gewoon tubular bells hoor niks bassie en adriaan en de exorsistquote:
Dat deden ze beter in Beijing, daar lieten ze echt een stel van die Chinezen keiharde death metal spelen. En ook perfect synchroon ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:39 schreef Beregd het volgende:
Ik had wel wat meer rock 'n roll verwacht van Boyle. dit is wl extreem braaf.
Ik denk nog wel 2 a 3 miljard meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:40 schreef Rickazio het volgende:
1 miljard mensen die kijken naar een meisje onder de dekens
twitter:rickygervais twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 22:35:32She's loving it.. http://t.co/Opcx4Btb reageer retweet
Dan is het 0:00 in Londen iddquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:40 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:40 schreef Rickazio het volgende:
Hoop het nietquote:
Lang niet, in Nederland kijkt nu ook lang niet de helft van de bevolking, laat staan dat de helft van de wereldbevolking kijkt.quote:
BBC! ze zijn daar redelijk rustigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef Zelva het volgende:
'k Wou dat die commentator eens zijn gore kankersmoel dicht houdt.
Moet je BBC kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef Zelva het volgende:
'k Wou dat die commentator eens zijn ** dicht houdt.
Ik vind het woord commentator niet op zijn plaats hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef Zelva het volgende:
'k Wou dat die commentator eens zijn gore kankersmoel dicht houdt.
Precies, 1miljard is ook al best veel btw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lang niet, in Nederland kijkt nu ook lang niet de helft van de bevolking, laat staan dat de helft van de wereldbevolking kijkt.
Krijgen we Nick en Simon en de NSquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:42 schreef speknek het volgende:
Dit kunnen wij Nederlanders echt niet, kappen met dat OS bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |