quote:
Van dat zeilschip had ik wel meer willen zien, of eigenlijk meer van de damesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeilschip en Hong Kong niet genoeg?
Zeilschip? Zo kort dat ik het al vergeten was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeilschip en Hong Kong niet genoeg?
Nee, ik hem hem alkeen nog maar op standaard formaat gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:28 schreef Breuls het volgende:
Dark Knight Sizes; IMAX, 35mm or digital?
Heeft iemand de film al in beide formaten gezien en de vergelijking kunnen maken?
Ik ben altijd de eerste die kritisch is naar gehypte film, triquels bijna standaard bagger vindt en te lange films al snel strontvervelend, maar dat is allemaal niet van toepassing op The Dark Knight Rises!quote:his worst effort yet - an hour too long - awfully predictable ending - i will admit bane was amusing that was it - he needs a new formula and new actors
and to give it a 9.0 rating saying it's more important then the star wars trilogy is insane but nolan fans are like bieber fans its crazy
Had ik ook de tweede keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:45 schreef Breuls het volgende:
True. Ik merkte gisteren overigens dat ik de film voorbij vond vliegen. De eerste keer had ik dat niet; toen dacht ik halverwege wel "als-ie maar niet te snel afgelopen is", maar ik merkte de lengte toen uiteindelijk wel.
Gisteravond begon de vechtscène op de trappen en dacht ik "oh, wacht effe, dit is het einde al".
Dus "an hour too long"? Absoluut niet. Eerder te kort.
Dan de eerste keer? Weet ik niet. Ik was minder onder de indruk, omdat veel van de spanning eraf was, maar ik vond 'm niet merkbaar meer of minder goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Had ik ook de tweede keer.
Vond je m ook beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (echt nog nooit eerder gehoord). Wat een wanstaltig comic-bookachtig einde van een gewaardeerde topreeks.
TDKR is een goede film, absoluut! Maar niet de topfilm die het had kunnen zijn. Niet voor mij in ieder geval.
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef Feanatieke het volgende:
TDK had echt wel veel tempo... had veel minder tijd nodig om iets uit te leggen, veel meer flitsende beelden en snellere montage, afwisseling van beelden en dergelijke. Bovendien wel in één stad, maar gigantisch veel verschillende locaties in die stad. Als je vanwege de setting van 'slechts één stad' een film al geen tempo vind bezitten, dan kun je bijna geen enkele film meer hoog waarderen.
TDK is de absolute topfilm. TDKR? Leuk, zo'n clichéverhaalSmaken verschillen. Ik vond The Dark Knight op bepaalde punten te traag en te serieus, alsof het dacht dat het The Godfather was. Ik wachtte steeds op scenes met The Joker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (echt nog nooit eerder gehoord). Wat een wanstaltig comic-bookachtig einde van een gewaardeerde topreeks.
TDKR is een goede film, absoluut! Maar niet de topfilm die het had kunnen zijn. Niet voor mij in ieder geval.
The Dark Knight Rises was daarentegen een enorme thrillride, ook al was het cliché.
Nog steeds geef ik TDK een 8 hoor. Maar TDKR een 9.
Voor de Kerst ligt ie vast wel in de winkelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef Frishe het volgende:
Tijd voor een Bluray box. Maar dat zal nog wel even duren helaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irritaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Niet alles is met IMAX-cameras opgenomen, bij de praat-scene's bleek de camera te luidruchtig. Maar ben met je eens, in IMAX is die wel erg mooi. Kijken of we hem woensdag in de gewone versie gaan kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Breuls het volgende:
The Avengers ben ik ook nog een keer gaan zien op de laatste dag dat-ie in IMAX draaide, al was dat ook omdat de keren daarvoor dat ik 'm zag beide geen IMAX-vertoningen waren en ik dat nog wel even wilde zien. Bij TDKR is het nog relevanter, want die film is ook daadwerkelijk IMAX.
En 24quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Tanin het volgende:
Leuke cameos overigens van acteurs uit Prison Break, Lost en Dexter
Dat kijk ik niet, dus geen idee, maar je zal gelijk hebben.quote:
De president die op TV te zien was en ik dacht ook dat een van de overvallers van de Wallstreetscene een 24 acteur was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet, dus geen idee, maar je zal gelijk hebben.
Schijnt ook een afgevaardigde van GoT geweest te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaaf, dat shot waarbij je Batman voor het eerst in actie ziet, dat je die dikke wielen van de achterkant ziet, met de cape er overheen![]()
Meest gave voertuig uit welke film dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er naar mijn idee minder actie in zit dan in Dark Knight, en naar mijn idee wat lijntjes die ik óf niet snap maar pas de 2e keer als ik de film kijk vallen, of die gewoon overbodig zijn.
Stiekem hoop ik op meer films met Batman
[ Bericht 13% gewijzigd door musicfreakyme op 05-08-2012 18:24:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat in die put was saai,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop dat een andere regisseur verder gaat met andere villains; Killer Croc, Hush, The Riddler, The Penguin, etc. Daar waar dit verhaal opgehouden is. Ik verwacht geen films van hetzelfde niveau, maar als die films op het niveau van de Spiderman films zitten, vind ik het best
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Die CIA agent in het begin bij dat vliegtuig, Lord Petyr Baelishquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet, dus geen idee, maar je zal gelijk hebben.
Schijnt ook een afgevaardigde van GoT geweest te zijn
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:18 schreef musicfreakyme het volgende:
Gisteren The Dark Knight Rises gezien - wat een top film weer.
Ook al vond ik the Joker veel interessanter, Bane was meer dan oke als schurk.
Misschien heb ik dit gemist, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de build up van TDKR beter dan van TDK. De eerste anderhalf uur van TDK vond ik super gaaf, daarna vond ik het wat inzakken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:09 schreef Lemans24 het volgende:
Wat kunnen meningen toch verschillen! Ik vond de put juist een fantastische scène en vond de flow van TDKR beter dan van TDK.
Ik had bij TDK het idee dat ik 2 films zat te kijken: eerst de film met The Joker en Harvey Dent, daarna de film met Two-Face.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond de build up van TDKR beter dan van TDK. De eerste anderhalf uur van TDK vond ik super gaaf, daarna vond ik het wat inzakken.
Terwijl bij TDKR vond ik juist elke minuut beter worden tot een spetterend slot
En stargate sg1. Teal'c en de president op de tv (speelde ook president in de stargate serie. President Hayesquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Tanin het volgende:
Leuke cameos overigens van acteurs uit Prison Break, Lost en Dexter
En Secretary of Defense Heller in 24 (S4, S5 en S6).quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En stargate sg1. Teal'c en de president op de tv (speelde ook president in de stargate serie. President Hayes
Heeft dus ervaring met zulke rollenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Shogo het volgende:
[..]
En Secretary of Defense Heller in 24 (S4, S5 en S6).Ook zat er een terrorist uit S5 van die serie in de film bij het Wallstreet gebeuren (met de laptop).
Hm, daar kan ik me ook wel in vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik had bij TDK het idee dat ik 2 films zat te kijken: eerst de film met The Joker en Harvey Dent, daarna de film met Two-Face.
Was t niet Morris die daar iets deed?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Shogo het volgende:
[..]
En Secretary of Defense Heller in 24 (S4, S5 en S6).Ook zat er een terrorist uit S5 van die serie in de film bij het Wallstreet gebeuren (met de laptop).
Op zich vond ik in het 2de deel Two-face de bovenliggende karakter en in het eerste deel Joker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik had bij TDK het idee dat ik 2 films zat te kijken: eerst de film met The Joker en Harvey Dent, daarna de film met Two-Face.
Hij zakte inderdaad even in, maar dat gaf de film naar mijn mening ook kracht mee.
Ik vond het een tof idee, maar het was inderdaad wel traag. Die anti-climax was denk ik een beetje de bedoeling, omdat het liet zien dat de Joker geen gelijk had, dat zijn plan faalde.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich vond ik in het 2de deel Two-face de bovenliggende karakter en in het eerste deel Joker.
Alleen het gedeelte dat Joker de boot probeerde te laten opblazen vond ik een beetje matig. Dat zorgde bij mij een beetje voor een anti climax van Joker.
Exact. Ik zat de eerste keer echt met kloppend hart in de bios. En toen die gevangene opstond en dat ding afpakte viel het kwartje bij mij pas. Net voor hij het uitsprak. Juist dat soort dingen tilde TDK naar een hoger niveau vond ik. Maar TDKR is gewoon een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vond het een tof idee, maar het was inderdaad wel traag. Die anti-climax was denk ik een beetje de bedoeling, omdat het liet zien dat de Joker geen gelijk had, dat zijn plan faalde.
Ik weet wel dat het allemaal bij het verhaal hoorde, maar iets wat nog een beetje knallend was zou mooi zijn geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vond het een tof idee, maar het was inderdaad wel traag. Die anti-climax was denk ik een beetje de bedoeling, omdat het liet zien dat de Joker geen gelijk had, dat zijn plan faalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |