daar is meer voor nodig... maar ik zal je in je waan laten!!quote:
Je wilt gekieteld worden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar is meer voor nodig... maar ik zal je in je waan laten!!
buiten dat... denk je niet dat ik meer te doen heb??
als je denkt mij stil te krijgen, moet je met beter geschud komen... (daarbij laat je je broek maar aan!!)
Nu welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je wilt gekieteld worden?
Ik ben weer terug. Misschien ten overvloede, maar wisten jullie dat er een bekertje 2 espresso's passen?
Enkele reis dan toch wel he... geen retourtje!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef Inlognaam het volgende:
Die gast moeten ze naar het Eurovisie songfestival sturen. Als ie dan niet wint, dan moeten we er gewoon definitief mee stoppen.
Dan moet je ook letters typen ipv alleen maar smilies, dan geloof ik je misschien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar is meer voor nodig... maar ik zal je in je waan laten!!
Vaatwasser ftwquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je ook letters typen ipv alleen maar smilies, dan geloof ik je misschien.
Afwas is trouwens klaar, wát een klotewerk is dat toch ook.![]()
Ik ook met m'n grote bek.....
Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:35 schreef Ireth het volgende:
"Ik heb al vele liedjes die nergens over gaan!"![]()
Sorry vannellequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:35 schreef Ireth het volgende:
"Ik heb al vele liedjes die nergens over gaan!"![]()
Dat wrijven hoeft dus niet meer met een vaatwasser. Mevrouw Bosch droogt de vaat ook namelijk.quote:
Als ik jou toch niet had om me te steunen in het leed dat afwassen heet....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat wrijven hoeft dus niet meer met een vaatwasser. Mevrouw Bosch droogt de vaat ook namelijk.
kunt ook gewoon geld geven aan degene die het kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je ook letters typen ipv alleen maar smilies, dan geloof ik je misschien.
Afwas is trouwens klaar, wát een klotewerk is dat toch ook.![]()
Ik ook met m'n grote bek.....
vaatwasser!!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat wrijven hoeft dus niet meer met een vaatwasser. Mevrouw Bosch droogt de vaat ook namelijk.
nooit gezegd dat ik lief ben!quote:
Het ziet er op die foto iig wel droog uit..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:15 schreef dolfina-chica het volgende:
djmo.. dat je haar nog niet uitvalt zeg...
Wat zal jou haar droog aanvoelen na al dat geverf en ontkleuren en verven...
* dolfina-chica neemt de kopbal aan....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het ziet er op die foto iig wel droog uit..
Dekentjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica neemt de kopbal aan....
klopt, als ze nat was geweest, zat ze niet onder het dekentje!!!
GOAL!!!
het werd als dekentje gezegd....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dekentje
Ik dacht dat het een handdoek was
Waarom denk je dat ik zo'n beetje standaard koffie pak als ik mn boodschappen doe?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had om me te steunen in het leed dat afwassen heet....
Gelukkig wonen we in Nederland regenland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het ziet er op die foto iig wel droog uit..
Nee, dan lag ze onder het dekentje. Met papabear erop.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica neemt de kopbal aan....
klopt, als ze nat was geweest, zat ze niet onder het dekentje!!!
GOAL!!!
Ga je er ook altijd macaroni en zo eten? Biertje als ze 's avonds open zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo'n beetje standaard koffie pak als ik mn boodschappen doe?
1- het gemak
2- ik hoef geen beker om te spoelen ervoor
Dat maakt het er niet beter op betreft droog haar hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we in Nederland regenland.
Nee, macaroni van de supermarkt vind ik niet lekker. Maar een pizzadoos fungeert na de pizza eruit te hebben gehaald als bord. En dat biertje drink ik thuis eigenlijk nauwelijks en anders ook zo uit het flesjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga je er ook altijd macaroni en zo eten? Biertje als ze 's avonds open zijn?
Gadverdamme zeg..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, dan lag ze onder het dekentje. Met papabear erop.
CUMSHOT!!
Waarschijnlijk omdat je een gezonde jonge meid bent en geen zwaar Christelijke bejaarde die al moet gruwelen bij de gedachte aan seks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg..
Waarom ben ik zo visueel ingesteld.. WAAAAAARROOOOOOMMMM?!?!
Slim!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef Inlognaam het volgende:
Maar een pizzadoos fungeert na de pizza eruit te hebben gehaald als bord.
tmiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, dan lag ze onder het dekentje. Met papabear erop.
CUMSHOT!!
Dat is correct..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je een gezonde jonge meid bent en geen zwaar Christelijke bejaarde die al moet gruwelen bij de gedachte aan seks.
hier nog 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg..
Waarom ben ik zo visueel ingesteld.. WAAAAAARROOOOOOMMMM?!?!
uit blikquote:
amen!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, macaroni van de supermarkt vind ik niet lekker. Maar een pizzadoos fungeert na de pizza eruit te hebben gehaald als bord. En dat biertje drink ik thuis eigenlijk nauwelijks en anders ook zo uit het flesje
AfwasVoorkomen is beter dan genezen. Dus bij voorkeur zo weinig mogelijk.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is correct..
Maar ik hoef ECHT NIET te weten hoe hun saampjes naakt onder een dekentje liggen.. En al HELEMAAAAAAAL niet wat er dan onder dat dekentje gebeurd
En terwijl jij volgens mij eigenlijk best wel een geile donder bentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is correct..
Maar ik hoef ECHT NIET te weten hoe hun saampjes naakt onder een dekentje liggen.. En al HELEMAAAAAAAL niet wat er dan onder dat dekentje gebeurd
Uit blik, maar een heel blik soep gaat er niet in bij mij. Restje wil ik nog weleens uit blik eten direct. Dat dan weer wel... Koude erwtensoep bijv. is prima te doen.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En terwijl jij volgens mij eigenlijk best wel een geile donder bent
Ik wil de details onder het dekentje ook niet weten, gelukkig heb ik dan ook geen beeld bij papabear en DJMO onder de deken
ik denk dat ik het met inlog eens ben...quote:
weet niet... indruk van jou...quote:
stille wateren...quote:
Ik had het ook niet over jou, toch?quote:
whahahahahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou, toch?
Edit: oh, toch welIk dacht dat ik Dolfina quotte.
Mja, uh, oke. Jij lijkt me een behoorlijk preutse meid. Die zo de bijbel in kan, als heilige maagd Maria met de hele mikmak van onbevlekt ontvangen enzo erbij
De kwaliteit van automaatkoffie is niet zo hoog dus, terwijl ik toch echt het 'extra sterk' knopje ingedrukt heb en ook nog eens tot tweemaal toe! Toch voel ik me redelijk wakkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahaha
neem nog een kop koffie!!!
whahahahahaha... ja.. ongetwijfeld, maar is niet te zien aan je quotesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De kwaliteit van automaatkoffie is niet zo hoog dus, terwijl ik toch echt het 'extra sterk' knopje ingedrukt heb en ook nog eens tot tweemaal toe! Toch voel ik me redelijk wakker
Laat je toch niet gek maken.quote:
Het is allemaal een misverstand... u is de allergeilste. Gevolgd door Jaleesaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahaha... ja.. ongetwijfeld, maar is niet te zien aan je quotes
whahahahaha... nee, ben niet de allergeilste... ik vind nog steeds dat djmo en pb dat zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het is allemaal een misverstand... u is de allergeilste. Gevolgd door Jaleesadenk ik
Mee eensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha... nee, ben niet de allergeilste... ik vind nog steeds dat djmo en pb dat zijn...
Gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef Inlognaam het volgende:
Jullie willen dat ik ook een gevisualiseerd beeld krijg he van wat er bij die twee onder de dekens gebeurd?
dank!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef Inlognaam het volgende:
Jullie willen dat ik ook een gevisualiseerd beeld krijg he van wat er bij die twee onder de dekens gebeurd?
pb heeft ook kids...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:
Mja, DJMO heeft al drie koters. Die lust er wel pap van
wat zij zegtquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:
Mja, DJMO heeft al drie koters. Die lust er wel pap van
omgquote:
ja... hou maar op!!quote:
Hé Ireth jij hebt een woning voor mij gevonden ik heb er net één voor DJMO gevonden dus die heeft ook weer een dak bover haar hoofd.quote:
Ik dacht dat die bij PB bleef?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hé Ireth jij hebt een woning voor mij gevonden ik heb er net één voor DJMO gevonden dus die heeft ook weer een dak bover haaar hoofd.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom had DJMO gisteren natuurlijk ook drie ijsjes...Was om de tong te koelen/trainen (doorhalen indien niet van toepassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
PB heeft de ruimte niet en nu al samen wonen is misschien nog een beetje grote stap.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bij PB bleef?Dus niet?? Nou ja...
![]()
![]()
In beide gevallen stond de scheiding toch al voor de deur het is niet zo dat er gescheiden wordt voor een nieuwe liefde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Inlognaam het volgende:
Mja... maar dat vind ik toch wel vaak het geval. Serieus... dit is nu dus niet lullig bedoeld, maar zie hier in FHF in korte tijd al twee keer hetzelfde. Volgens mij nog niet eens gescheiden of dr is alweer een andere lief
Heb ik dan een verkeerde defenitie van liefde, of ... anders?
Dat bedoelt hij er ook niet mee..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
In beide gevallen stond de scheiding toch al voor de deur het is niet zo dat er gescheiden wordt voor een nieuwe liefde.
dat d8 ik ook...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bij PB bleef?Dus niet?? Nou ja...
![]()
![]()
Eehhmm... ik heb eerder het idee dat de huwelijken niet al te lekker meer liepen en dat een nieuwe liefde de aanleiding was voor een scheiding. Die scheiding stond er echt nog niet. Dat was een sluimerend idee ergens ver in het achterhoofd en werd getriggerd door iemand anders, iemand spannend, iemand nieuw, iemand lekkers. En toen kwam er een scheiding in beeld!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
In beide gevallen stond de scheiding toch al voor de deur het is niet zo dat er gescheiden wordt voor een nieuwe liefde.
tong/lippen/andere lichaamsdelen moet dat zijn mutsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was om de tong te koelen/trainen (doorhalen indien niet van toepassing)
Dat weet ik maar ik wou dat wel even duidelijk aangeven. Dat het rap is klopt maar je hebt gevoelens niet altijd in de hand.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij er ook niet mee..
Maar wat je er mee doet welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik wou dat wel even duidelijk aangeven. Dat het rap is klopt maar je hebt gevoelens niet altijd in de hand.
Ja hallo, zo ver denk ik nou ook weer niet door!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tong/lippen/andere lichaamsdelen moet dat zijn muts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee, jij hebt geen verkeerde definitie... alleen andere kijk dan sommige anderen....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Inlognaam het volgende:
Mja... maar dat vind ik toch wel vaak het geval. Serieus... dit is nu dus niet lullig bedoeld, maar zie hier in FHF in korte tijd al twee keer hetzelfde. Volgens mij nog niet eens gescheiden of dr is alweer een andere lief
ja.. ik gooi ook pas mijn ouwe schoenen weg voor ik nieuwe heb...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn ouwe schoenen altijd nog een half jaartje naast mijn nieuwe schoenen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja.. ik gooi ook pas mijn ouwe schoenen weg voor ik nieuwe heb...
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn ouwe schoenen altijd nog een half jaartje naast mijn nieuwe schoenen!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hallo, zo ver denk ik nou ook weer niet door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Ik bewaar AL mijn oude schoenenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn ouwe schoenen altijd nog een half jaartje naast mijn nieuwe schoenen!
Zolang ze niet stuk zijn hoef je ze toch ook niet weg te gooien.quote:
ghallo...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang ze niet stuk zijn hoef je ze toch ook niet weg te gooien.
Oja, het ging helemaal niet over schoenen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ghallo...
ik was het huwelijk... incl. liefjes aan het vergelijken met schoenen!!!
jij vreet dus liefste van 2 wallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jij was toch degene met de 100% keuze? Ga ik deze keer voor een man, of ga ik vandaag voor de vrouw? Dat idee zeg maarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ghallo...
ik was het huwelijk... incl. liefjes aan het vergelijken met schoenen!!!
jij vreet dus liefste van 2 wallen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, het ging helemaal niet over schoenen!
whahahahahahahahahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of bij ruckzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, het ging helemaal niet over schoenen!
Pulver is een echte man! Die heeft een frituurpanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
in een relatie ben ik 100% voor mijn partner..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij was toch degene met de 100% keuze? Ga ik deze keer voor een man, of ga ik vandaag voor de vrouw? Dat idee zeg maar
Ireth is hier iig altijd welkom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahahahahahahahahahaha
of bij ruck
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
in een relatie ben ik 100% voor mijn partner..
en hop ik niet over
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pulver is een echte man! Die heeft een frituurpan
karakter... ja... kloptquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef Inlognaam het volgende:
En af en toe met een strap on... das net even wat anders dan 'karakter'. *
* van horen/lezen/zeggen.
oee... ik heb gave filmpjes gezien...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef Inlognaam het volgende:
Als een echte man ga ik zo de slijptol eens gebruiken.
*Gamma reclame opzet*
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En terwijl jij volgens mij eigenlijk best wel een geile donder bent
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Inlognaam het volgende:
Wie zijn Don en Ad?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dit klinkt zo ontzettend Don en Ad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Nu worden er al nieuwe schoenen aangetrokken terwijl de oude nog niet uit zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja.. ik gooi ook pas mijn ouwe schoenen weg voor ik nieuwe heb...
quote:
preciesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nu worden er al nieuwe schoenen aangetrokken terwijl de oude nog niet uit zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie zijn Don en Ad?
De Drentse Bassie en Adriaan?Google het maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, ze komen absoluut niet uit Drenthe, gelukkig niet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik vind het beiden een reboundje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
rebound is niet hoppen van de een naar de andere....
rebound is gewoon een neukertje hebben na een relatie
Don en Ad Brabanders?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, het zijn Brabanders die het hele jaar carnaval vieren.
Rucky, rijschool 69, is dat niet wat voor jou?
Daar heb ik gelest maar bij het examen bij het cbr ging het mis.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, het zijn Brabanders die het hele jaar carnaval vieren.
Rucky, rijschool 69, is dat niet wat voor jou?
Niet perse, in het Groningse dorp Kloosterburen vieren ze ook carnaval. Al vraag ik me af of dat net zo gezellig is als in het zuiden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:19 schreef Inlognaam het volgende:
Carnaval is toch van onder de rivieren?
Iets anders maar ik kan niet vinden wat. Ik heb een ssd met een controllerkaart. Na de windows installatie zie ik na het opstarten het windows logo en daarna blijft mijn scherm zwart. (niet opstandby)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:29 schreef kwiebuske het volgende:
wel een goeie installatiedvd ??
of iets anders loos ?
Als je het (ook) over mij hebt:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind het beiden een reboundje.
Videokaart niet geïnstalleerd? Probeer es veilige modus?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iets anders maar ik kan niet vinden wat. Ik heb een ssd met een controllerkaart. Na de windows installatie zie ik na het opstarten het windows logo en daarna blijft mijn scherm zwart. (niet opstandby)
hmmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:
Iets anders maar ik kan niet vinden wat. Ik heb een ssd met een controllerkaart. Na de windows installatie zie ik na het opstarten het windows logo en daarna blijft mijn scherm zwart. (niet opstandby)
Die kan ik pas installeren als windows draait. En met de standaard drivers zou dat gewoon moeten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Videokaart niet geïnstalleerd? Probeer es veilige modus?
Dat is geen probleem.quote:
Nee, ik weet inderdaad nergens vanaf, ik kom net uit het ei. En dit is voor het eerst dat ik zie dat mensen gelijk na een relatie in een andere relatie duiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je het (ook) over mij hebt:
Ik heb liever dat je tégen me praat ipv óver me praat.
En al helemaal niet over me praat alsof ik niet mee kan lezen.
Wat ik je ook kwalijk neem is dat je het rebound noemt. Voor je ergens iets van af weet is het niet verstandig om er uitspraken over te doen en zéker niet zulk soort uitspraken.
En dan nog hoor je niet zo over iemand of zijn/haar relatie te praten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik weet inderdaad nergens vanaf, ik kom net uit het ei. En dit is voor het eerst dat ik zie dat mensen gelijk na een relatie in een andere relatie duiken.
probleem met de controller drivers dus....quote:
Ik krijg geen foutmeldingen en alles wordt gewoon herkend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
probleem met de controller drivers dus....
Oh nee, stel je voor dat iemand zijn mening geeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dan nog hoor je niet zo over iemand of zijn/haar relatie te praten.
Zou je moeten weten als je al wat langer uit het ei bent.
Dit was geen mening maar een oordeel, 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh nee, stel je voor dat iemand zijn mening geeft.
Alvast één ding over mij: ik ben lomp en absoluut niet subtiel en zeg eerst wat ik denk en dan denk ik er over na.
En dat je je er kwaad om maakt geeft voor mij al aan dat ik toch minstens een beetje gelijk had.
Jij hebt dit keer geen gelijk maar je kijkt er verkeerd tegen aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh nee, stel je voor dat iemand zijn mening geeft.
Alvast één ding over mij: ik ben lomp en absoluut niet subtiel en zeg eerst wat ik denk en dan denk ik er over na.
En dat je je er kwaad om maakt geeft voor mij al aan dat ik toch minstens een beetje gelijk had.
Ze zijn allebij nieuw. Maar met mijn huidige installatie worden ze allebij goed herkend in windows 7.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef kwiebuske het volgende:
dat maakt het echt vreemd idd
jammer dat je zo ver weg zit, vind dit leuke probleempjes
en het heeft zo al gedraaid ??
controller met ssd ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |