Omdat PostNL verplicht is bezorging uit te voeren maandag t/m zaterdag, andere bedrijven niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik snap dat ze zich aan de postwet moeten houden (zes dagen per week bezorgen), maar langzamerhand kan je sommige dagen wel samenvoegen en de rest van de week gewoon vrij ofzo. Vandaag had echt makkelijk gisteren (incl. HAH) meegegaan...
Waarom hoeft Sandd eigenlijk maar twee dagen te bezorgen?! Is toch ook een postbedrijf??
Daar erger ik me opzich wel altijd aan. Als je iets via Sandd verwacht, maar het er niet bijzit, moet je gelijk weer een halve tot hele week wachten voor een nieuwe kans...
Andere gidsen waren ook dubbelnummers volgens mij, zoals de NCRV en de Varagids? Dus dan is er helemaal weinig!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef Deezertje het volgende: Dinsdag sowieso 3 HAH hier, en volgens mij geen Veronica omdat het een dubbelnummer was? Voel me echt steeds meer een folderboy worden...
Zal wel weer een sneu zakje post zijn en 3 zakken HAH dinsdag!
Volledig eens, allemaal zeer irritant afgelopen zaterdag. Ik had hier ook last van. Nog een bijkomende ergenis: het bunkeradres in mijn vaste wijk (in Roosendaal) is afgeschaft. Ik kan er dus niet meer naartoe en ik moet nu als ik een bunkerzak heb wel 15 minuten naar dat andere bunkeradres fietsen (vanuit mijn wijk), dan een lockertje openen bij een garagebox d.m.v. het invoeren van een postcode en vervolgens weer terugfietsen (weer zo'n 15 minuten). Dit is in de zomer ingevoerd (een aantal weken terug). Ik denk erover om voortaan maar alles mee te nemen (alle post) zodat ik geen last heb van dit gedoe. Ontzettend irritant is dit zeg!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef Deezertje het volgende:
Van zulke dagen baal ik echt. Netzoveel post als op een daldag!!! één zakje post waar ik normaal op zaterdag minimaal 4 zakken post heb, en dan nog eens HAH. Helaas maakte het vandaag niet uit qua tijd, want mijn wijk is een loop/fietscombi dus ben je vaak alsnog evenveel tijd kwijt (behalve als er geen HAH is). Maar vandaag ontbrak het me aan een goed looptempo. Was erg benauwd hier, en veel huizen hadden één brief, waardoor je toch de hele tijd moest opletten.
Ook begin ik me steeds meer te irriteren aan mensen met een volle brievenbus of waar de krant er nog half uithangt (neem dan geen abbo op een krant of zet hem stop tijdens vakantie!!!). Het is niet mijn verantwoordelijkheid hoe je de post ontvangt als ik er niet bij kan hoor...
En natuurlijk de onzichtbare spinnenwebben... blegh!!!! Kom er altijd wel een stuk of 10 tegen.
Volgende week wordt er NOG minder verwacht (hele week). Dinsdag sowieso 3 HAH hier, en volgens mij geen Veronica omdat het een dubbelnummer was? Voel me echt steeds meer een folderboy worden...Zal wel weer een sneu zakje post zijn en 3 zakken HAH dinsdag!
Ik heb hier zelden tot nooit minder dan 3. Op zaterdag is 4 of 5 normaal. Alles wendt.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind trouwens dubbel HAH nog wel te doen qua looptempo, maar drie partijen echt irritant.
Zijn er hier trouwens mensen die frequent vier partijen HAH of meer hebben op zaterdag?
Wat een ongelofeijke verschrikking lijkt me dat zeg!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb hier zelden tot nooit minder dan 3. Op zaterdag is 4 of 5 normaal. Alles wendt.
Hier 1 folder op zaterdag, ik vind dat eigenlijk haast nog irritanter dan 2 of 3.. dan heb je tenminste nog het idee dat je wat in de bus stopt.... Nu voelt het helemaal zo.... onzinnig.. Je moet toch alle deuren langs, dus dan heb ik liever dat ik er 2-3 per deur in mag proppen dan maar 1.. ook omdat je met 1 vaak niet gewoon met de folder de klep op kan tillen enzo, gehannes.....quote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb ook regelmatig vier of vijf folders op zaterdag. Qua gewicht valt het wel mee vaak
Mooi initiatief he?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:44 schreef V__L_N het volgende:
Dinsdag folders is inderdaad nutteloos.
Hadden jullie deze site al gezien?
http://www.postzorgen.nl/
En een verkeerd huisnummerquote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
niet gezien. Bij dat kaartje is het niet echt handig dat zowel de bezorger als de sorteerder het niet opgemerkt heeft. De machine produceerde een verkeerde code, iets dat wel vaker gebeurt
niet echt handig natuurlijk. Heb zelf er laatst ook een partij verhuiskaarten uitgevist. De machine stuurde ze doodleuk naar het adres van de verzenderquote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En er zijn dus meerdere verhuiskaarten 'verdwenen'. En haar handschrift is nou niet echt onduidelijk ofzo
Ik kan mij nog prima voorstellen dat zoiets een keer misgaat hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet echt handig natuurlijk. Heb zelf er laatst ook een partij verhuiskaarten uitgevist. De machine stuurde ze doodleuk naar het adres van de verzender
Wat doet de rest dan? Gewoon de brievenbus in van het geprinte adres? Ook al lijkt dat compleet niet op het adres wat er opgeschreven staat?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef Herfstblad het volgende:
Doe ik ook inderdaad. Maar op mijn depot ben ik daar volgens mij 1 van de weinigen in die dat doet.
Dat noem ik een gevalletje van luiheidquote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef Herfstblad het volgende:
Doe ik ook inderdaad. Maar op mijn depot ben ik daar volgens mij 1 van de weinigen in die dat doet.
Ja ach, als ik zie hoe vaak ik gestickerde post terug krijg...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. dat soort dingen sticker ik altijd af, zodat het alsnog op de goede plaats terecht komt
Die gooien het gewoon weer terug in de bak zonder stickerquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat doet de rest dan? Gewoon de brievenbus in van het geprinte adres? Ook al lijkt dat compleet niet op het adres wat er opgeschreven staat?
Nee precies.. weet alleen niet wat ik aan moet met post voor een stuk of 20 adressen die niet bestaan en die steeds wéér terug komt. TC wil er niets aan doen.. Het is zó frustrerendquote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef Herfstblad het volgende:
Weggooien zou ik ook niet doen, Selestha. Zelfs niet als men het adviseert.
[..]
Die gooien het gewoon weer terug in de bak zonder sticker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |