Op konijnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef LittleLady het volgende:
Tja weet van mijn vader dat die een kameraad had toen ze in dienst zaten, die stiekem zijn uzi en wat extra magazijnen mee naar huis nam om ermee op konijnen te jagen.
Maar om een konijnenhok overhoop te schietenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hey iedere jongeman had dienstplicht ook de simpele en geschifte figuren.
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef LittleLady het volgende:
Tja weet van mijn vader dat die een kameraad had toen ze in dienst zaten, die stiekem zijn uzi en wat extra magazijnen mee naar huis nam om ermee op konijnen te jagen.
Maakt mij niet uit dat jij eenquote:
Hoe zoek je dat terug eigenlijk?quote:
September '91 was lichting 5 van dat jaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat terug eigenlijk?
Ook 91 hier, maar geen idee (meer) welke lichting.![]()
Weet wel dat ik na drie dagen naar huis gestuurd ben.
Dan hoop ik dat je er geen waarde aan hecht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit dat jij eengezicht trekt, ik moet dat verhaal al sinds ik eens het idee had om me bij het leger aan te melden aanhoren.
ja vertel dan hoe of wat. Ik wil vette verhalen. Niet "ja we waren echt dik genaaid toen we stiekem wegslopen, achteraf", om dan verder niks te vertellenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Weet wel dat ik na drie dagen naar huis gestuurd ben. Eervol enz. en kon/kan ook niet meer opgeroepen worden
Ben tijdens de keuring helemaal goedgekeurd. We konden toen alleen geen morse-test doen, want dat apparaat was kapot.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:01 schreef zl7z het volgende:
[..]
ja vertel dan hoe of wat. Ik wil vette verhalen. Niet "ja we waren echt dik genaaid toen we stiekem wegslopen, achteraf", om dan verder niks te vertellen.
Op dat moment wel eigenlijk, maar later niet meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef zl7z het volgende:
haha te groot hoofd heb ik vaker gehoord idd. Mooi is dat. Vond je het erg?
Ja, qua omvang voor de helm idd.quote:
Je had je op tijd laten ombouwen?quote:
Ah, op die fiets. Ik snap het.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Vriendje missen is niet leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |