!quote:
Is dat die met die auto?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat die met die auto?
Nope, deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Overigens 25 jaar geleden al een deel Scandinavië en GB gedaan met de camper van mijn ouders.
Was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Is dat die met die auto?
Nope, deze:
[ afbeelding ]
Slechts een miljoen dollar!quote:
Hey, een zelfaangedreven Kip caravanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Overigens 25 jaar geleden al een deel Scandinavië en GB gedaan met de camper van mijn ouders.
Was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen parkeren lijkt me een crimequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
M'n schoonouders hebben zon ding gekocht. Rijdt best lekker!
grote parkeerplaats opzoeken, dan gaat het wel. Ze vertelden een verhaal over serpentines rijden in Frankrijk, waar ze elke keer een stuk achteruit moesten om de bocht te redden, dat zag ik ook niet zo zitten..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen parkeren lijkt me een crime
Dat niet alleen. Als je het gevaarte ergens door kleine straatjes uiteindelijk op de camping hebt geïnstalleerd moet je wel zorgen dat je fietsen of een scootertje op de drager hebt voor boodschappen en de omgeving bezichtigen, want je breekt niet voor elke wissewasje weer de hele boel af.quote:
Doet me denken aan dit:quote:
Daarom lijkt me zo'n landrover wel wat. Gewoon ergens afgelegen in de bergen naar toe rijden en klaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Als je het gevaarte ergens door kleine straatjes uiteindelijk op de camping hebt geïnstalleerd moet je wel zorgen dat je fietsen of een scootertje op de drager hebt voor boodschappen en de omgeving bezichtigen, want je breekt niet voor elke wissewasje weer de hele boel af.
Krijg je dat hondje er ook bij?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt dit nog het meest binnen het budget:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat een mazzel hebben die kinderen zeg! http://onelifeliveit.skyn(...)/14/la-paix-bis.html
(vraag me niet hoe ik daar terecht kwam, ging via een vreemde omweg via google)
Waarom weet jij dit eerder dan ik?quote:
Heb een heleboel van dit soort campers gezien tijdens de camper- en caravanbeurs in Utrecht, fantastischquote:
Whisky en opening Spelen. Betere combo.quote:
Sir Paul is zelf ook niet heel erg in vorm.quote:
Ja, wielrennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef borisz het volgende:
Hopelijk halen we vandaag onze eerste gouden medaille.
Nee joh, dat was het effect van mijn diploma.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar dat heeft je wel een telefoonnummer opgeleverd toch?
Waarom? Het was maar goed dat ik gisteren niet naar Scheveningen ben gegaan want het heeft daar vanaf 16u nonstop geregend. Vanmiddag/vanavond ga ik sowieso naar Tilburg en tis wel handig om de verwachting/temperatuur te bekijken zodat ik me erop kan kleden. Voordat ik in een korte broek en hemdje daar loopquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef TAV74 het volgende:
Misschien moet je je gewoon eens wat minder van al die voorspellingen aantrekken FFT...
Lekker laat uit bed en ontbeten vandaag. Gisteren eerst bioscoop bezocht (Dark Knight Rises, vette film weer) Daarna wat uit de hand gelopen een biertje gedronken bij Dr. Rock. Stond per ongeluk een erg gave band dus we zijn maar blijven plakken
Zeker veel rust gehouden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef golfer het volgende:
Die rugpijn wil maar niet stoppen.
Misschien maandag toch even langs de HA en vragen om een scan.
Ik vermoed een gescheurde tussenwervel.
Nee. Ik blijf juist zoveel mogelijk bewegen.quote:
*chortle*quote:Seven things extroverts should know about their introverted friends:
7) Anything but the telephone.
http://www.psychologytoda(...)overts-and-vice-vers
Kan je je dat niet meer herinneren, dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:11 schreef AnneX het volgende:
Er staan > 15 mensen voor onze deur !![]()
Een historische wandeling olv een historisch figuur.
Vincent van Gogh zou hier geweest zijn en getekend hebben...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:11 schreef AnneX het volgende:
Er staan > 15 mensen voor onze deur !![]()
Een historische wandeling olv een historisch figuur.
Vincent van Gogh zou hier geweest zijn en getekend hebben...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je je dat niet meer herinneren, dan?
Ja ook goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
HeeyAlles goed! Hoe gaat het met jou? Ik ga straks lekker naar de kermis in Tilburg
Uran.quote:
Bij jou in de buurt? En kun je dan morgen weer fietsen? Bummerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef Vork het volgende:
Zo, velg aan gort. De fietsenmaker had geen kilometer verderop moeten zitten
Leuk gehad? Lekker weer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ook goednet terug van vakantie.
Veel plezier op de kermis!
Nee, ik kwam van mijn werk en mijn velg was al wat van vorm veranderd. Door het vele remmen is het zo dun geworden dat het bij het ventiel is verbogen door de spanning van de band. Er zit dus een bommel in, wat langs mijn achtererenm schuurt die er voor zorgt dat mijn fiets een beetje aanloopt. Het was gewoon een rijdende bom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt? En kun je dan morgen weer fietsen? Bummer![]()
Ow, het zat er wél aan te komen, dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik kwam van mijn werk en mijn velg was al wat van vorm veranderd. Door het vele remmen is het zo dun geworden dat het bij het ventiel is verbogen door de spanning van de band. Er zit dus een bommel in, wat langs mijn achtererenm schuurt die er voor zorgt dat mijn fiets een beetje aanloopt. Het was gewoon een rijdende bom.
Morgen is het zondag, dan werken ze niet. Maandag hoor ik wat de beste optie is (of overspaken , of een heel nieuw wiel er in). Beter nu dan straks in de Ardennen ofzo. Als zo'n velg scheurt, dan kan ik niets meer. Niet fietsen, maar ook ermee aan de hand lopen is dan niet meer mogelijk, want het wiel zit dan vermoeddelijk klem. Maandag wordt het dus sowieso bussen.
Ja, momenteel wel. Als ik een tweede zou hebben, zou het waarschijnlijk een stadsbarrel zijn waarop ik geen 41 km per dag ga fietsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef AnneX het volgende:
Ow, het zat er wél aan te komen, dus.
Heb je maar éen fiets dan?
Regionale wolkbreuk nu![]()
Ik was vroeg opquote:
Met een Japanner die een triple double kan pakken als hij de 100 en 200 wint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef z80 het volgende:
100 meter school heren. wat een lelijke slag maar wat gaat het hard.
Leuk! Was het druk?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:05 schreef MaximusTG het volgende:
Vandaag in Dierenpark Emmen geweest. Zulke leuke aapjes!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
klikbaar
Mooi zoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:34 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst gelijk gespeeld met Facebook Yatzhee
Vond het heel erg meevallen! Was goed te doen. Je houdt toch altijd nog die paar aso's, maar goed. Oppasser herhaalt 3x dat we pas de appels gooien doe hij daarvoor aan kinderen en volwassenen had uitgedeeld. Appels waren voor de apen in mn foto's. En toch zoveel mensen die niet luisteren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |