor een nieuwe kans...
Omdat PostNL verplicht is bezorging uit te voeren maandag t/m zaterdag, andere bedrijven niet.
lama
pi_114766311
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef Deezertje het volgende: Dinsdag sowieso 3 HAH hier, en volgens mij geen Veronica omdat het een dubbelnummer was? Voel me echt steeds meer een folderboy worden... :( Zal wel weer een sneu zakje post zijn en 3 zakken HAH dinsdag! :P
Andere gidsen waren ook dubbelnummers volgens mij, zoals de NCRV en de Varagids? Dus dan is er helemaal weinig!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114768325
Hier was het ook wel rustiger, maar toch nog 3 zakken. Ik weet niet hoe jullie het doen, maar in mijn wijk neemt de post niet echt af. :P

Door die HAH kun je echt niet doorlopen. :(
pi_114770024
Weinig post, maar wel een KPN mailing voor de HELE wijk en een HaH, dus het duurde net zo lang als normaal.
pi_114770074
Hier qua post ook erg rustig, maar idd die klote HAH...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_114770276
Jammer van die 3x hah, hierdoor was ik ongeveer even lang bezig als anders.

Maar goed dat het volgende week heel rustig wordt, want ik zag het dienstrooster hangen voor volgende week, en daar zaten meer gaten in dan in een stuk Emmentaler.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_114770611
Ja beetje nutteloze dag vandaag. Als ik mijn tassen met post en HAH ergens in een kliko had gegooid, hadden weinig mensen het gemist... Vooral HAH en reclame van de KPN...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_114775822
Hier ook weinig post vandaag, maar moest wel extra post weglopen van een andere wijk.
pi_114786045
Hier ook weinig post. Eindelijk zat ik eens een keertje binnen mijn richttijd op de zaterdag.
  zondag 29 juli 2012 @ 18:38:22 #16
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_114813144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef Deezertje het volgende:
Van zulke dagen baal ik echt. Netzoveel post als op een daldag!!! één zakje post waar ik normaal op zaterdag minimaal 4 zakken post heb, en dan nog eens HAH. Helaas maakte het vandaag niet uit qua tijd, want mijn wijk is een loop/fietscombi dus ben je vaak alsnog evenveel tijd kwijt (behalve als er geen HAH is). Maar vandaag ontbrak het me aan een goed looptempo. Was erg benauwd hier, en veel huizen hadden één brief, waardoor je toch de hele tijd moest opletten.

Ook begin ik me steeds meer te irriteren aan mensen met een volle brievenbus of waar de krant er nog half uithangt (neem dan geen abbo op een krant of zet hem stop tijdens vakantie!!!). Het is niet mijn verantwoordelijkheid hoe je de post ontvangt als ik er niet bij kan hoor...

En natuurlijk de onzichtbare spinnenwebben... blegh!!!! Kom er altijd wel een stuk of 10 tegen.

Volgende week wordt er NOG minder verwacht (hele week). Dinsdag sowieso 3 HAH hier, en volgens mij geen Veronica omdat het een dubbelnummer was? Voel me echt steeds meer een folderboy worden... :( Zal wel weer een sneu zakje post zijn en 3 zakken HAH dinsdag! :P
Volledig eens, allemaal zeer irritant afgelopen zaterdag. Ik had hier ook last van. Nog een bijkomende ergenis: het bunkeradres in mijn vaste wijk (in Roosendaal) is afgeschaft. Ik kan er dus niet meer naartoe en ik moet nu als ik een bunkerzak heb wel 15 minuten naar dat andere bunkeradres fietsen (vanuit mijn wijk), dan een lockertje openen bij een garagebox d.m.v. het invoeren van een postcode en vervolgens weer terugfietsen (weer zo'n 15 minuten). Dit is in de zomer ingevoerd (een aantal weken terug). Ik denk erover om voortaan maar alles mee te nemen (alle post) zodat ik geen last heb van dit gedoe. Ontzettend irritant is dit zeg!

Mijn (on)officiële bunkeradres is beëindigd omdat het 'niet meer van deze tijd is'... Ja hallo, is het nog steeds uitbuiten van personeel (vooral van voltijdmedewerkers) dan nog wel van deze tijd soms!?! 8)7

Nou ja, volgende week misschien weer wat werken, als mijn aanvullende bijstandsaanvraag het toelaat...! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 29 juli 2012 @ 18:40:39 #17
341900 Atmosphere82
pi_114813222
Ik vind trouwens dubbel HAH nog wel te doen qua looptempo, maar drie partijen echt irritant.
Zijn er hier trouwens mensen die frequent vier partijen HAH of meer hebben op zaterdag? :o
pi_114813758
Ben werkzaam als zaterdagbezorger bij PostNL. Heb het ruim een jaar volgehouden maar zit er toch aan te denken om nu wat anders te zoeken. Er gaat structureel veel mis helaas.

Hoe zit het met ontslag nemen? Ik heb nooit een contract gekregen (wel getekend). Staat er een termijn voor die je moet afmaken of kan je in goed overleg direct stoppen? Tevens staan er nog 3:21 aan verlofuren open. Betalen ze deze standaard uit?
pi_114814140
Je kunt tegen het einde van de kalendermaand opzeggen, met een opzegtermijn van een maand. Het is wel mogelijk om direct te stoppen, maar dan moet je wel net mazzel hebben dat ze behoorlijk ruim zitten qua mensen en dat je een flexibele teamcoach hebt. Bij ons houden ze de mensen vrijwel altijd wel aan die opzegtermijn.
Verlofuren worden enige tijd na het aflopen van het contract uitbetaald, duurt meestal 2 a 3 maanden.
  zondag 29 juli 2012 @ 20:14:26 #20
341900 Atmosphere82
pi_114816576
Je kan toch ook indien je echt veel verlofuren hebt jezelf laten 'inplannen' met 'gekozen verlof'?
D.w.z. je werkt niet, je maakt je verlofuren zo op maar je krijgt betaald.

Vroeger kon dat in ieder geval op onze vestiging in Roosendaal. Hoe het nu zit weet ik dus niet.
  zondag 29 juli 2012 @ 21:07:34 #21
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114819370
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind trouwens dubbel HAH nog wel te doen qua looptempo, maar drie partijen echt irritant.
Zijn er hier trouwens mensen die frequent vier partijen HAH of meer hebben op zaterdag? :o
Ik heb hier zelden tot nooit minder dan 3. Op zaterdag is 4 of 5 normaal. Alles wendt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zondag 29 juli 2012 @ 21:40:23 #22
341900 Atmosphere82
pi_114821237
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik heb hier zelden tot nooit minder dan 3. Op zaterdag is 4 of 5 normaal. Alles wendt.
Wat een ongelofeijke verschrikking lijkt me dat zeg! ;(

Ik heb medelijden met je hoor! :{
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 juli 2012 @ 21:41:29 #23
Maffe Fries
pi_114821305
ik heb ook regelmatig vier of vijf folders op zaterdag. Qua gewicht valt het wel mee vaak
pi_114822743
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb ook regelmatig vier of vijf folders op zaterdag. Qua gewicht valt het wel mee vaak
Hier 1 folder op zaterdag, ik vind dat eigenlijk haast nog irritanter dan 2 of 3.. dan heb je tenminste nog het idee dat je wat in de bus stopt.... Nu voelt het helemaal zo.... onzinnig.. Je moet toch alle deuren langs, dus dan heb ik liever dat ik er 2-3 per deur in mag proppen dan maar 1.. ook omdat je met 1 vaak niet gewoon met de folder de klep op kan tillen enzo, gehannes.....
pi_114824910
Hier zijn het minimaal 2 folders op zaterdag.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:17:31 #26
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114829555
Het rottige van reclame vind ik dat ik het idee heb dat ik steeds het zelfde aan het verspreiden ben.
We hebben de gamma, karwei en praxis.
Dan nog de AH, C100, Deen.

Veel van het zelfde.

Valt me trouwens op dat steeds meer mensen die folders zat zijn. Sinds ik begonnen ben met me wijk 8 maanden geleden heb ik al minstens 5/6 nieuwe nee stickers gezien.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_114837286
Het is ook wekelijks hetzelfde uiteindelijk. Oké, de aanbiedingen zijn anders, maar het doel is gelijk. Supermarkten C1000 en AH proberen zo veel mogelijk tegen elkaar op te concurreren door als idioten hun folders te verspreiden. Ik heb hier elke zaterdag C1000 erbij zitten en soms zelfs op dinsdag ook nog. Diverse bouwmarkten maken zich er ook schuldig aan trouwens.

Is mij ook opgevallen dat steeds meer mensen het zat worden en een sticker/mededeling op hun deur plakken. Het is ook wel een beetje dom dat PostNL er voor gekozen heeft om op de dinsdag zo massaal HAH te gaan bezorgen. Daardoor lijkt het soms heel veel. Wij kregen hier op dinsdag altijd HAH via PostNL en zo'n zak met folders. Dus je papierbak zat aan het einde van week lekker vol. Als er dan ook nog een lokale ondernemer zijn reclame ging verspreiden leek het wel alsof er de hele dag aan de bus geklepperd werd... Gelukkig heb ik nu een sticker.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_114838368
:P Ik heb elke dinsdag en zaterdag c1000. We hebben hier gelukkig geen Karwei, wl Praxis en Gamma. Verder de AH, Jumbo, Nettorama, Hoogvliet en verder weet ik het niet.

In mijn wijk heb ik ook meer stickers, al hebben 2 mensen hun sticker eraf gehaald.
pi_114839920
Ik ben blij dat er in mijn wijk geen C1000 is :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 30 juli 2012 @ 12:44:22 #30
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114842187
Dinsdag folders is inderdaad nutteloos.

Hadden jullie deze site al gezien?
http://www.postzorgen.nl/
Loesje
pi_114844225
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:44 schreef V__L_N het volgende:
Dinsdag folders is inderdaad nutteloos.

Hadden jullie deze site al gezien?
http://www.postzorgen.nl/
Mooi initiatief he? :D

*O*
La derecha oprime, la izquierda libera
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juli 2012 @ 13:40:09 #32
Maffe Fries
pi_114844234
niet gezien. Bij dat kaartje is het niet echt handig dat zowel de bezorger als de sorteerder het niet opgemerkt heeft. De machine produceerde een verkeerde code, iets dat wel vaker gebeurt
pi_114844386
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
niet gezien. Bij dat kaartje is het niet echt handig dat zowel de bezorger als de sorteerder het niet opgemerkt heeft. De machine produceerde een verkeerde code, iets dat wel vaker gebeurt
En een verkeerd huisnummer :P Verhuiskaart van een Fok!ker aan ons gestuurd, is in Haarlem ipv Rotterdam afgeleverd, op een nummer van twee tekens lang, ipv drie tekens lang. En de postcode lijkt er ook niet heel erg op.

Maar dit was de druppel, maar zeker niet het ergste incident van het afgelopen half jaar. Ik weet niet of dat het pakje is dat aan een random spelend kind is meegegeven twee straten verderop (Gelukkig een vriendje van ons buurjongetje, die het dus kwam brengen), het pakje dat aan een dakloze jongen is meegegeven (Heeft blijkbaar geen PC om die usb microscoop op aan te sluiten - zie foto achtergrond van de site :) ), of de pakketten die random op de galerij zijn achter gelaten (1 bij oud papier, 1 op het wasrek... ).
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juli 2012 @ 13:49:01 #34
Maffe Fries
pi_114844574
dat is idd kwaliteit om van te huilen
pi_114844631
Dat van die pakketten is wel heel erg hoor!
Ik moet zeggen dat ik slechts 1 keer problemen heb gehad met de pakketdienst die een pakket bij de onderburen door het raam had gegooid (de huizen zitten hier onlogisch in elkaar, maar toch).
Gelukkig is onze onderbuurvrouw eerlijk. Maar dat is echt al 5-6 jaar geleden :P

Zelf zet ik pakketjes niet voor de deur, mits het van de mensen mag (2 in mijn wijk), maar die bestellen zelden wat.
pi_114844643
En er zijn dus meerdere verhuiskaarten 'verdwenen'. En haar handschrift is nou niet echt onduidelijk ofzo :P
pi_114844898
Die problemen ontstaan helaas allemaal dankzij de subco's van Pakketservice.
Die krijgen betaald per afgeleverd pakketje, dus doen ze er alles aan om een pakketje kwijt te raken. Bij de buren, maar soms ook een straat verderop. Je mag geluk hebben als ze een briefje achterlaten met waar het pakketje is afgegeven.
Snap niet dat PostNL het nog Pakketservice noemt, want bijna niemand is meer in dienst van PostNL zelf. Allemaal contracten welke PostNL vrijpleit van problemen omdat de subco verantwoordelijk is...

Kom zelf ook vaak zat tijdens het lopen pakketen tegen voor een voordeur... :( En over het rijgedrag van sommige bezorgers nog maar niet te spreken, die rammen soms letterlijk hun bus op je oprit om ook maar 1 seconde tijd te besparen of niet hoeven uit te stappen. Gevolg: onnodige schade thuis bij mensen of chauffeurs die heel gevaarlijk door straten met kinderen rijden.

En het leukste van allemaal: de vergoedingen voor de subsco's gaan elk jaar OMLAAG, terwijl de prijzen voor het versturen van een pakketje elk jaar flink OMHOOG gaan... _O-

Waar zijn de tijden gebleven dat een Postmedewerker ook nog de pakketjes in zijn eigen wijk bezorgde (met de auto)?? :P *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juli 2012 @ 14:03:15 #38
Maffe Fries
pi_114845224
dat laatste heb ik in 2005 nog gedaan, maar mijn favoriete bezigheid was het eerlijk gezegd niet
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juli 2012 @ 14:04:16 #39
Maffe Fries
pi_114845263
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En er zijn dus meerdere verhuiskaarten 'verdwenen'. En haar handschrift is nou niet echt onduidelijk ofzo :P
niet echt handig natuurlijk. Heb zelf er laatst ook een partij verhuiskaarten uitgevist. De machine stuurde ze doodleuk naar het adres van de verzender :')
pi_114845374
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

niet echt handig natuurlijk. Heb zelf er laatst ook een partij verhuiskaarten uitgevist. De machine stuurde ze doodleuk naar het adres van de verzender :')
Ik kan mij nog prima voorstellen dat zoiets een keer misgaat hoor :) Ik kan het alleen niet voorstellen, dat een postbode in de Jean Paul Sartrestraat te Haarlem loopt, met een kaart in zn hand gericht aan de Graaf Balderikstraat te Rotterdam, en denkt "Joh, laat ik de kaart eens afleveren aan de hand van de code die op de onderkant geprint staat". Daar zou toch een lampje moeten gaan branden :P
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juli 2012 @ 14:07:28 #41
Maffe Fries
pi_114845427
klopt. dat soort dingen sticker ik altijd af, zodat het alsnog op de goede plaats terecht komt
pi_114845473
Doe ik ook inderdaad :). Maar op mijn depot ben ik daar volgens mij 1 van de weinigen in die dat doet.
pi_114845609
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef Herfstblad het volgende:
Doe ik ook inderdaad :). Maar op mijn depot ben ik daar volgens mij 1 van de weinigen in die dat doet.
Wat doet de rest dan? Gewoon de brievenbus in van het geprinte adres? Ook al lijkt dat compleet niet op het adres wat er opgeschreven staat?
  maandag 30 juli 2012 @ 14:15:10 #44
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_114845807
Ben ik dan de enige die zeer tevreden is met de service van PostNL?
Ik, medewerker bij autobedrijf run daarnaast mijn eigen webshop, en de pakketten die wij via PostNL versturen, we zijn een zakelijke klant, komen vrijwel altijd binnen 24 uur aan, hooguit 48 uur.
Het kan dus wel goed gaan :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 30 juli 2012 @ 14:16:34 #45
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_114845876
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef Herfstblad het volgende:
Dat noem ik een gevalletje van luiheid ;)
Kost je 1 minuut om een paar stickers in te vullen. Wat voor een lompe hork ben je dan wel niet dat niet te doen?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_114846285
Om het nog leuker te maken: ik woon in een dorp waar ik wekelijks C1000,AH, Gamma, Karwei etc. moet bezorgen maar al die winkels bevinden zich minimaal 8km verderop!!! En het dorp verderop (dichter bij de winkels) krijgt vaak géén Karwei en Gamma. Logica compleet zoek, maar ik moet ze wel bezorgen hier! 8)7
pi_114846545
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. dat soort dingen sticker ik altijd af, zodat het alsnog op de goede plaats terecht komt
Ja ach, als ik zie hoe vaak ik gestickerde post terug krijg...

Er zijn deze week een paar oude panden gesloopt op mijn route (die stonden al 3 jaar leeg) en daarom heb ik van de week de post daarvoor afgestickert met de melding 'gesloopt'' erbij. Krijg ik de post met sticker en al tot twee keer toe gewoon terug.

Dus ik bel mijn TC over de faal-sortering, zegt hij ''jaaah gooi maar in de bak.. de aanhouder wint!..''

:') :') :')

Collega's adviseerden me de post van de gesloopte panden dan thuis weg te gooien.. maar dat durf ik echt niet..
pi_114846852
Weggooien zou ik ook niet doen, Selestha. Zelfs niet als men het adviseert.

quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat doet de rest dan? Gewoon de brievenbus in van het geprinte adres? Ook al lijkt dat compleet niet op het adres wat er opgeschreven staat?
Die gooien het gewoon weer terug in de bak zonder sticker :P
pi_114846953
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef Herfstblad het volgende:
Weggooien zou ik ook niet doen, Selestha. Zelfs niet als men het adviseert.

[..]

Die gooien het gewoon weer terug in de bak zonder sticker :P
Nee precies.. weet alleen niet wat ik aan moet met post voor een stuk of 20 adressen die niet bestaan en die steeds wéér terug komt. TC wil er niets aan doen.. Het is zó frustrerend
pi_114847004
Ik kan het me voorstellen. Ik heb het weleens bij een school, maar die dingen was ik na een keer of 5 weer teruggooien in de bak wel kwijt. En toen werd ik al gek :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')