Draag dan wat minder onzin bij en meer on-topic info. Dat is veel leuker en ben je hopelijk beter in.quote:
je bent er depri van, he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
Nog steeds geen galactische federatie.
Nee, dat waren juist degenen die zeiden dat ze gisteren zouden komen. Dus die geloof ik nooit meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef ender_xenocide het volgende:
Onze intergalactische vrienden zullen het allemaal wel weer hebben tegengehouden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Bizar!
Als dat echt zo is uitgezonden, dan is dat echt zorgelijk! Zeker als zoiets nog echt gaat gebeuren!
Nog vager trouwens, is dat die draaiende halve cirkels me doen denken aan een graancirkel die als polar calender wijst op de datum van 4 augustus!
Ik ga je post even crossposten in TRU.
Ik begin langzamerhand sceptisch te worden hier, mensen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kwam deze tegen op een channel waar een filmpje uit dit topic stond. Wie weet, morgen zullen we het zien.![]()
Als het gebeurt dan stap ik in de auto en rij ik richting Rusland.![]()
Ik geloof er zelf niet zo in, ben al jaren gestopt met BNW. Tegenwoordig is het allemaal waanzin en zo vergezocht. 4 jaar terug waren er nog wel goede topics!quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand sceptisch te worden hier, mensen.
Wat is dit voor een document??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:
ROCKEFELLER FOUNDATION DOCUMENT Page 34:
"Devastating shocks like September 11, the
Southeast Asian tsunami of 2004, and the
2010 Haiti earthquake had certainly primed
the world for sudden disasters. But no one
was prepared for a world in which large-scale
catastrophes would occur with such breathtaking
frequency. The years 2010 to 2020 were dubbed
the “doom decade” for good reason: >>>THE2012
OLYMPIC BOMBING, WHICH KILLED 13,000<<<, was
followed closely by an earthquake in Indonesia
killing 40,000, a tsunami that almost wiped