Cook Islands. De ironiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:45 schreef larry_flynt het volgende:
Welk land is dit?? Wat een mooie vrouwen!! Kleine Engelse vlag met cirkel van sterren
Bedankt he. Nou kan ik mijn beeldscherm weer afdweilen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:45 schreef -Willempie- het volgende:
coke eilanden, die zou ik ook allemaal naar de dopingcontrole sturen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
die mobieltjes moeten ze afschaffen zegg
Hij is de enige die het gelukt is de 'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dus daar komt dat kutplaatje vandaan.
Meteen verbieden idd....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef Paxcon het volgende:
Wat een onzin om zo nodig te moeten filmen/foto's maken
dat snapte ik ook ff nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef franklop het volgende:
ze doen toch op engels aflabet, waarom dan Cote d'Ivore en net Ivory coast?
Die Afrikaanse landen doen dat tenminste niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef Paxcon het volgende:
Wat een onzin om zo nodig te moeten filmen/foto's maken
Yi Jianlianquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:43 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nee, Yi. Lang niet zo bekend als Yao
Is dat niet omdat Ivoorkust Franstalig is?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef franklop het volgende:
Die hebben de centen ook niet voor een camera denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Die Afrikaanse landen doen dat tenminste niet.
nee die kunnen dat toch ook niet betalen!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef kilon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ivory_Coastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef franklop het volgende:
quote:Ivory Coast (i/ˌaɪvəri ˈkoʊst/), officially Côte d'Ivoire
Op de bordjes staat de Engelse benaming maar de loopvolgorde is volgens de Franse benaming.quote:
Die kunnen zich geen cameraatje veroorloven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Die zijn al blij als ze hun gympen kunnen betalen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef kilon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |