dat wilde ik eerst ook maken...quote:
Heb aardappels en vlees gehaald maar ben de groente vergeten en geen zin om nog naar de winkel te gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook maken...
het is geworden: aardappeltjes ui de oven, bloemkool en een braadworstje
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef AverageJoe het volgende:
Pizza Shoarma van Domino's net achter de kiezen. De tweede deze week. Heeeel slecht.
deze bij AH, maar de meeste supermarkten hebben ze werk hoorquote:
Hoogvliet niet gezien... even bij de AH kijken. De drop vind ik niet lekker maar het ijs zelf welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef Muck het volgende:
[..]
deze bij AH, maar de meeste supermarkten hebben ze werk hoor
Eindelijk hebben wij eens een smaakverschil... pijnboompitjes vink niet watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm denk dat ik het toch bij gewoon verse spinazie met knoflook, ui en pijnboompitjes hou
Hadden we al wel hoor. Ik vind croissantjes, koffiebroodjes, chocoladebroodjes en zalm in bladerdeeg lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eindelijk hebben wij eens een smaakverschil... pijnboompitjes vink niet wat
Ik weet niet hoe goed je Engels is maar wij maken altijd deze:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond tandooriwraps.
Heeft iemand een lekker recept voor falafel? Dat wil ik volgende week een keer proberen
tandooriwraps, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond tandooriwraps.
Heeft iemand een lekker recept voor falafel? Dat wil ik volgende week een keer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |