Die deden gewoon dat stukje wat ze geacht werden te doen en vonden het waarschijnlijk geweldig om mee te mogen doen in zo'n grote show. Want dat was het, een prachtige show.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hij zal er inderdaad vanaf weten als er een occult verhaal achter zit.
De 'duizenden mensen die meegewerkt hebben' volgden waarschijnlijk gewoon instructies, stelden geen (inhoudelijke) vragen en hadden geen inspraak in de show.
Ja! En die initialen! DB, net als David Beckham! Zie je wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Danny Boyle is de grote man achter de openingsceremonie
http://www.google.nl/url?(...)8GlkwHIbkUakAxfpkJuw
Ik begrijp er ook niks van. Eerst wordt er beweerd dat er een aanslag zou komen tijdens de opening. False flag vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En die initialen! DB, net als David Beckham! Zie je wel!
Heb het filmpje gisteren bekeken en het hangt imo van aannames die vervolgens direct als feiten worden gepresenteerd aan elkaar. Dit zou dat kunnen zijn ... dit is dat.
En alles wordt er ook weer bijgesleept. 'WWW, dat is 666. Zie!'
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En die initialen! DB, net als David Beckham! Zie je wel!
Dat was niet mijn redenatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef GoedeVraag het volgende:
Daar gaat het niet om.
Waar het wel om gaat is dat je mis zit met je redenatie over 'duizenden die er vanaf zouden moeten weten'.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was niet mijn redenatie.
Ik had het over wat ik gisteren in dat filmpje zag.
In principe hoeft alleen David Boyle er van af te weten. Is dat zo'n lastig punt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Fredje2010 het volgende:
[..]
Tsja als dit waar zou zijn dan zal er toch 1 iemand zich moeten verlullen, en en openbaar maken dat de Olympische Spelen opening een cover up is van de Illuminati, want er schijnen duizenden mensen en kinderen meeegewerkt te hebben aan deze opening.
Dus dan moeten die er toch ook vanaf weten?
Ik snap niet zo goed waarom je mij quote terwijl ik helemaal niks heb gezegd over de wijsheid van de figuranten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef GoedeVraag het volgende:
In principe hoeft alleen David Boyle er van af te weten. Is dat zo'n lastig punt?
Ik was inderdaad in de war; mijn fout.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je mij quote terwijl ik helemaal niks heb gezegd over de wijsheid van de figuranten.
hi hi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Arth_NL het volgende:
De aliens zijn gearriveerd!Ze doen zelfs mee, aan het zwemmen!
[ afbeelding ]
waarvan dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
[..]
In principe hoeft alleen David Boyle er van af te weten. Is dat zo'n lastig punt?
De subliminals.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarvan dan?
van de false flag die volgens iedereen eerst ging plaatsvinden of van wat nu opeens 'subliminal messages' zouden moeten zijn geweest?
Overigens, natuurlijk dat die hele show vol met boodschappen zat, dat is de essentie van openbare kunst, die draagt een boodschap over via symbolen en samenhangen en verbanden die de makers ervan uitgedacht hebben om aan het publiek over te brengen.
het zou pas verkeerd zijn als de hele show géén boodschap zou hebben, maar een betekenisloos en onsamenhangend geheel was geweest.
maar dit topic ging dus eerst over een vermeende 'false flag'... nu, na de show opeens gaan jammeren over 'boodschappen'quote:
geen vraag voor de mensen die de show gezien hebben, die hebben alle 'boodschappen' van de engelsen die hun landje en hun engelse cultuur in de spotlight mochten zeggen daar volop gepresenteerd hebben vol met symbolische verwijzingen.quote:En ja, natuurlijk zitten er boodschappen in de show. De vraag is welke boodschappen.
Er zijn volgens mij verschillende posters in het topic, dus ook verschillende meningen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar dit topic ging dus eerst over een vermeende 'false flag'... nu, na de show opeens gaan jammeren over 'boodschappen'
Hierboven deed je nog alsof je kunst begrijpt. Ga dan niet vertellen dat alle boodschappen in kunst altijd direct duidelijk zijn.quote:geen vraag voor de mensen die de show gezien hebben, die hebben alle 'boodschappen' van de engelsen die hun landje en hun engelse cultuur in de spotlight mochten zeggen daar volop gepresenteerd hebben vol met symbolische verwijzingen.
Dat kan zeker, een kunstkenner als jij zou daar niet van op moeten kijken.quote:hooguit kun je verder een hoop, op je eigen persoonlijke mening en interpretatie gebaseerde toevoegingen aan maken en beweren dat dat ook een specifiek 'doel' zou zijn...
Daar zit zeker een verschil tussen. Degenen die een false-flag voorspelden blijken er naast te hebben gezeten, maar dat maakt het toch niet onmogelijk dat er occulte/diepere/sublimale boodschappen in de show verwerkt zaten?quote:echter, het moet gezegd worden dat er een verdomd groot verschil zit tussen de ebweringen van een geweldadige 'False gflag'-operatie die zou plaatsvinden, met een heleboel doden en slachtoffers... if wat vermeende 'subliminal messages' die al dan niet in een show zouden zitten.
Misschien is het beter dat er verschillende topics over gemaakt worden :quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij verschillende posters in het topic, dus ook verschillende meningen.
[..]
Hierboven deed je nog alsof je kunst begrijpt. Ga dan niet vertellen dat alle boodschappen in kunst altijd direct duidelijk zijn.
[..]
Dat kan zeker, een kunstkenner als jij zou daar niet van op moeten kijken.
[..]
Daar zit zeker een verschil tussen. Degenen die een false-flag voorspelden blijken er naast te hebben gezeten, maar dat maakt het toch niet onmogelijk dat er occulte/diepere/sublimale boodschappen in de show verwerkt zaten?
Best een goed idee US.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat er verschillende topics over gemaakt worden :
- false flag OS
- alien landing OS
- symboliek ceremonie OS
Dan kunnen sommige mensen misschien wat beter volgen en moet de een geen uitleg voor de ander zijn post
en wat zou daarop tegen zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij verschillende posters in het topic, dus ook verschillende meningen.
Ik snap eigenlijk niet je aanvallende stijl...quote:Hierboven deed je nog alsof je kunst begrijpt. Ga dan niet vertellen dat alle boodschappen in kunst altijd direct duidelijk zijn.
[..]
Dat kan zeker, een kunstkenner als jij zou daar niet van op moeten kijken.
prima, enkel is het een behoorlijke verandering van onderwerp, en mogelijk eentje die ook makkelijk overzien wordt door juist de mensen die maar al te graag en makkelijk allerhande beweringen gebaseerd op 'meningen' en 'verwachtingen' die ze bereiken vanuit de media 'geloven'quote:Daar zit zeker een verschil tussen. Degenen die een false-flag voorspelden blijken er naast te hebben gezeten, maar dat maakt het toch niet onmogelijk dat er occulte/diepere/sublimale boodschappen in de show verwerkt zaten?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:
ROCKEFELLER FOUNDATION DOCUMENT Page 34:
"Devastating shocks like September 11, the
Southeast Asian tsunami of 2004, and the
2010 Haiti earthquake had certainly primed
the world for sudden disasters. But no one
was prepared for a world in which large-scale
catastrophes would occur with such breathtaking
frequency. The years 2010 to 2020 were dubbed
the “doom decade” for good reason: >>>THE2012
OLYMPIC BOMBING, WHICH KILLED 13,000<<<, was
followed closely by an earthquake in Indonesia
killing 40,000, a tsunami that almost wiped
out Nicaragua, and the onset of the West China
Famine, caused by a once-in-a-mille nnium
drought linked to climate change."
Bron http://www.rockefellerfou(...)dd6-3deb007cc719.pdf
(Pagina 34)
Daar staat het als voldongen feit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:
ROCKEFELLER FOUNDATION DOCUMENT Page 34:
"Devastating shocks like September 11, the
Southeast Asian tsunami of 2004, and the
2010 Haiti earthquake had certainly primed
the world for sudden disasters. But no one
was prepared for a world in which large-scale
catastrophes would occur with such breathtaking
frequency. The years 2010 to 2020 were dubbed
the “doom decade” for good reason: >>>THE2012
OLYMPIC BOMBING, WHICH KILLED 13,000<<<, was
followed closely by an earthquake in Indonesia
killing 40,000, a tsunami that almost wiped
out Nicaragua, and the onset of the West China
Famine, caused by a once-in-a-mille nnium
drought linked to climate change."
Bron http://www.rockefellerfou(...)dd6-3deb007cc719.pdf
(Pagina 34)
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ben ik de enige die compleet de context mist?
Nou nee. Ik heb ook groot stuk van die site gelezen en mis ook de context.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ben ik de enige die compleet de context mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |