abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:18:19 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115831519
Ok Lambiekje, Dance99Vv, Tayu, SchoneZoon, new_moon, Tingo en vele anderen, zo makkelijk komen jullie er niet vanaf.

Leg hier maar eens uit waarom de door jullie voorspelde False Flag niet heeft plaats heeft gevonden.
pi_115832031
en als de valse vlag nu wel had plaats gevonden, was je dit topic dan niet begonnen?
hadden zij hem dan moeten maken, zo van..ik zei het toch?
pi_115832202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef joshua_knoest het volgende:
en als de valse vlag nu wel had plaats gevonden, was je dit topic dan niet begonnen?
hadden zij hem dan moeten maken, zo van..ik zei het toch?
Zo van: ik heb jullie nog zó gewaarschuwd, zoiets.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:49:25 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115832602
Tuurlijk ben ik blij dat het niet gebeurd is maar ik wordt het een beetje zat dat de doemdenkers hier die echt zeker weten dat er wat gaat gebeuren na het evenement tegenwoordig te lui zijn om een reden te fabriceren waarom het niet gebeurde maar gelijk de volgende aankondiging van de daken beginnen te tetteren, vaak met precies dezelfde argumenten.

Dus, mensen die zekur wisten dat er wat ging gebeuren in Londen, waarom is er niks gebeurd? Het was toch zo'n perfect plan wat 'ze' hadden opgesteld? Het werd zelfs voorspeld door een Argentijnse tekenaar!
pi_115832649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef Erasmo het volgende:
Tuurlijk ben ik blij dat het niet gebeurd is maar ik wordt het een beetje zat dat de doemdenkers hier die echt zeker weten dat er wat gaat gebeuren na het evenement tegenwoordig te lui zijn om een reden te fabriceren waarom het niet gebeurde maar gelijk de volgende aankondiging van de daken beginnen te tetteren, vaak met precies dezelfde argumenten.

Dus, mensen die zekur wisten dat er wat ging gebeuren in Londen, waarom is er niks gebeurd? Het was toch zo'n perfect plan wat 'ze' hadden opgesteld? Het werd zelfs voorspeld door een Argentijnse tekenaar!
Ja, ben ook wel benieuwd naar de reden waarom het niet doorgegaan is.
Tevens blij, dat ook hoor.
pi_115833620
Het is uitgesteld, het gaat plaatsvinden tijdens de paralympics.
Let op mijn woorden! Het zal plaatsvinden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:01:52 #7
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115856013
Jammer genoeg wordt dit topic stelselmatig genegeerd door de doemdenkers, en maar vreemd vinden dat niemand ze meer serieus neemt ;(
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:19:28 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115856347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:01 schreef Erasmo het volgende:
Jammer genoeg wordt dit topic stelselmatig genegeerd door de doemdenkers, en maar vreemd vinden dat niemand ze meer serieus neemt ;(
Kop in het zand tot het volgende evenement dat kan worden uitgeroepen tot false flag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115860016
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef Erasmo het volgende:
Ok Lambiekje, Dance99Vv, Tayu, SchoneZoon, new_moon, Tingo en vele anderen, zo makkelijk komen jullie er niet vanaf.

Leg hier maar eens uit waarom de door jullie voorspelde False Flag niet heeft plaats heeft gevonden.
Excusez moi Erasmo - maar als ik het goed herinner heb ik alleen gezegd dat het mogelijk was maar waarschijnlijk gaat er niks gebeuren want die mensen die zit achter false flag/psyops zijn gek maar niet dom.
Ik had niet erg veel verwacht - ik vond het gewoon zo verschrikkelijk overdreven dat er zoveel gedoe was over die beveilingen.....dat is ook bangmakerij.
I wonder how many politicians have got shares in the pirvate security industry :)

Neem me niet verkeerd - ik denk niet dat alles een of 'n andere complot is.....en ik ben zeker geen doemdenker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_115860079
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kop in het zand tot het volgende evenement dat kan worden uitgeroepen tot false flag.
Kop in het zand ? ho de ho di ho di ho!
Mensen die nog steeds main stream media news outlets vertrouwen dan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:52:08 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115860238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Tingo het volgende:

Kop in het zand ? ho de ho di ho di ho!
Die hebben vooralsnog geen ongelijk gekregen.

Maar vertel eens ... waar bleef deze gegarandeerde false flag?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115860282
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die hebben vooralsnog geen ongelijk gekregen.

Maar vertel eens ... waar bleef deze gegarandeerde false flag?
I don't fckin know - I'm not planning one. :)
pi_115861459
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk makkelijk om te roepen dat andere mensen zo dom zijn.. maar volgens mij is er juist niemand die roept dat alles in de Mainstream Media kritiekloos geloofd moet worden.

andersom zijn er wel enkele mensen die alls uit de 'Alternatieve' media wél kritiekloos voor waar aannemen, dom bijven copy-pasten 'omdat ze het op de intrawebs gelezen hebben' dat er wat voorspeld wordt en het dús vast moet gebeuren.

Media zijn _altijd_ met gezonde scepsis te betrachten... iedere nieuwsbron heeft een risico je ook informatie te geven die soms niet klopt, óf waarvan de verspreiding van die informatie en de 'wijze' waarop bepaalde informatie samengesteld wordt misschien niet 'onwar' is, maar wel een bepaald politiek lobby-belang dient...

énkel, daarin is er geen verschil tussen 'Mainstream' óf 'Alternatieve' media .. beide zijn in gelijke mate onbetrouwbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 22-08-2012 12:48:45 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_115861798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het is natuurlijk makkelijk om te roepen dat andere mensen zo dom zijn.. maar volgens mij is er juist niemand die roept dat alles in de Mainstream Media kritiekloos geloofd moet worden...

Dat heb ik niet gedaan....ik zei alleen dat mensen zijn misled...niet dom of zo.
Wij zijn allemaal geconditioneerd en manipuleerd om dinges te geloven en vertrouwen.....daarom is het zo moeillijk voor sommige mensen te zien dat er iets vreselijk fout is in veel officiele verklaringen.
We are taught WHAT to think and not HOW to think.
Jammer dat het nog erger is geworden in het laatste 20 jaar of zo.
pi_115862098
Tot recentelijk heb ik ook geloven dat er mensen op de maan geweest....als kind heb ik t gezien live op tv :)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:44:21 #17
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136745089
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou deze spelen niet dus. Ook al waren er aanslagen in de aanloop en is er een complete veiligheidszone van 40km uitgeroepen. Maar ja niet in het westen dus waarschijnlijk niet sexy genoeg voor BNW...
pi_136750626
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef Erasmo het volgende:

Teveel mensen hadden het door..
pi_136752162
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nou deze spelen niet dus. Ook al waren er aanslagen in de aanloop en is er een complete veiligheidszone van 40km uitgeroepen. Maar ja niet in het westen dus waarschijnlijk niet sexy genoeg voor BNW...
sexy en BNW
twee begrippen die in mijn optiek niet samengaan :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:51:26 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136757475
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

sexy en BNW
twee begrippen die in mijn optiek niet samengaan :P
:'( hooooo eem!!!! most sexy mod on Fok!! ;)

Btw wie had wel een false flag voorspeld, Dit keer heb ik een Tingo er niet over gehoord, dus hem valt weinig te verwijten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136762222
Misschien is er wel een aanslag geweest en is is het halve Olympische dorp weggevaagd en zitten we nu naar CGI atleten te kijken.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_136764024
quote:
6s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:39 schreef ChungLingSoo het volgende:
Misschien is er wel een aanslag geweest en is is het halve Olympische dorp weggevaagd en zitten we nu naar CGI atleten te kijken.
the horror

Hadden ze dan Koen Verwey niet kunnen laten winnen als alles toch CGI was?
En nog erger: zijn al die medailles wel echt?
pi_136764090
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Btw wie had wel een false flag voorspeld, Dit keer heb ik een Tingo er niet over gehoord, dus hem valt weinig te verwijten.
Ik heb hier ook niemand over een false flag gehoord :N
pi_136764239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Snap je nou nog niet dat zij een CGI karakter is? Daar was toch ook zo'n film van.
pi_136773624
Het begint toch wel op een CGI te lijken. Nederland doet het verrassend goed.
★★★
pi_136773818
quote:
9s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Zeg dat. Heel goede tijd van Jorien ter Mors *O* en dan komt Irene Wüst ook nog.
CGI wat ik je brom.
En er wordt vast false gevlagd daar :+
pi_136775652
Nooit last van dopingcontroles als CGI personage..
pi_136804058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik heb altijd de Olympische Spelen ontzettend saai gevonden.
Tis ook 'n beetje kakker sporten dacht ik.
Dan elke keer er is sprake van bouw fraude en corruptie.
Elke keer gaan ze woningen in arme wijken plat gooien....dan naar t event al die land verkopen aan property developers.
Kaart verkoop is ook 'n beetje traag en normale mensen kunnen die prijzen toch niet betalen.
Meeste van de kaartverkoop is aan grote bedrijven maar veel van hun gaan niet dus de stadia zijn vaak helft leeg.
Ik weet niet hoeveel miljoenen de grote corporaties heeft uitgegeven aan sponsorship(reclame)
maar corporaties zoals DOW(Union Carbide) kunnen beter het geld aan die duizenden mensen die waren vergiftigen(poisoned) door hun hebzucht en smerige praktijken 'n aantal jaren terug.

In a nutshell:
Olympische Spelen zijn niet alleen SAAI - tis ook corrupt als de pest. imo.
pi_136806268
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb altijd de Olympische Spelen ontzettend saai gevonden.
Tis ook 'n beetje kakker sporten dacht ik.
Dan elke keer er is sprake van bouw fraude en corruptie.
Elke keer gaan ze woningen in arme wijken plat gooien....dan naar t event al die land verkopen aan property developers.
Kaart verkoop is ook 'n beetje traag en normale mensen kunnen die prijzen toch niet betalen.
Meeste van de kaartverkoop is aan grote bedrijven maar veel van hun gaan niet dus de stadia zijn vaak helft leeg.
Ik weet niet hoeveel miljoenen de grote corporaties heeft uitgegeven aan sponsorship(reclame)
maar corporaties zoals DOW(Union Carbide) kunnen beter het geld aan die duizenden mensen die waren vergiftigen(poisoned) door hun hebzucht en smerige praktijken 'n aantal jaren terug.

In a nutshell:
Olympische Spelen zijn niet alleen SAAI - tis ook corrupt als de pest. imo.
Dankjewel voor je mening Tingo.
Toevallig gisteren nog gezien hoe de dames plaats 1,2,3 en 4 binnensleepten op de 1500 mtr? En nee, saai kon je dat toch echt niet noemen.
pi_136807480
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel voor je mening Tingo.
Toevallig gisteren nog gezien hoe de dames plaats 1,2,3 en 4 binnensleepten op de 1500 mtr? En nee, saai kon je dat toch echt niet noemen.
Nee - gelukkig niet.
Ik heb helemaal geen interesse in.
pi_136808054
Dames hebben ook geen interesse in jou.
Conscience do cost.
pi_137030111
quote:
9s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
23 medailles w/
Controlled
Great
Impressive
pi_137030460
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

23 medailles w/
Controlled
Great
Impressive
24 toch?
★★★
pi_137030837
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

24 toch?
*blasé toontje opzet; "ach, het zijn er zoveel, dan raak je de tel gewoon kwijt".
pi_137080286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

*blasé toontje opzet; "ach, het zijn er zoveel, dan raak je de tel gewoon kwijt".
:P

3 keer zoveel als 4 jaar geleden, knappe ontwikkeling. Hoge verwachtingen voor over 4 jaar.

Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk heeft Poetin een feest kunnen organiseren waarbij de aandacht op Rusland zoveel mogelijk is beperkt. Vooraf allemaal klagen en een mening hebben, maar als het echt zover is zwijgen (of ik heb het gewoon niet meegekregen).
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')