!quote:
Is dat die met die auto?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat die met die auto?
Nope, deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Overigens 25 jaar geleden al een deel Scandinavië en GB gedaan met de camper van mijn ouders.
Was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Is dat die met die auto?
Nope, deze:
[ afbeelding ]
Slechts een miljoen dollar!quote:
Hey, een zelfaangedreven Kip caravanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Overigens 25 jaar geleden al een deel Scandinavië en GB gedaan met de camper van mijn ouders.
Was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen parkeren lijkt me een crimequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
M'n schoonouders hebben zon ding gekocht. Rijdt best lekker!
grote parkeerplaats opzoeken, dan gaat het wel. Ze vertelden een verhaal over serpentines rijden in Frankrijk, waar ze elke keer een stuk achteruit moesten om de bocht te redden, dat zag ik ook niet zo zitten..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen parkeren lijkt me een crime
Dat niet alleen. Als je het gevaarte ergens door kleine straatjes uiteindelijk op de camping hebt geïnstalleerd moet je wel zorgen dat je fietsen of een scootertje op de drager hebt voor boodschappen en de omgeving bezichtigen, want je breekt niet voor elke wissewasje weer de hele boel af.quote:
Doet me denken aan dit:quote:
Daarom lijkt me zo'n landrover wel wat. Gewoon ergens afgelegen in de bergen naar toe rijden en klaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Als je het gevaarte ergens door kleine straatjes uiteindelijk op de camping hebt geïnstalleerd moet je wel zorgen dat je fietsen of een scootertje op de drager hebt voor boodschappen en de omgeving bezichtigen, want je breekt niet voor elke wissewasje weer de hele boel af.
Krijg je dat hondje er ook bij?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt dit nog het meest binnen het budget:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat een mazzel hebben die kinderen zeg! http://onelifeliveit.skyn(...)/14/la-paix-bis.html
(vraag me niet hoe ik daar terecht kwam, ging via een vreemde omweg via google)
Waarom weet jij dit eerder dan ik?quote:
Heb een heleboel van dit soort campers gezien tijdens de camper- en caravanbeurs in Utrecht, fantastischquote:
Whisky en opening Spelen. Betere combo.quote:
Sir Paul is zelf ook niet heel erg in vorm.quote:
Ja, wielrennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef borisz het volgende:
Hopelijk halen we vandaag onze eerste gouden medaille.
Nee joh, dat was het effect van mijn diploma.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar dat heeft je wel een telefoonnummer opgeleverd toch?
Waarom? Het was maar goed dat ik gisteren niet naar Scheveningen ben gegaan want het heeft daar vanaf 16u nonstop geregend. Vanmiddag/vanavond ga ik sowieso naar Tilburg en tis wel handig om de verwachting/temperatuur te bekijken zodat ik me erop kan kleden. Voordat ik in een korte broek en hemdje daar loopquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef TAV74 het volgende:
Misschien moet je je gewoon eens wat minder van al die voorspellingen aantrekken FFT...
Lekker laat uit bed en ontbeten vandaag. Gisteren eerst bioscoop bezocht (Dark Knight Rises, vette film weer) Daarna wat uit de hand gelopen een biertje gedronken bij Dr. Rock. Stond per ongeluk een erg gave band dus we zijn maar blijven plakken
Zeker veel rust gehouden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef golfer het volgende:
Die rugpijn wil maar niet stoppen.
Misschien maandag toch even langs de HA en vragen om een scan.
Ik vermoed een gescheurde tussenwervel.
Nee. Ik blijf juist zoveel mogelijk bewegen.quote:
*chortle*quote:Seven things extroverts should know about their introverted friends:
7) Anything but the telephone.
http://www.psychologytoda(...)overts-and-vice-vers
Kan je je dat niet meer herinneren, dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:11 schreef AnneX het volgende:
Er staan > 15 mensen voor onze deur !![]()
Een historische wandeling olv een historisch figuur.
Vincent van Gogh zou hier geweest zijn en getekend hebben...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:11 schreef AnneX het volgende:
Er staan > 15 mensen voor onze deur !![]()
Een historische wandeling olv een historisch figuur.
Vincent van Gogh zou hier geweest zijn en getekend hebben...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je je dat niet meer herinneren, dan?
Ja ook goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
HeeyAlles goed! Hoe gaat het met jou? Ik ga straks lekker naar de kermis in Tilburg
Uran.quote:
Bij jou in de buurt? En kun je dan morgen weer fietsen? Bummerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef Vork het volgende:
Zo, velg aan gort. De fietsenmaker had geen kilometer verderop moeten zitten
Leuk gehad? Lekker weer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ook goednet terug van vakantie.
Veel plezier op de kermis!
Nee, ik kwam van mijn werk en mijn velg was al wat van vorm veranderd. Door het vele remmen is het zo dun geworden dat het bij het ventiel is verbogen door de spanning van de band. Er zit dus een bommel in, wat langs mijn achtererenm schuurt die er voor zorgt dat mijn fiets een beetje aanloopt. Het was gewoon een rijdende bom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt? En kun je dan morgen weer fietsen? Bummer![]()
Ow, het zat er wél aan te komen, dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik kwam van mijn werk en mijn velg was al wat van vorm veranderd. Door het vele remmen is het zo dun geworden dat het bij het ventiel is verbogen door de spanning van de band. Er zit dus een bommel in, wat langs mijn achtererenm schuurt die er voor zorgt dat mijn fiets een beetje aanloopt. Het was gewoon een rijdende bom.
Morgen is het zondag, dan werken ze niet. Maandag hoor ik wat de beste optie is (of overspaken , of een heel nieuw wiel er in). Beter nu dan straks in de Ardennen ofzo. Als zo'n velg scheurt, dan kan ik niets meer. Niet fietsen, maar ook ermee aan de hand lopen is dan niet meer mogelijk, want het wiel zit dan vermoeddelijk klem. Maandag wordt het dus sowieso bussen.
Ja, momenteel wel. Als ik een tweede zou hebben, zou het waarschijnlijk een stadsbarrel zijn waarop ik geen 41 km per dag ga fietsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef AnneX het volgende:
Ow, het zat er wél aan te komen, dus.
Heb je maar éen fiets dan?
Regionale wolkbreuk nu![]()
Ik was vroeg opquote:
Met een Japanner die een triple double kan pakken als hij de 100 en 200 wint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef z80 het volgende:
100 meter school heren. wat een lelijke slag maar wat gaat het hard.
Leuk! Was het druk?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:05 schreef MaximusTG het volgende:
Vandaag in Dierenpark Emmen geweest. Zulke leuke aapjes!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
klikbaar
Mooi zoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:34 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst gelijk gespeeld met Facebook Yatzhee
Vond het heel erg meevallen! Was goed te doen. Je houdt toch altijd nog die paar aso's, maar goed. Oppasser herhaalt 3x dat we pas de appels gooien doe hij daarvoor aan kinderen en volwassenen had uitgedeeld. Appels waren voor de apen in mn foto's. En toch zoveel mensen die niet luisteren..quote:
Jij hebt ook een goed excuus om hier nu rond te hangenquote:Op zondag 29 juli 2012 04:44 schreef LieLie het volgende:
Nounou, zo druk is het hier anders niet om deze tijd
Psies, het is nog maar kwart voor tien!quote:Op zondag 29 juli 2012 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goed excuus om hier nu rond te hangen
Pm gestuurdquote:Op zondag 29 juli 2012 04:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb je blogadres niet hier in het ziekenhuis.
Dank je voor de thee.quote:Op zondag 29 juli 2012 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Afgelopen week Mexicaans gegeten (gisteren tortilla's gehad, yum), komende week (jaja) Nederlands en de week er op Oostenrijks. Rara het systeem.
Je bent vroeg uit bed, Anne! Maar het begint al licht te worden hoor.
* Isabeau schuift een lekker kopje thee naar AnneX toe
Volgens mij wel. Vrienden van me waren er laatst en die hadden een hele serie online staan.quote:Op zondag 29 juli 2012 06:02 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier daar! Ben benieuwd wat je er van vindt(volgens mij mag je er binnen alleen geen foto's maken
)
Complete wielsets voor racefietsen atb en trekking worden op internet aangeboden voor scherpe prijzen Vork, als je velg doorgesleten is na veelvuldig gebruik is het mss beter de wielen compleet te vernieuwen. Dan heb je ook weer nieuwe wiellagers e.d.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik kwam van mijn werk en mijn velg was al wat van vorm veranderd. Door het vele remmen is het zo dun geworden dat het bij het ventiel is verbogen door de spanning van de band. Er zit dus een bommel in, wat langs mijn achtererenm schuurt die er voor zorgt dat mijn fiets een beetje aanloopt. Het was gewoon een rijdende bom.
Morgen is het zondag, dan werken ze niet. Maandag hoor ik wat de beste optie is (of overspaken , of een heel nieuw wiel er in). Beter nu dan straks in de Ardennen ofzo. Als zo'n velg scheurt, dan kan ik niets meer. Niet fietsen, maar ook ermee aan de hand lopen is dan niet meer mogelijk, want het wiel zit dan vermoeddelijk klem. Maandag wordt het dus sowieso bussen.
Bedankt voor de tip. Ik kijk even rond. Als het goed is word ik morgen gebeld door de fietsenmaker, met de opties. Dan weet ik in ieder geval iets meer en iets beter wat de beste optie is. Ik moet ook nog een stuurpen vervangen. Dat fietsspul slijt toch wel snel bij mij. Ik ben ook eigenlijk veel te lomp voor op een fietsquote:Op zondag 29 juli 2012 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
Complete wielsets voor racefietsen atb en trekking worden op internet aangeboden voor scherpe prijzen Vork, als je velg doorgesleten is na veelvuldig gebruik is het mss beter de wielen compleet te vernieuwen. Dan heb je ook weer nieuwe wiellagers e.d.
Een nieuwe wiel laten spaken kan je zo een 100.-/150.- kosten. Voor dat geld kan je ook (bijna) een nieuw setje wielen kopen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:34 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst gelijk gespeeld met Facebook Yatzhee
Jazekerquote:
Dit soort mensen worden normaal gesproken door Bokito's tot de orde geroepenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Vond het heel erg meevallen! Was goed te doen. Je houdt toch altijd nog die paar aso's, maar goed. Oppasser herhaalt 3x dat we pas de appels gooien doe hij daarvoor aan kinderen en volwassenen had uitgedeeld. Appels waren voor de apen in mn foto's. En toch zoveel mensen die niet luisteren..
Maar leuke dierentuin. Veel semi-museum exposities met interactieve dingen voor kinderen. Heb iig aantal mooie foto's met mn nieuwe camera kunnen maken.
Ach, wielen zijn vervangingsonderdelen aan je fiets. Op een geg. moment is het wijlen.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik kijk even rond. Als het goed is word ik morgen gebeld door de fietsenmaker, met de opties. Dan weet ik in ieder geval iets meer en iets beter wat de beste optie is. Ik moet ook nog een stuurpen vervangen. Dat fietsspul slijt toch wel snel bij mij. Ik ben ook eigenlijk veel te lomp voor op een fiets
Ja, ik zit dit jaar net op een punt dat er wel meer vervangen moest worden. Tandwielen voor, cassette, ketting (de zoveelste). Duur jaartje zoquote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, wielen zijn vervangingsonderdelen aan je fiets. Op een geg. moment is het wijlen.
Oeh nog een week vrij.. Lekker zeg!quote:Op zondag 29 juli 2012 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazekerwe hadden zo'n geluk met het weer.
Nu nog lekker samen een weekje vrij en misschien nog dagjes weg.
Hoe was je vak en waar was jequote:Op zondag 29 juli 2012 12:24 schreef MissHobje het volgende:
Moggelekker weertje weer
En weer terug van vakantie
sterkte.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Nichtje van mij (dochter van de broer van mijn vader) is net zo oud al ik en heeft, nadat ze 5 jaar geleden al borstkanker had en daarvan was genezen(....) nu weer die k*t-ziekte compleet door haar hele lichaam heen en wordt niet verder behandeld. Alleen nog maar palliatief.
Heeft van 3 verschillende mannen (zaaddonors) 3 dochters (20-25 jaar) die heel erg aan haar hangen en die weten zich geen raad ermee.
Schrijft mijn nichtje in een mailtje aan mij dat ze het zo erg voor haar dochters vindt....![]()
Ik ben er ook wel erg mee bezig. De eerste van mijn eigen generatie. Geen idee hoe lang ze nog heeft.
Narigheid. Sterkte.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Nichtje van mij (dochter van de broer van mijn vader) is net zo oud al ik en heeft, nadat ze 5 jaar geleden al borstkanker had en daarvan was genezen(....) nu weer die k*t-ziekte compleet door haar hele lichaam heen en wordt niet verder behandeld. Alleen nog maar palliatief.
Heeft van 3 verschillende mannen (zaaddonors) 3 dochters (20-25 jaar) die heel erg aan haar hangen en die weten zich geen raad ermee.
Schrijft mijn nichtje in een mailtje aan mij dat ze het zo erg voor haar dochters vindt....![]()
Ik ben er ook wel erg mee bezig. De eerste van mijn eigen generatie. Geen idee hoe lang ze nog heeft.
Het was heerlijk! top weertje deze week en we waren naar ouddorp aan zeequote:
Als het hier lekker weer is hoef je idd niet altijd ver wegquote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het was heerlijk! top weertje deze week en we waren naar ouddorp aan zee![]()
lekker gekampeerd en veel in de zee gepoedeld
En vooral lekker niets.
Wilde eerst een lastminute zon boeken maar ineens was het prima weertje, en mijn paps en mams waren daar al aan het kamperen zodoende
Ja, echt een shock door de famlilie, zo dichtbij hadden we het nog niet en dan nog iemand van je eigen generatiequote:
Heftig.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Nou ja, het gaat mij erom dat het is aangekomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef Bluezz het volgende:
Raar
Was naar de de duinen/Oosterplas. Wandelschoenen aan en gaan!
En spijt dat ik mn zwemkleding niet bij me had, daar denk ik nou nooit aan maar een duikje daar was best lekker geweest.. zo rustig
De komende week is golfer dus weer elke dag de pineut?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Bluezz het volgende:
2 dagen achter elkaar kokkerellen, het moe nie gekker worruh
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De komende week is golfer dus weer elke dag de pineut?
Hier roti a la SunnyZonder rotivel want te lui om te gaan halen
En wat is de wijze les hier?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja leuk![]()
Zit in de trein en die rijdt niet want stroomstoring. Mensen blijven wachten, ik ook. Komt er een conducteur, die zegt dat als ik naar Leiden wil ik in de trein ernaast kan stappen want deze trein zou voorlopig nog niet rijden. Jammer want mis de aansluiting nu en kom een half uur later thuis aan. Zit ik net in de andere trein, rijdt de ene net weg............
Je hebt vermoedelijk over het woordje "tramhalte" heengelezen?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Nah ik was in Scheveningen, das nog een behoorlijk eind lopen vanaf Madurodam. Vond t gewoon maf dat ie mij adviseert de trein ernaast te pakken want 'deze' trein gaat voorlopig nog niet. En ik ben er net 10 tellen uit en hij vliegt weg
.
Ik voel dat niet als de pineut zijn. Vind het juist leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
De komende week is golfer dus weer elke dag de pineut?
Ja. Vat het letterlijk opquote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voel dat niet als de pineut zijn. Vind het juist leuk.
Op 1 september ga ik met L. naar Ahoy.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat is de wijze les hier?Ga met de auto en parkeer die ergens in een stukje waar het gratis parkeren is en waar altijd ruime plek is
In de buurt van tramhalte Wagenaarweg, vlak na Madurodam. Nog nooit meegemaakt dat het daar helemaal afgeladen stond
Ahoy is goed te doen met de auto. Gewoon daar parkeren, nooit problemen mee gehad eigenlijk.. Misschien wat langer nodig weg te komen, maar dan zit je iigquote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op 1 september ga ik met L. naar Ahoy.
Ik ben in 2strijd... via Rijswijk om haar op te halen met de auto naar R'dam daar wat eten/parkeren en verder met, ja met wat?
Of helemaal met het OV tot R'dam daar wat eten en verder naar Ahoy met wat?
Iemand hier handy tips?
Vooral voor de terugreis ivm met het lange staan wat ik bij het concert al doe kan ik dan niet echt meer ver lopen.... dus tja.. is er goede parkeergelegenheid bij Ahoy met de auto?
Wat zij zegtquote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ahoy is goed te doen met de auto. Gewoon daar parkeren, nooit problemen mee gehad eigenlijk..
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat zij zegtBij uitverkochte concerten geen enkel probleem daar.
Ja, 't is niet heel goedkoop parkeren bij Ahoy maar als je elders parkeert moet je weer een eind lopen en of met de tram of metro wat ook weer een gedoe is. Ik zou de voiture gewoon lekker in de parking van Ahoy knallen. Je kan hier bijv. ook gratis parkeren voor de deur maar ik vind het alleen maar verkeerde zuinigheid.quote:
Een behoorlijk stuk. Dan zal je een gedeelte met de metro moeten volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Tis 12.50 of 17.50 in de voorverkoop zag ik al.. dan zou je zeker een plek hebben staat erbij.
Ik gok gewoon op een plekje, want hoever is het lopen vanaf jullie Kaas?
Vanaf de uitgang Ahoy is ongeveer 10-12 min lopen naar de P aan de overkant.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Tis 12.50 of 17.50 in de voorverkoop zag ik al.. dan zou je zeker een plek hebben staat erbij.
Ik gok gewoon op een plekje, want hoever is het lopen vanaf jullie Kaas?
Wat bak je niet in kokosolie?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond m'n flespompoen maar eens soldaat maken.
Dacht eraan om te grillen, maar denk dat ik het in kokosolie bak.
Wat Vork zegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:50 schreef Vork het volgende:
Oja voor ik het vergeet.
Wat een rotnieuws zeg. G&B, sterkte de komende tijd.
Eieren, de combi van extra virgin kokosolie en ei vind ik niet geslaagd.quote:
Benieuwd of het lekker isquote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was ff bang dat de pompoen niet meer zacht zou worden, maar na 10 minuten met de deksel erop begon het ergens op te lijken. Nog een paar minuutjes
Lekkahquote:
Tot vanavond had ik nooit echt van ghee gehoord. Net bij de Sopranos over ghee en Ghandi en lijkverbranding (ze smeren het hout van de crematiestapel in met ghee, zodat het goed fikt) en nu noem jij het hierquote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef Vork het volgende:
Natuurwinkels verkopen sowieso wel ghee. Niet goedkoop, maar wel verkrijgbaar.
Engelsen eten zich suf aan die dingen.. ik zal er ook eens iets van maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Pompoen is uit zichzelf wat zoet, en dat past bij de kokosolie.
Recepten doen er vaak wat tijm bij, dan krijg je een beetje dat honing/tijm-gevoel. Wilde het nu ff 'puur' eten om de smaak te testen, maar zal de volgende keer verder experimenteren. Echt leuk, is weer eens wat anders dan een aardappel bij je avondmaaltijd, zo'n flespompoen.
[ afbeelding ]
Hier ook rommel de bommel.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot vanavond had ik nooit echt van ghee gehoord. Net bij de Sopranos over ghee en Ghandi en lijkverbranding (ze smeren het hout van de crematiestapel in met ghee, zodat het goed fikt) en nu noem jij het hier
Yups, maar dan nog iets verder door op het vuur geweest totdat het een beetje nootachtige smaak en geur krijgt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ghee is eigenlijk toch gewoon geklaarde boter?
Jij mag nog even lekker werkenquote:
Hier ook steeds foto's die genomen worden. Poes zat beneden op de matje onder het balkon te schuilen en was heel blij dat ze weer naar binnen mocht.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef borisz het volgende:
Rommel de bommel. Poezen bijna in vuurwerkangstmodus.
Ik ga twee weken richting onze zuiderburen. Met mijn beste vrienden en hun kids naar een Landal Greenparks park bij Froidchapelle. Een kindle vol boeken, een iPad met tijdschriften, een bed, een fles cola. Meer heb ik niet nodig.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, kom de nacht wel door
Ga je nog iets doen in je vakantie, P?
Was echt een flinke knal net. Beesten reageerden zeer heftigquote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Al dat onweer gaat telkens aan mij voorbij en ik mag er zo graag naar kijken!
Zijn ze ook zo bang voor vuurwerk?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:49 schreef borisz het volgende:
Was echt een flinke knal net. Beesten reageerden zeer heftig
Laatste jaren steeds meer. Nu is Bellefleur alleen mijn referentiekaderquote:
Kampers?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:19 schreef Isabeau het volgende:
En opmerkelijk hoe sommige families altijd weer met velen tegelijk naar de dokterspost gaan. Dus niet 3 of 4 mensen, nee minstens 8. Wonen die dan in 1 huis? Bellen ze elkaar 's nachts op als ze naar de dokter moeten? Hoe werkt zoiets.
Knallen worden hier echt steeds heftiger. Maar goed IJmuidenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had juist het idee dat vuurwerk minder heftig werd, vergeleken met vroegâh. Meer sier, minder knal.
Molukkersquote:
Beilen...quote:
Er zal wel wat consternatie zijn als er iemand 's nachts naar de dokterspost moet. Zo erg dat de buren (heel toevallig ook familie) er wakker van worden?quote:
Hm, dat is minder!quote:Op maandag 30 juli 2012 06:03 schreef Vork het volgende:
Ja, werken. Ik lijk ook wel gek zo de laatste weken. Niks afbouwen, overuren maken
Bij Nederlanders anders nooitquote:Op maandag 30 juli 2012 05:58 schreef Vork het volgende:
Er zal wel wat consternatie zijn als er iemand 's nachts naar de dokterspost moet. Zo erg dat de buren (heel toevallig ook familie) er wakker van worden?
Dat vind ik geen sport....quote:
Bewegende doelen zou leuker zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt eraan waar je op schiet natuurlijk
Het was 23.09 uur, dus tijd om te gaan slapen ;-) De reis verloopt erg goed! Bijzondere dingen gezien alquote:Op maandag 30 juli 2012 06:09 schreef Vork het volgende:
Daar is het zeker nu een mooie schappelijke tijd om het internet bestieren? Hoe verloopt de reis? Voldoet het aan alle verwachtingen?
Zou burgerplicht moeten zijn op die Vleugelratten te schietenquote:
Tenzij biatlon?quote:
Dan nog niet echt. Zal mijn pacifistische aard wel zijn.quote:
jammer dat poedelscheren nooit een echte olympische sport is geworden. Ondanks dat dit onderdeel wel deel uitmaakte van de olympische spelen van 1900 in Parijs.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik las een tijdje geleden een column over dressuur als non-sport. Dat het eigenlijk gewoon een hondentrainingsshow was van baasjes met hun huisdier
Heus waar?!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef Vork het volgende:
jammer dat poedelscheren nooit een echte olympische sport is geworden. Ondanks dat dit onderdeel wel deel uitmaakte van de olympische spelen van 1900 in Parijs.
quote:Engelsman wil van Frankrijk naar de VS zwemmen
AMSTERDAM - Een man uit Londen heeft afgelopen weekend geprobeerd van Frankrijk naar de VS te zwemmen. De reddingsbrigade haalde hem voortijdig uit het water.
De Brit is zo bevangen door de Olympische koorts dat hij van de badplaats Biarritz naar de overkant van de Atlantische oceaan wilde zwemmen. Volgens Daily Mail gaat het om een 34-jarige Engelsman.
Op het strand kwam hij op het idee om naar New York te gaan zwemmen. Tegen zijn vrienden zei de man dat hij de Olympische geest naar de overkant van de grote plas wilde brengen.
Ze dachten dat hij een grapje maakte, tot hij voorbij de boeien zwom die aangeven tot hoever je de zee in mag gaan. De man zwom vrolijk door en verdween uit het zicht van de strandmeesters.
Helikopter
De reddingsbrigade stuurde uiteindelijk een helikopter naar hem toe en liet een duiker de zee in zakken, die de man uitlegde dat het niet zo'n goed idee was om de hele Atlantische Oceaan over te zwemmen.
De Brit antwoordde dat hij een goede zwemmer was en zich er wel toe in staat achtte. Hij werd terug naar het vasteland gebracht. 'Een beetje naïef', was het oordeel van zijn Franse redders.
quote:
Daar zitten alle elektronicawinkels op te azen. Van dat soort klanten die voor een groot sportevenement toch maar een nieuwe moderne TV aanschaffen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef AnneX het volgende:
Dus mn. AnneX is wel geboeid geraakt door London 2012.
En de teevee is al een paar weken regelmatig van slag.
Nee, hij ging hem niet repareren![]()
Ja, wij kochten een nieuwe![]()
En kunnen weer jaaaaaren vooruit met de techniek van vandaag.
Belachuluk: smart en 3 d en magic remote , nounounou.
Precies: geld moet rollenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zitten alle elektronicawinkels op te azen. Van dat soort klanten die voor een groot sportevenement toch maar een nieuwe moderne TV aanschaffen.
Dank voor het in stand houden van onze economie.
Twee jaar geleden ook ingetraptquote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zitten alle elektronicawinkels op te azen. Van dat soort klanten die voor een groot sportevenement toch maar een nieuwe moderne TV aanschaffen.
Dank voor het in stand houden van onze economie.
Hij heeft er ook veel van alle LOTR appendices van Tolkien in verwerkt, dus waarschijnlijk zal het verhaal een stuk breder zijn dan alleen het verhaal uit The Hobbit, meer een soort middle earth voor de LOTR, Even afwachten dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
http://filmcentrum.nl/nieuws/2151/derde-hobbitfilm-bevestigd/Een boek met de omvang van slechts de helft van een van de delen van de Lord Of The Rings en dan opdelen in drie films.....Peter Jackson is nog erger dan George Lucas met zijn Star Wars
Naast dat er een steekje los zit bij em vind ik t heel dapperquote:
We zullen zienquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij heeft er ook veel van alle LOTR appendices van Tolkien in verwerkt, dus waarschijnlijk zal het verhaal een stuk breder zijn dan alleen het verhaal uit The Hobbit, meer een soort middle earth voor de LOTR, Even afwachten dus.
Op voorhand denk ik ook dat ik liever 2 films had gehad, maar ik heb wel vertrouwen in Jackson.
Leuk hoor, maar is ook handig met de aanbiedingen ivm de Spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies: geld moet rollen
Deze ging maar niet stuk: al > 15 jaar en tussentijds nog aan gesleuteld.
Ga maar na: aan/ uit functie en nu...
Het is echt heel erg hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
P, mensen handelen stuk voor stuk altijd uit eigenbelang. De één nog iets egocentrischer dan de ander. Kan me voorstellen dat het een wespennest is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is echt heel erg hoorPffffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en en en... ben je chinees?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren onderweg naar huis zat er een man (midden/eind 40) tegenover me in de trein. Hele tijd zegt hij niets en ineens vraagt hij: 'mag ik iets vragen? ben je Chinees?' De brutaliteit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en zo ja kun je me dan het recept geven voor chinese foeh jong hang zoals bij de chinees te krijgen
wel een chinees in de familie aan die irritante blagen op de bank te zien?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ik ben een kaaskop helaas voor jou
Yes die een na rechtse met die rode haren!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel een chinees in de familie aan die irritante blagen op de bank te zien?
Uhuh....heerlijk, zo'n situatie naast dat toffe project op kantoor en een naderende vakantiequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes die een na rechtse met die rode haren!
Probeer het in je vakantie allemaal even naast je neer te leggen anders kun je er niet echt van genieten en dat is nou juist zo fijn aan vakantie!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh....heerlijk, zo'n situatie naast dat toffe project op kantoor en een naderende vakantieEn een bestuur waarvan er maar twee iets doen en effectief ik de enige ben
Zodra ik een km uit de stad ben, is het weg hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Probeer het in je vakantie allemaal even naast je neer te leggen anders kun je er niet echt van genieten en dat is nou juist zo fijn aan vakantie!
Naar bed @ Landal Greenparks @ Froidchapelle en dan naar het terras @ Landal @ Froidchapellequote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha mooi zo, klinkt goedWaar ga je (zoal) naartoe?
Hartstikke bestquote:Op maandag 30 juli 2012 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar bed @ Landal Greenparks @ Froidchapelle en dan naar het terras @ Landal @ Froidchapelleen misschien ook wel naar wat stadjes en dorpjes in de Ardennen en Noord-Frankrijk
Neem een plu meequote:Op maandag 30 juli 2012 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar bed @ Landal Greenparks @ Froidchapelle en dan naar het terras @ Landal @ Froidchapelleen misschien ook wel naar wat stadjes en dorpjes in de Ardennen en Noord-Frankrijk
Dankje! Ik heb echt een super aardige zwager, perfecte match voor mijn zus die soms nog wel eens venijnig uit de hoek kan komen en hij is dan heel erg geduldig. Ga dit weekend met hem op de motor naar Scheveningen, terrasje pakkenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke foto FFT enneh wat een leuke zwagert heb je
Klinkt goedquote:Op maandag 30 juli 2012 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zodra ik een km uit de stad ben, is het weg hoorZeker gezien het feit dat er drank mee gaat voor 's avonds
Morte Subite, port, whisky
Kan beter een rubberboot scoren volgens mijquote:
Wat? Het eerste of de hoeveelheid drank?quote:
Het wordt een groot drankfestijnquote:
Kom kom, het waren maar 879 nipjesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar niet zo los als de whiskyproeverij bij Sun en TAV
Pff, neem je paracetamol mee? Jij liever dan ik. Ik lust graag een wijntje maar bacchanalen zijn niet meer aan mij besteed.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt een groot drankfestijn![]()
P gaat los
Maar niet zo los als de whiskyproeverij bij Sun en TAV
Ik wil niet stoken, maar het is echt een eitje met die apparaten van tegenwoordigquote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef AnneX het volgende:
Hemeltje : dat is hogere wiskunde ! zo'n toestel aansluiten .![]()
Nee, doet het nog niet.
Wordt je oud kaas?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff, neem je paracetamol mee? Jij liever dan ik. Ik lust graag een wijntje maar bacchanalen zijn niet meer aan mij besteed.![]()
het zou wel erg zijn als het voor 2 personen en een hond niet in de wagen past.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
we zijn er klaar voor
Past allemaal weer gemakkelijk in de kar
Je weet hoe groot onze tent is??quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
het zou wel erg zijn als het voor 2 personen en een hond niet in de wagen past.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar het is echt een eitje met die apparaten van tegenwoordig
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
het zou wel erg zijn als het voor 2 personen en een hond niet in de wagen past.
Ja, en daar krijg jij ook mee van doen op korte termijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wordt je oud kaas?/zegt de grootste drankorgel van CUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |