SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslagje van de laatste meet door Hungry_JoeWe doen ook af en toe meeten:
De vorige was op 25 augustus. De volgende is gepland:Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Pien85 lief aankijken, dan past zij de wiki aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Chawi het volgende:
Thanks automatic, scheelt weer een hoop puzzelen.
Hierbij dan mijn meet voorstel:
Zaterdag 6 oktober te Amsterdam, tijdstip 22.00 uur (oftewel, echt een uitgaansmeet)
Eerst nog even ergens wat doen (poolen bijvoorbeeld) en daarna de stad in, dansen of barhangen voor degene die niet willen dansen.
Ik ken het Rembrandtplein redelijk (vooral Smokeys en Escape), maar andere voorstellen zijn prima!
Wie gaat er mee?
[ Bericht 8% gewijzigd door UIO_AMS op 19-09-2012 13:54:30 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik doe morgen wel onzin smsen naar jequote:
O, waarom mag scen niet? Zo leer je toch t beste nieuwe mensen kennenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe morgen wel onzin smsen naar jeOm 't goed te maken
ohja, mag niet SCen hier![]()
Mag niet meer geSCt worden in andere topics dan de 2 SC's... We hebben een facebookgroep nu, je moet toch wat hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, waarom mag scen niet? Zo leer je toch t beste nieuwe mensen kennen![]()
Wat moet je hier dan doen?
En waarom is dit dan al deel 16
Ik ben ff wat minder online geweest door mijn vakantie, en ook het "nieuwe sc beleid" is ook nog niet een verbetering in mijn ogen, maar ik ben er hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, nog niks concreets, wil ik even met Kper_Norci overleggen, maar die zie ik nog maar weinig online.
Ik denk dat het 't handigst is om een zaterdag of zondag ná de motormeet te plannen. Ik zal morgen eens gaan kijken naar wat mogelijke data zodat mensen hun voorkeuren kunnen opgeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben ff wat minder online geweest door mijn vakantie, en ook het "nieuwe sc beleid" is ook nog niet een verbetering in mijn ogen, maar ik ben er hoor.
25 augustus is in ieder geval de motormeet, lijkt me handiger dat we dan niet die datum pakken, mochten er mensen zijn die naar beide willen. Voor de rest heb ik zelf qua data niet echt een voorkeur, heb al wel wat dingen gepland staan, maar ook nog een hoop lege velden.
O, oke, sorry dan, ik zeg al niks meerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag niet meer geSCt worden in andere topics dan de 2 SC's... We hebben een facebookgroep nu, je moet toch wat he![]()
En we deden wel SCen eerst, later kregen we een eigen SC, maar toen moesten alle SC's dicht enzo
Ben jij altijd zo'n gehoorzaam typje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, oke, sorry dan, ik zeg al niks meer
Is het een besloten of geheime groep?quote:
quote:Geheim: Alleen leden kunnen de groep, de leden in de groep en de berichten van de leden bekijken.
Besloten: Iedereen kan de groep en de leden van de groep bekijken. Alleen leden kunnen de berichten bekijken.
Openbaar (publiek): Iedereen kan de groep, de leden van de groep en de berichten van de leden bekijken.
Geheime groep: Only members see the group, who's in it and what members post.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Is het een besloten of geheime groep?
https://www.facebook.com/about/groups/
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geheime groep: Only members see the group, who's in it and what members post.
-Splash-! Je bent niet iemand om ruzie mee te gaan maken zo te zien. In ieder geval; welkom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef -Splash- het volgende:
Wie ben ik?
Man, 29 uit omgeving Amersfoort.
Waarom meld ik me hier
Eh.. omdat het mij leuk lijkt om nieuwe mensen te ontmoeten?![]()
Wat doe ik?
IT-er en eentje die wél kan communiceren.
Wat zijn mijn interesses?
Krav Maga, urbantraining, survivalrunning en krachttraining. Ik zag dat er ook al een motor meet op de agenda staat. En dat doe ik ook al. Voor de rest de fun stuff, terrasje... bios.... bankhangen... etc...
Wat zoek ik hier?
Leuke mensen om mee te babbelen en eventueel af te spreken om een keer iets leuks te gaan doen. Wie weet of er een klik is om vaker wat te doen.
Hoe bereik je mij?
PM/DM, etc....
Handigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
En - even resumerend op het voorgaande - inderdaad; een geheime groep. Wat dus inhoudt dat het ook niet op de timeline van jou of je contacten verschijnt.
Haha, dat zou je denken. Al is de insteek van Krav Maga anders. Het is een brute meedogenloze stijl van vechten, maar je leert er vooral conflict handling (de-escalatie), vermijden van potentiële conflicten en als het écht niet anders kan.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
-Splash-! Je bent niet iemand om ruzie mee te gaan maken zo te zien. In ieder geval; welkom.
Ook al omdat de TT ergens een soort sneuheid uit zou kunnen stralen, die in dit geval behoorlijk misplaatst is.quote:
Tsja voor mij zou het wat minder sneu zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook al omdat de TT ergens een soort sneuheid uit zou kunnen stralen, die in dit geval behoorlijk misplaatst is.Een groep met dezelfde naam wil je niet in je timeline hebben, me dunkt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Tangledup het volgende:
Wat is survivalrunning?
Klinkt wel spannend
Een idee voor een meet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vind urbanathlon training iets leuker en dat doe ik ook veel meer.Maar dit is ook erg leuk. Zeker als het in de bossen is. Het is eigenlijk een run waarmee je over netten klautert, touwen gebruikt, etc... om een parcour af te leggen. Je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt.
Leuk idee! Ieder kan meedoen op zijn eigen niveau.quote:
Inderdaad, vriend van mij heeft een bedrijfje waar je zulke dingen kan doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk idee! Ieder kan meedoen op zijn eigen niveau.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
maar nogmaals voor de fb groep Hungry_Joe of mij DM/PM sturen
Haha, maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit
Tot zo op de FB pagina
Waarom is het nou nodig om zoiets erbij te zetten? Verder welkom natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef -Splash- het volgende:
...
Wat doe ik?
IT-er en eentje die wél kan communiceren.
...
Hé een bekende naam en ook nog uit mijn omgevingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:54 schreef cassettebandje het volgende:
Ik meld me ook maar eens aan.
Wie? Man, 33 jaar uit het westen des lands (in de buurt van Leiden).
Wat ik doe: Momenteel op zoek naar een nieuwe baan en me aan het oriënteren op de toekomst, want daar zit ik wel een beetje mee. Ooit een sociale wetenschap gestudeerd.
Wat ik verder graag doe: Ik ben een grote muziekliefhebber, luister vanalles wat los en vast zit en bezoek graag festivals en concerten. Verder houd ik van films, probeer ik wel eens een boek te lezen, zie ik graag sport op tv, vind ik het fijn buitenactiviteiten (terras, boswandeling) te ondernemen, etc.
Verder: Gezelligheid met vrienden uiteraard. En ik sport ook wel zelf om wat kilo's kwijt te raken, iets wat ik eigenlijk ook wel graag doe, al moet ik me er wel een beetje toe zetten.
Wat ik zoek: Meer gezelligheid! Een paar leuke nieuwe contacten zouden welkom zijn. Sinds het werkende leven is mijn sociale kringetje wat uitgedund en daarbij is zo'n beetje mijn hele omgeving aan het settlen (inclusief kinderen), waardoor het contact niet zo intensief is als ik zou willen.
Voorhout zie ik. Dat is een klein half uurtje fietsen vandaan dus.quote:Hé een bekende naam en ook nog uit mijn omgevingGezellig en hallo
Heb je Cu2?quote:
Er had ook een emo-smiley bij gemoeten.quote:
Stap 1 : Zet de computer uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:07 schreef outcast_within het volgende:
Is hier ergens een ik wil wel eens een vrouw ontmoeten topic?
Stond er geen smiley bij? Was meer een soort grapje. Al ben ik wel van mening dat communicatie niet de sterkste kant van een ICT-er is meestal. Het zijn meestal de uitzonderingen die dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Waarom is het nou nodig om zoiets erbij te zetten? Verder welkom natuurlijk
Misschien kan je zo'n topic maken?quote:Op zondag 29 juli 2012 04:07 schreef outcast_within het volgende:
Nou Leiden station is voor mij 40 minuten fietsen, maar misschien ben ik ook langzaam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Voorhout zie ik. Dat is een klein half uurtje fietsen vandaan dus.
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23quote:Op zondag 29 juli 2012 04:07 schreef outcast_within het volgende:
Ik fiets altijd best wel door, dus dat zal het dan wel zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou Leiden station is voor mij 40 minuten fietsen, maar misschien ben ik ook langzaam.
Heb een station op 5 minuten lopen, maar zet de fiets daar wel eens neer als ik terug kom in de nachtquote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef Spezza19 het volgende:
Een half uur/40 minuten moeten fietsen voor een station.... Pfff.. Blij dat ik een auto heb
het topic waar men elkaar meer afzeiktquote:Op zondag 29 juli 2012 12:20 schreef Monedita het volgende:
[..]
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
Gezellig tochquote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het topic waar men elkaar meer afzeikt
Uhuh!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
blijkbaar is er behoefte aan....dus gat in de markt oftewel Fok!
Oh heb het niet gevolgdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het topic waar men elkaar meer afzeikt
Neequote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
volgens mij kick jij daar op Tijn
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
wordt het trouwens niet eens tijd dat de verwijzing naar het oude SC-topic wordt verwijderd
Die is toch al uitde op? Ik zie alleen de twee nieuwe sc's er staanquote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
wordt het trouwens niet eens tijd dat de verwijzing naar het oude SC-topic wordt verwijderd
of ze hebben het net gedaan... maar ook die staat goed hoor. alleen kom je bij het overzicht uit van de SC reeks ipv het laatste topicquote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
Ik denk dat ze de link bedoelt dat boven het reageervenster staat.
Het datingsite-topic stroomt leeg geloof ik. Welkom, Sekhmet.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
Ook ik kom hier maar eens kijken...![]()
Wie:
Vrouw, 32 uit Groningen
Wat ik doe:
Verpleegkundige op een chirurgische afdeling in het ziekenhuis
Wat ik verder graag doe:
Reizen, graag met dieren(welzijn) bezig (in het bijzonder de Aziatische olifanten), met vrienden afspreken, koken/uit eten gaan, sporten etc. etc.
Verder:
Nachtmens, wat zeer onvoordelig kan uitpakken met mijn werk. Groot liefhebber van bankhangen met wat toastjes en een glas wijn (TV/film optioneel). Horrorfan.
Wat ik zoek:
Leuke nieuwe contacten. Ook wat meer vrijgezelle mensen, aangezien vrijwel al mijn vrienden gesetteld zijn (met kinderen).
Spreidt je kansen zeggen ze toch...quote:Op maandag 30 juli 2012 01:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het datingsite-topic stroomt leeg geloof ik. Welkom, Sekhmet.
Dat. Heb iedereen die zich op de vorige pagina('s) heeft voorgesteld er ook maar ingezet.quote:
Klinkt leuk!quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
Ook ik kom hier maar eens kijken...![]()
Wie:
Vrouw, 32 uit Groningen
Wat ik doe:
Verpleegkundige op een chirurgische afdeling in het ziekenhuis
Wat ik verder graag doe:
Reizen, graag met dieren(welzijn) bezig (in het bijzonder de Aziatische olifanten), met vrienden afspreken, koken/uit eten gaan, sporten etc. etc.
Verder:
Nachtmens, wat zeer onvoordelig kan uitpakken met mijn werk. Groot liefhebber van bankhangen met wat toastjes en een glas wijn (TV/film optioneel). Horrorfan.
Wat ik zoek:
Leuke nieuwe contacten. Ook wat meer vrijgezelle mensen, aangezien vrijwel al mijn vrienden gesetteld zijn (met kinderen).
ja is inmiddels dus aangepastquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
of ze hebben het net gedaan... maar ook die staat goed hoor. alleen kom je bij het overzicht uit van de SC reeks ipv het laatste topic
Hoe raak je daar zo in ene verzeild dan? Werk?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:19 schreef Rutger1983 het volgende:
Yeah! Welkom mensen uut Grunn!![]()
Eindelijk eens wat meer uit het noorden
Edit: ik woon sinds mei niet meer in Lelystad, maar ook in 't Noorden des Lands.
M'n vriendin komt er oorspronkelijk vandaan en toen ik ook nog een leuke baan kon krijgen daar waren we snel omquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe raak je daar zo in ene verzeild dan? Werk?
Waar train je (zowel Taekwondo als kung fu)?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef DonDizzy het volgende:
Hoi!
Wie ik ben: Man, 30, oorspronkelijk Limbo, nu woonachtig in het pittoreske Eindhoven.
Wat ik doe: Ik werk als projectleider in de R&D.
Wat ik leuk vind: taekwondo, shaolin kung fu, basketbal, voetbal, squash, actief bezig zijn en me compleet bekaf trainen, op de bank lammen, lekker dansen in de kroeg, series kijken, filmpje pakken, D&D, hondjes knuffelen, nog wel meer dingen denk ik
wat ik hier zoek: Gezelligheid en nieuwe mensen. Lees al tijdje op het forum, maar wil nu wat actiever daarin zijn
Verder nog wat te melden: ben vegetarier
Idd, eindelijk! Tijd voor een nieuwe mini meet!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:19 schreef Rutger1983 het volgende:
Yeah! Welkom mensen uut Grunn!![]()
Eindelijk eens wat meer uit het noorden
Edit: ik woon sinds mei niet meer in Lelystad, maar ook in 't Noorden des Lands.
* JK1982 stiekem wel heel benieuwd is waarom de teamsport 'misliep'..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat het vast geen kwaad kan
Wie:
Vrouw, 27, binnenkort in Hengelo (Ov)
Wat ik doe:
Ik ga weer naar school, ik wil ambtenaar worden (geen grap)
Wat ik verder graag doe:
Concerten en festivals bezoeken (ik hou van extreme metal, ook nogal afschrikwekkend geloof ik), films kijken, met de kittens spelen, de natuur in
Verder:
ik heb een lieve vriend, maar verder ken ik eigenlijk na 2 jaar nog steeds bijna niemand hier in Twente. Daar wil ik wat aan doen. Ik heb de optie "ga een teamsport doen" al gehad en dat liep mis, dus dan een andere aanpak
Maar ik ben een beetje een schijtlijster als het op op mensen afstappen aankomt. Beetje sociaal incompetent ofzo.
Wat ik zoek:
Nieuwe contacten, hoeft btw niet in de omgeving van Twente te zijn hoor, maar zou wel leuk zijn.
Beide in Eindhovenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waar train je (zowel Taekwondo als kung fu)?
ik begrijp dat je in Eindhoven traint, maar ik vraag me dus af waarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:34 schreef DonDizzy het volgende:
[..]
Beide in Eindhoven
Train jij ook of heb je interesse?
Er is ook een 18-25 groep.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:49 schreef Someone02 het volgende:
Ik ben 24, mag je dan ook meedoen?
I know. Tot volgende week zaterdagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik begrijp dat je in Eindhoven traint, maar ik vraag me dus af waar
Ik heb zelf Taekwondo gedaan in Eindhoven en ik ken een aantal mensen van TKD die tevens Kung Fu beoefenen. ik vroeg me dus af of ik je misschien kende.
Dacht dat jij Wushu Kung Fu deed (ipv shaolin) als ik de goede voor me heb...(edit- ja dus)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef DonDizzy het volgende:
[..]
I know. Tot volgende week zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |