abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114728973
Originele OP van Droomert

quote:
Seksisme op straat in Brussel

RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
Stink Hofstadtgruppe

Dus, discussier hier maar verder.

Neutrale bron ( _O- ): http://www.telegraaf.nl/b(...)e_allochtonen__.html

quote:
BRUSSEL - Nagefloten, uitgescholden, lastiggevallen en zelfs bijna aangerand. De 25-jarige Sofie Peeters heeft het allemaal meegemaakt sinds ze twee jaar geleden verhuisde van Leusden naar Brussel. Vrijwel elke dag was het wel weer raak op de straten van de Belgische hoofdstad: mannen die haar maar niet met rust konden laten. Peeters besloot haar ervaringen te verwerken in een documentaire. De schokkende film Femme de la Rue ging gisteren in premičre.
Filmpje bij bron
pi_114729005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:39 schreef Arcadia het volgende:
Originele OP van Droomert

[..]

Stink Hofstadtgruppe

Dus, discussier hier maar verder.
Edit- Laat maar. ;)
pi_114729064
BOEM

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:39 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als je dat inclusief neemt, dan moet jij ook het land uit, ik zou mijn huis niet zo verlaten wetende dat er zo'n racist met prominente kenmerken bestaat in Nederland.
_O-
If not now, then when.
pi_114729156
Net het debat gezien na de documentaire.
Wat een irritante vent is die Hassan Rahali
- Constant Bart Somers interrumperen
- Als Bart Somers hem probeert te onderbreken, verontwaardigd reageren en gewoon verder gaan met zijn uitleg.
- Er constant op hameren dat het toevallig allochtonen waren.
- Beweren dat de verantwoordelijkheid gedeeltelijk bij de vrouw ligt.
- Enz.
pi_114729200
Haha, en ze is niet eens lekker.... :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:46:44 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114729204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

|:(

Als er zo ontzettend vaak wordt geroepen allochtonen dit, allochtonen dat, moslims zo, islam zus. Krantenkoppen met onzin, nieuwsartikelen met onzin, Wilders, Henk en Ingrid (schapenvolk, de ironie) die de rest napraten en zelf niet over enige kennis beschikken en zo nog 100 andere dingen.

Geloof mij, op den duur voel ik mij echt aangesproken ja. :) Maar ik ben blij voor jou dat jij zulke dingen nooit ervaren hebt of hoeft te ervaren, leuk is het niet. ;)
Aw wat ben jij zielig, ik neem contact op met de pvda, ze zullen een potje voor je klaarzetten, huillie :')

Ik woon ook niet heel mijn leven in nederland man, ik reis wel veel en zie nog wel eens wat en ik moet mij in elk land anders aanpassen maar daar doe ik niet huillie over; ik ben daar te gast

Maar succes met je calimero denken :W
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:48:57 #7
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_114729276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zij groeien op tussen 2 totaal verschillende culturen. Dat is veel lastiger nog.
Och och och wat hebben ze het zwaar zeg. :'( Chineze kinderen kunnen dat anders prima, naast tientallen andere afkomsten.
pi_114729277
Een samenvatting:

Gezeik van allochtonen, met name marokkanen, die vrouwen hoer noemen op straat.
Een aantal mensen hier vinden dat dit gerelateerd is aan het feit dat ze moslim zijn.
Een aantal andere mensen vinden dat we sowieso veel te makkelijk zijn in het hulp geven aan mensen die het nodig hebben, of ze nou uit het buitenland komen of niet.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114729312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Aw wat ben jij zielig, ik neem contact op met de pvda, ze zullen een potje voor je klaarzetten, huillie :')

Ik woon ook niet heel mijn leven in nederland man, ik reis wel veel en zie nog wel eens wat en ik moet mij in elk land anders aanpassen maar daar doe ik niet huillie over; ik ben daar te gast

Maar succes met je calimero denken :W
Zie je mij ergens huilen dan? Jij maakt een domme vergelijking, ik antwoord daarop en dan ga jij mij zitten uit te maken voor een huillie. Oké, lekker logisch. :')
If not now, then when.
pi_114729340
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef AppelCake het volgende:
Haha, en ze is niet eens lekker.... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:51:26 #11
236046 NotYou
tigerblood
pi_114729356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zie je mij ergens huilen dan? Jij maakt een domme vergelijking, ik antwoord daarop en dan ga jij mij zitten uit te maken voor een huillie. Oké, lekker logisch. :')
Talloze posts in het vorige topic. Echt, wat vind ik jou een misselijke huilie. :r
Je suis Charlie Sheen
pi_114729376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Toolshed het volgende:
Een samenvatting:

Gezeik van allochtonen, met name marokkanen, die vrouwen hoer noemen op straat.
Een aantal mensen hier vinden dat dit gerelateerd is aan het feit dat ze moslim zijn.
Een aantal andere mensen vinden dat we sowieso veel te makkelijk zijn in het hulp geven aan mensen die het nodig hebben, of ze nou uit het buitenland komen of niet.
Dat is wel een erg selectieve samenvatting.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729398
Ik ben van mening dat we ons teveel laten leiden door het nieuws. Irritaties worden alleen maar groter als we filmpjes gaan bekijken van agressieve mensen op straat.
Problemen lokaal oplossen, voorbeeld nemen aan Rotterdam op de plekken waar het wel goed gaat. Minder kutfilmpjes kijken op internet, daar wordt je niet gelukkig van, das alleen maar ramptoerisme. Kijk in je eigen buurt, als je je ergens aan irriteert, doe wat, en ga niet alleen maar zitten zeiken dat vroeger alles beter was.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:53:18 #14
236046 NotYou
tigerblood
pi_114729432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:52 schreef Toolshed het volgende:
Ik ben van mening dat we ons teveel laten leiden door het nieuws. Irritaties worden alleen maar groter als we filmpjes gaan bekijken van agressieve mensen op straat.
Problemen lokaal oplossen, voorbeeld nemen aan Rotterdam op de plekken waar het wel goed gaat. Minder kutfilmpjes kijken op internet, daar wordt je niet gelukkig van, das alleen maar ramptoerisme. Kijk in je eigen buurt, als je je ergens aan irriteert, doe wat, en ga niet alleen maar zitten zeiken dat vroeger alles beter was.
:D _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_114729442
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is wel een erg selectieve samenvatting.
Denk het ook maar je mag me aanvullen hoor. Misschien helpt het om deze discussie ergens toe te laten leiden
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:53:45 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114729448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Och och och wat hebben ze het zwaar zeg. :'( Chineze kinderen kunnen dat anders prima, naast tientallen andere afkomsten.
Chinezen hebben ook problemen hoor maar die zie je niet... Maar idd, het is een slap excuus om te zeggen dat het zwaar is, maar ze zullen zelf moeten veranderen, eventueel met de wet in de hand
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114729454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:52 schreef Toolshed het volgende:
Het probleem negeren en enkel kijken waar het goed gaat. Goed plan.
pi_114729473
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

:D _O-
ja lachen he, jij woont zeker in een kutwijk in rotterdam :)
pi_114729491
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:53 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Het probleem negeren en enkel kijken waar het goed gaat. Goed plan.
Niet alleen kijken, maar gebruiken om een oplossing te zoeken en aan te pakken. Heb jij anders een beter plan? Ik sta open voor suggesties.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:55:34 #20
236046 NotYou
tigerblood
pi_114729505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:54 schreef Toolshed het volgende:

[..]

ja lachen he, jij woont zeker in een kutwijk in rotterdam :)
Ik kom er godzijdank zelden. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_114729527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:53 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Denk het ook maar je mag me aanvullen hoor. Misschien helpt het om deze discussie ergens toe te laten leiden
Dit is Fok!. Discussies leiden nergens toe.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729553
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BOEM

[..]

_O-
Die zin is geen Nederlandse zin. Niet dat jij dat doorhad.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114729577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Niet alleen kijken, maar gebruiken om een oplossing te zoeken en aan te pakken. Heb jij anders een beter plan? Ik sta open voor suggesties.
Om een oplossing te vinden voor een probleem. Moet je toch echt eerst het probleem onder de aandacht te brengen. Al dan niet onder de vorm 'kutfilmpjes' op internet of het nieuws.
pi_114729579
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die zin is geen Nederlandse zin. Niet dat jij dat doorhad.
Dat is geen correcte zin. Dat bedoel je toch?

Je schrijft als een Marokkaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729590
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:45 schreef Supertolll het volgende:
Net het debat gezien na de documentaire.
Wat een irritante vent is die Hassan Rahali
- Constant Bart Somers interrumperen
- Als Bart Somers hem probeert te onderbreken, verontwaardigd reageren en gewoon verder gaan met zijn uitleg.
- Er constant op hameren dat het toevallig allochtonen waren.
- Beweren dat de verantwoordelijkheid gedeeltelijk bij de vrouw ligt.
- Enz.
Verantwoordelijkheid gedeeltelijk bij de vrouw? Echt... Dat moet een murk gezegd hebben :X
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')