abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136773818
quote:
9s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Het begint toch wel op een CGI te lijken. Nederland doet het verrassend goed.
Zeg dat. Heel goede tijd van Jorien ter Mors *O* en dan komt Irene Wüst ook nog.
CGI wat ik je brom.
En er wordt vast false gevlagd daar :+
pi_136775652
Nooit last van dopingcontroles als CGI personage..
pi_136804058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nou deze spelen niet dus. Ook al waren er aanslagen in de aanloop en is er een complete veiligheidszone van 40km uitgeroepen. Maar ja niet in het westen dus waarschijnlijk niet sexy genoeg voor BNW...
Ik heb altijd de Olympische Spelen ontzettend saai gevonden.
Tis ook 'n beetje kakker sporten dacht ik.
Dan elke keer er is sprake van bouw fraude en corruptie.
Elke keer gaan ze woningen in arme wijken plat gooien....dan naar t event al die land verkopen aan property developers.
Kaart verkoop is ook 'n beetje traag en normale mensen kunnen die prijzen toch niet betalen.
Meeste van de kaartverkoop is aan grote bedrijven maar veel van hun gaan niet dus de stadia zijn vaak helft leeg.
Ik weet niet hoeveel miljoenen de grote corporaties heeft uitgegeven aan sponsorship(reclame)
maar corporaties zoals DOW(Union Carbide) kunnen beter het geld aan die duizenden mensen die waren vergiftigen(poisoned) door hun hebzucht en smerige praktijken 'n aantal jaren terug.

In a nutshell:
Olympische Spelen zijn niet alleen SAAI - tis ook corrupt als de pest. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136806268
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb altijd de Olympische Spelen ontzettend saai gevonden.
Tis ook 'n beetje kakker sporten dacht ik.
Dan elke keer er is sprake van bouw fraude en corruptie.
Elke keer gaan ze woningen in arme wijken plat gooien....dan naar t event al die land verkopen aan property developers.
Kaart verkoop is ook 'n beetje traag en normale mensen kunnen die prijzen toch niet betalen.
Meeste van de kaartverkoop is aan grote bedrijven maar veel van hun gaan niet dus de stadia zijn vaak helft leeg.
Ik weet niet hoeveel miljoenen de grote corporaties heeft uitgegeven aan sponsorship(reclame)
maar corporaties zoals DOW(Union Carbide) kunnen beter het geld aan die duizenden mensen die waren vergiftigen(poisoned) door hun hebzucht en smerige praktijken 'n aantal jaren terug.

In a nutshell:
Olympische Spelen zijn niet alleen SAAI - tis ook corrupt als de pest. imo.
Dankjewel voor je mening Tingo.
Toevallig gisteren nog gezien hoe de dames plaats 1,2,3 en 4 binnensleepten op de 1500 mtr? En nee, saai kon je dat toch echt niet noemen.
pi_136807480
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel voor je mening Tingo.
Toevallig gisteren nog gezien hoe de dames plaats 1,2,3 en 4 binnensleepten op de 1500 mtr? En nee, saai kon je dat toch echt niet noemen.
Nee - gelukkig niet.
Ik heb helemaal geen interesse in.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136808054
Dames hebben ook geen interesse in jou.
Conscience do cost.
pi_137030111
quote:
9s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Het begint toch wel op een CGI te lijken. Nederland doet het verrassend goed.
23 medailles w/
Controlled
Great
Impressive
pi_137030460
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

23 medailles w/
Controlled
Great
Impressive
24 toch?
★★★
pi_137030837
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

24 toch?
*blasé toontje opzet; "ach, het zijn er zoveel, dan raak je de tel gewoon kwijt".
pi_137080286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

*blasé toontje opzet; "ach, het zijn er zoveel, dan raak je de tel gewoon kwijt".
:P

3 keer zoveel als 4 jaar geleden, knappe ontwikkeling. Hoge verwachtingen voor over 4 jaar.

Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk heeft Poetin een feest kunnen organiseren waarbij de aandacht op Rusland zoveel mogelijk is beperkt. Vooraf allemaal klagen en een mening hebben, maar als het echt zover is zwijgen (of ik heb het gewoon niet meegekregen).
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')