Stap 1 : Zet de computer uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:07 schreef outcast_within het volgende:
Is hier ergens een ik wil wel eens een vrouw ontmoeten topic?
Stond er geen smiley bij? Was meer een soort grapje. Al ben ik wel van mening dat communicatie niet de sterkste kant van een ICT-er is meestal. Het zijn meestal de uitzonderingen die dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Waarom is het nou nodig om zoiets erbij te zetten? Verder welkom natuurlijk
Misschien kan je zo'n topic maken?quote:Op zondag 29 juli 2012 04:07 schreef outcast_within het volgende:
Nou Leiden station is voor mij 40 minuten fietsen, maar misschien ben ik ook langzaam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Voorhout zie ik. Dat is een klein half uurtje fietsen vandaan dus.
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23quote:Op zondag 29 juli 2012 04:07 schreef outcast_within het volgende:
Ik fiets altijd best wel door, dus dat zal het dan wel zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou Leiden station is voor mij 40 minuten fietsen, maar misschien ben ik ook langzaam.
Heb een station op 5 minuten lopen, maar zet de fiets daar wel eens neer als ik terug kom in de nachtquote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef Spezza19 het volgende:
Een half uur/40 minuten moeten fietsen voor een station.... Pfff.. Blij dat ik een auto heb
het topic waar men elkaar meer afzeiktquote:Op zondag 29 juli 2012 12:20 schreef Monedita het volgende:
[..]
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
Gezellig tochquote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het topic waar men elkaar meer afzeikt
Uhuh!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
blijkbaar is er behoefte aan....dus gat in de markt oftewel Fok!
Oh heb het niet gevolgdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het topic waar men elkaar meer afzeikt
Neequote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
volgens mij kick jij daar op Tijn
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
wordt het trouwens niet eens tijd dat de verwijzing naar het oude SC-topic wordt verwijderd
Die is toch al uitde op? Ik zie alleen de twee nieuwe sc's er staanquote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
wordt het trouwens niet eens tijd dat de verwijzing naar het oude SC-topic wordt verwijderd
of ze hebben het net gedaan... maar ook die staat goed hoor. alleen kom je bij het overzicht uit van de SC reeks ipv het laatste topicquote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
Ik denk dat ze de link bedoelt dat boven het reageervenster staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |