Racist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:45 schreef golfer het volgende:
De domste mens zou een betere titel zijn geweest.
Althans als je die Soundos hebt gezien.
Jan Rot deed het toch best aardig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:59 schreef Reya het volgende:
Wat een drama, inderdaad. De nieuwe kandidaat ken ik niet, is daar wat van te verwachten?
Omdat die naam al duidelijk genoemd was in het fragment natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:03 schreef Beardy het volgende:
Stukje gezien; twijfelachtige vragen en ook af en toe zéér twijfelachtige 'juiste antwoorden'. Miss Piggy wat NIET een juist antwoord was bij een Muppet show vraag?!?!?
Dat was inderdaad wel terecht. Dat 'Baantjer' niet goed was bij Piet Römer vond ik dan wel weer twijfelachtig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Omdat die naam al duidelijk genoemd was in het fragment natuurlijk
Is lekker verschillig. Ze is vrouw en allochtoon en maakt 'grappen' dus past precies in het kader van wat wenselijk is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die El Ahmadi is hilarisch en bovenal irritant dom.wat een vreselijk mens, degene die ooit het idee had haar voor dit programma uit te nodigen moeten ze op de brandstapel gooien.
Misschien moet je het nog een aantal weken de tijd geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het echt zo moeilijk zijn om kandidaten te vinden die iets weten? Waarom kon dat in Belgie wel?
Waarschijnlijk omdat het programma daar bekender was en dus meer status had. Dan is het geen afgang om daar als (ik noem maar wat) politicus te gaan zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou het echt zo moeilijk zijn om kandidaten te vinden die iets weten? Waarom kon dat in Belgie wel?
En dat inderdaad. Kom op hé, we hebben nu vijf afleveringen en zeven kandidaten gehad, echt nog niet genoeg om de hele serie op te beoordelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een aantal weken de tijd geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |