Niet vergelijkbaar vind ik. The Prestige is ook heel goed. Net als Inception, maar ik vind ze niet vergelijkbaar met elkaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef thettes het volgende:
[..]
En Bale en Caine in the Prestige natuurlijk. Die overigens veel beter is dan welke batman film ook :p
Batman vermoordt ze toch niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Komakie het volgende:
Het enige wat ik een beetje jammer vind aan de Nolan serie is dat de vijanden van Batman bijna allemaal dood gaan. Terwijl Batman juist de polici heeft dat hij niet vermoord.
De eerste keer met Ra's vond ik het nog niet storend. Toen was het onderdeel van het verhaal. De andere 2 delen ook wel, maar ik vond het toch wel anders.
Alleen Crane en de Joker dan niet. Jammer van de Joker dat de acteur dan dood gaat
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het enige wat ik lichtelijk jammer vind van Nolan. Hij gebruikt vaak dezelfde acteurs. Zeker bij zijn laatste films.
Ik vind het leuke aan Memento de zeer originele insteek. Datzelfde zie je ook terug bij The Prestige en Inception, hoewel het bij die laatste soms wat houterig aandoet. Desondanks is dat precies wat ik zo waardeer aan Nolan. Daarnaast filmt hij gewoon mooi en doen de acteurs redelijk tot goed hun werk. Dat mooie filmen en sfeer creëren zie je ook in batman, maar verder is het niet meer dan een degelijke actiefilm waar die andere drie dat tikkeltje extra hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar vind ik. The Prestige is ook heel goed. Net als Inception, maar ik vind ze niet vergelijkbaar met elkaar.
Alleen Memento vind ik niet zo ondanks dat heel veel mensen hem fantastisch vinden.
Telefoon uit dan gek, weet je hoe storend dat isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef Miam het volgende:
Ik zit as we speak in de bioscoop om de film weer te gaan kijken
ik ben alleen johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Telefoon uit dan gek, weet je hoe storend dat is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef Miam het volgende:
[..]
ik ben alleen johzit niemand! Heerlijk! Telefoon gaat zo uit
Waarom een tweede keer kijken in zo'n korte tijd? Snap dat nooit. Ik vind een film geen reet meer aan als het verhaal me nog zo vers in het geheugen ligt, hoe goed ik het de eerste keer ook vond. Wacht minstens een halfjaar voor ik iets een tweede keer kijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef Breuls het volgende:
Ik ga 'm straks weer kijken. Tweede keer pas, in tweeënhalve week.
Ben een beetje bang dat de impact die de film de eerste keer had straks weg is en ik 'm veel minder goed vind.
Dus het is meer een technische insteek dan dat het je om het verhaal gaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Breuls het volgende:
Mja, bij goeie bioscoopfilms heb ik dat niet; ik vind het dan leuk 'm nog een keer in een grote zaal te zien. En nu helemaal; zodra Pathé een andere film in de IMAX gooit is de enige restende optie een andere zaal (regulier beeld e.d.) en daarna alleen nog maar blu-ray.
The Avengers ben ik ook nog een keer gaan zien op de laatste dag dat-ie in IMAX draaide, al was dat ook omdat de keren daarvoor dat ik 'm zag beide geen IMAX-vertoningen waren en ik dat nog wel even wilde zien. Bij TDKR is het nog relevanter, want die film is ook daadwerkelijk IMAX.
Als enige in de zaal, bij deze film? Apart!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:27 schreef Miam het volgende:
Wat was dit vet! Ik zat als enige in de zaalwat een film.. Zelfs voor de 2e keer. Steengoed! En wat is Tom Hardy geweldig.. Heb me ook dit keer niet lopen ergeren aan zijn stem
Ja aparte ervaring! Nog nooit meegemaakt! Was ook nog nooit alleen naar de film geweest, maar dit overtrof zelfs mijn verwachtingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als enige in de zaal, bij deze film? Apart!
Ik had het twee maanden terug voor het eerst bij een middagvoorstelling van Moonrise Kingdom. Privé voorstelling, duur grapje voor de bioscoop
Ja heerlijk die rust! Wat een aanrader .. 80 man is hier ook de norm zo'n beetje. Maandpas zou leuk zijn jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:24 schreef Erasmo het volgende:
Daarom ga ik ook altijd overdag naar de bioscoop, veel relaxter. Gelukkig sowieso wel een goede servicebioscoop hier, grootste zaal is 80 man ofzoHet enige wat er nog mist is een maandpas
Helaas had ik dat een beetjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef Breuls het volgende:
Ben een beetje bang dat de impact die de film de eerste keer had straks weg is en ik 'm veel minder goed vind.
Wat mis je dan in TDK?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vind Rises beter, blijf TDK een tikje saai vinden in vergelijking met de laatste.
Tempo en conclusies. En een mooie exotische setting ter afwisseling (bergen in BB, woestijn/put in TDKR).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |