Ik denk, maar ik kan alleen maar gokken, dat de poster ermee wil aangeven dat de olympische vlam wellicht al eerder is uitgegaan, en wel tijdens deze ceremonie. Ik weet niet wat voor ceremonie het is, maar aan de gewaden van de vrouwen te zien (ho kalos peplos, weet je wel) is het iets oud Grieks geinspireerds.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Hah, dat had ik er nog niets eens uitgehaald.
Maar wat wil de poster ermee zeggen?
Daar zie je het al. Er is dus wel een false-flag geweest tijdens de opening van de OS, maar de MSM probeerden dat eerst te verdoezelen door het niet te melden! Nu begint het toch langzaam naar buiten te sijpelen; zoiets hou je niet verborgen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Stilte voor de storm, Londen is verlaten?
LONDEN, woensdag -
Winkels, musea en restaurants in Britse hoofdstad klagen steen en been. Bezoekersaantallen liggen vele malen lager dan normaal in de zomer. Met name winkels in het luxesegment hebben het zwaar te verduren, maar ook veel musea hebben nauwelijks bezoekers over de vloer.
http://www.telegraaf.nl/u(...)_bizar_rustig__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Daar zie je het al. Er is dus wel een false-flag geweest tijdens de opening van de OS, maar de MSM probeerden dat eerst te verdoezelen door het niet te melden! Nu begint het toch langzaam naar buiten te sijpelen; zoiets hou je niet verborgen...Wat is die false-flag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat dat de vlam was, maar gewoon een vlam die gebruikt werd tijdens een van de ceremonies.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk, maar ik kan alleen maar gokken, dat de poster ermee wil aangeven dat de olympische vlam wellicht al eerder is uitgegaan, en wel tijdens deze ceremonie. Ik weet niet wat voor ceremonie het is, maar aan de gewaden van de vrouwen te zien (ho kalos peplos, weet je wel) is het iets oud Grieks geinspireerds.
Ik probeer nog ergens aliens in deze theorie te verwerken, ik laat het je weten als dat gelukt is.
Bizar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Dit is ook best apart weer, niet alleen het stadion dat vernietigd is, maar die lijnen in dat Big Brother oog.
Ik heb het een paar keer bekeken, maar ik zie he-le-maal niks vreemds.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Dit is ook best apart weer, niet alleen het stadion dat vernietigd is, maar die lijnen in dat Big Brother oog.
Je ziet niet de overeenkomsten tussen die lijnen in het oog en de graancirkel in t 4 aug topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer bekeken, maar ik zie he-le-maal niks vreemds.
Ik zag op het laatst het beeld van een verwoest stadion, maar ik kan het verband tussen die vrouw, die kinderen en het oog tov de graancirkel niet plaatsen. Kortom, begrijp er geen hout van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Je ziet niet de overeenkomsten tussen die lijnen in het oog en de graancirkel in t 4 aug topic?
Het subliminale beeld van een verwoest stadion?
- youtube commentquote:G'day! Unsure if others may have commented same already, apologies if repeating... that moment spliced into end of the BB advert looks like part of beginning of scene from new Holden vehicle commercial which features what appears to be the destruction or deconstruction of a sports stadium.
May be overlap of another commercial that tv station recorded new stuff over on old beta video machine? Or, they were going to play holden adv then changed mind and replaced with other adv?
Ominous?
NOS nieuwe stijl ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Xan21 het volgende:
Zelfde draaiende cirkels net op BBC ONE in de O, aparttt gevolgd door een reclame met een UFO (dr who denk ik)
Ik heb anders geen UFO's in die trailers gezien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Xan21 het volgende:
Zelfde draaiende cirkels net op BBC ONE in de O, aparttt gevolgd door een reclame met een UFO (dr who denk ik)
Nah, dat is nog eens een anti-climax.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
- youtube comment
Het is dus van een andere reclame.
Misschien gebruikt men die kleuren gewoon omdat men ze mooi vindt en is er verder niks achter te zoeken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Xan21 het volgende:
Nouja het blijft een subliminal message in mijn ogen...
Het prive beveiligingsbedrijf voor de Olympische spelen G4S heeft dezelfde kleuren als de nazi vlag(ok het zijn maar 2 kleuren)...en als je het logo laat zien aan iemand die het niet kent, lezen ze toch iets anders
[ afbeelding ]
Ze lezen Gas en denken aan Zyklon B?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Xan21 het volgende:
Nouja het blijft een subliminal message in mijn ogen...
Het prive beveiligingsbedrijf voor de Olympische spelen G4S heeft dezelfde kleuren als de nazi vlag(ok het zijn maar 2 kleuren)...en als je het logo laat zien aan iemand die het niet kent, lezen ze toch iets anders
[ afbeelding ]
Tsja als dit waar zou zijn dan zal er toch 1 iemand zich moeten verlullen, en en openbaar maken dat de Olympische Spelen opening een cover up is van de Illuminati, want er schijnen duizenden mensen en kinderen meeegewerkt te hebben aan deze opening.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef SchoneZoon het volgende:
Iemand heeft de openingsceremonie geanalyseerd:
Wat vinden jullie ervan? Onzin of zit er een kern van waarheid in?
Danny Boyle is de grote man achter de openingsceremoniequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Fredje2010 het volgende:
[..]
Tsja als dit waar zou zijn dan zal er toch 1 iemand zich moeten verlullen, en en openbaar maken dat de Olympische Spelen opening een cover up is van de Illuminati, want er schijnen duizenden mensen en kinderen meeegewerkt te hebben aan deze opening.
Dus dan moeten die er toch ook vanaf weten?
eentje zal zich dan vast wel verlullen tegen een vriend of een familielid
Zoiets hou je niet stil onder duizenden mensen die ervan afweten.
Ze hebben moeten oefenen en hebben dit zelf bedacht allemaal, dus dan weten ze er allemaal vanaf als hier een geheime boodschap achter zou zitten, he.
Denk je dat deze medewerkers zich niet afvragen waarom ze een bepaalde act moeten doen?
ze bedenken deze acts toch gewoon zelf neem ik aan, of is het enkel Rockefeller die deze hele ceremonie bedacht heeft?
nee dus, dus hoe wil je het dan stilhouden, vraag ik me af....?
de figuranten en duizenden medewerkers die ervoor gevraagd werden zijn dat dan allemaal vrijmetselaars die hun mondje wel kunnen houden?
Lijkt me sterk....
Waarom zouden die er vanaf moeten weten? Genoeg mensen die het als een eer zien om mee te werken, en gewoon braaf doen wat gezegd wordt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Fredje2010 het volgende:
[..]
Tsja als dit waar zou zijn dan zal er toch 1 iemand zich moeten verlullen, en en openbaar maken dat de Olympische Spelen opening een cover up is van de Illuminati, want er schijnen duizenden mensen en kinderen meeegewerkt te hebben aan deze opening.
Dus dan moeten die er toch ook vanaf weten?
Dat is dus ook sterk; die mensen zijn gewoon medewerkers en figuranten die doen wat gevraagd wordt.quote:de figuranten en duizenden medewerkers die ervoor gevraagd werden zijn dat dan allemaal vrijmetselaars die hun mondje wel kunnen houden?
Lijkt me sterk....
Hij zal er inderdaad vanaf weten als er een occult verhaal achter zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Danny Boyle is de grote man achter de openingsceremonie
http://www.google.nl/url?(...)8GlkwHIbkUakAxfpkJuw
Die deden gewoon dat stukje wat ze geacht werden te doen en vonden het waarschijnlijk geweldig om mee te mogen doen in zo'n grote show. Want dat was het, een prachtige show.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hij zal er inderdaad vanaf weten als er een occult verhaal achter zit.
De 'duizenden mensen die meegewerkt hebben' volgden waarschijnlijk gewoon instructies, stelden geen (inhoudelijke) vragen en hadden geen inspraak in de show.
Ja! En die initialen! DB, net als David Beckham! Zie je wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Danny Boyle is de grote man achter de openingsceremonie
http://www.google.nl/url?(...)8GlkwHIbkUakAxfpkJuw
Ik begrijp er ook niks van. Eerst wordt er beweerd dat er een aanslag zou komen tijdens de opening. False flag vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En die initialen! DB, net als David Beckham! Zie je wel!
Heb het filmpje gisteren bekeken en het hangt imo van aannames die vervolgens direct als feiten worden gepresenteerd aan elkaar. Dit zou dat kunnen zijn ... dit is dat.
En alles wordt er ook weer bijgesleept. 'WWW, dat is 666. Zie!'
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En die initialen! DB, net als David Beckham! Zie je wel!
Dat was niet mijn redenatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef GoedeVraag het volgende:
Daar gaat het niet om.
Waar het wel om gaat is dat je mis zit met je redenatie over 'duizenden die er vanaf zouden moeten weten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |