Deze meneer begrijpt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:07 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Ben er paar keer geweest, vond het wel een gezellige stad.
Wat een standaard argument weer hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ach als iedereen alles maar leuk vindt dan had de wereld er heel anders uitgezien.
als je het hebt over de wijk Kruiskamp, dan snap ik het een beetje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Wel politiek correct.
Moet zeggen dat Amersfoort me totaal niet trekt.
Amersfoort.... Klinkt grijs.
Bovendien hebben ze daar kattenzeik op de tap.
"1x doorheen gereden"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:35 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Ben d'r 1 keer doorheen gereden maar nee, heeft niet echt een drang van terugkeer opgewekt.
Mijn broederlijke taalnazi!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is 'Als trouwe burger' of 'Trouwe burger zijnde'.
Ik kom vanavond misschien nog ff een biertje bij je drinkenquote:
lekker wijfie, mooi figuurtje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
Geen vlammen te zien, maar ik kan dat niet op de foto krijgen, het is binnen in het restaurant, was er ook vrij laat bij volgens mij hier iig 2 foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met z'n allen op de koffie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
lekker wijfie, mooi figuurtje.
pas trouwens maar op met zulke foto's, met 1 foto kunnen ze hier op fok je wonplaats + straat traceren![]()
Dat is speciaal voor de dames. Ze hebben daar ook een paskamer in het restaurant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Een maïskolf voor 2,50 euro? Waarom zou ik in hemelsnaam een maïskolf willen bestellen?
*proest*quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor de dames. Ze hebben daar ook een paskamer in het restaurant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |