quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Doosopwielen het volgende:
Dit is pas het begin het is een teken van god je huis zal ook afbranden
Op mijn dakterras, geen huisgenoten die dat kunnen bevestigen though, er is niemand thuis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef DeWaasheid het volgende:
?! Waar was jij op het moment dat je deze toko in de fik stak?
Als trouwe burger zijnde ben ik genoodzaakt deze bekenning naar de politie door te spelen. Ze nemen nog contact met je op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Op mijn dakterras, geen huisgenoten die dat kunnen bevestigen though, er is niemand thuis.
Het is 'Als trouwe burger' of 'Trouwe burger zijnde'.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als trouwe burger zijnde ben ik genoodzaakt deze bekenning naar de politie door te spelen. Ze nemen nog contact met je op.
Ik heb niks gezegt gedaan over foutloze spelling.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is 'Als trouwe burger' of 'Trouwe burger zijnde'.
Meisje heeft goede tetten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
Geen vlammen te zien, maar ik kan dat niet op de foto krijgen, het is binnen in het restaurant, was er ook vrij laat bij volgens mij hier iig 2 foto's
[ afbeelding ]
dat en jupilerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
dat was het eerste wat ik zag het eerste
Meer foto's van die chick?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
Geen vlammen te zien, maar ik kan dat niet op de foto krijgen, het is binnen in het restaurant, was er ook vrij laat bij volgens mij hier iig 2 foto's
[ afbeelding ]
Ja dat zegt niks, mijn buurman is een keer neergeschoten door z'n voordeur heen met 5 schoten, dat las ik pas de volgende dag in de krantquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:30 schreef Kop_en_schotel het volgende:
OT: Het pand naast TS zijn huis staat in lichterlaaie en hij merkt het pas na hij sirenes hoort
TS dacht dat men aan het BBQ-en was. Oftewel, er liggen daar mensen levend te verbranden en TS denkt: Hmmmm speklapjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meer foto's van die chick?
[..]
Ja dat zegt niks, mijn buurman is een keer neergeschoten door z'n voordeur heen met 5 schoten, dat las ik pas de volgende dag in de krant. Compleet doorheen geslapen.
Pauperdorp?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
TS dacht dat men aan het BBQ-en was. Oftewel, er liggen daar mensen levend te verbranden en TS denkt: Hmmmm speklapjes![]()
En wat je buurman betreft... wat woon jij in een achterstands pauperdorp
Anyways, dat is best mogelijk. daar zijn geluidsdempers voor.
[ afbeelding ]
Ik had het over Sapstengel, eiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pauperdorp?Het is een straatje in centrum Amersfoort
![]()
Als je naar de Hof loopt zie je het welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Hallojo het volgende:
Is het eten inmiddels wel klaar? Ik begin nl. honger te krijgen en aangezien ze brandschade hebben, zul je wel korting krijgen. Welke straat is het?
Als er elke dag brandweerauto's af en aan rijden langs je huis merk je dat vanzelf minder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb trouwens ook niks gehoord en ik woon naast de brandweer...
Of ze dachten: "Ach, het is naast het huis van TS, laten we maar lekker rustig aan doen" en hebben daarom de sirenes maar uit gelaten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Als er elke dag brandweerauto's af en aan rijden langs je huis merk je dat vanzelf minder.
Net als langs een spoorlijn wonen of vlakbij een snelweg of luchthaven.
Ben er paar keer geweest, vond het wel een gezellige stad.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ik vind Amersfoort nou eenmaal geen fijne, aantrekkelijke stad.
dat dan weer welquote:
Amersfoort niet leuk vindenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ik vind Amersfoort nou eenmaal geen fijne, aantrekkelijke stad.
Deze meneer begrijpt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:07 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Ben er paar keer geweest, vond het wel een gezellige stad.
Wat een standaard argument weer hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ach als iedereen alles maar leuk vindt dan had de wereld er heel anders uitgezien.
als je het hebt over de wijk Kruiskamp, dan snap ik het een beetje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Wel politiek correct.
Moet zeggen dat Amersfoort me totaal niet trekt.
Amersfoort.... Klinkt grijs.
Bovendien hebben ze daar kattenzeik op de tap.
"1x doorheen gereden"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:35 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Ben d'r 1 keer doorheen gereden maar nee, heeft niet echt een drang van terugkeer opgewekt.
Mijn broederlijke taalnazi!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is 'Als trouwe burger' of 'Trouwe burger zijnde'.
Ik kom vanavond misschien nog ff een biertje bij je drinkenquote:
lekker wijfie, mooi figuurtje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met z'n allen op de koffie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
lekker wijfie, mooi figuurtje.
pas trouwens maar op met zulke foto's, met 1 foto kunnen ze hier op fok je wonplaats + straat traceren![]()
Dat is speciaal voor de dames. Ze hebben daar ook een paskamer in het restaurant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Een maïskolf voor 2,50 euro? Waarom zou ik in hemelsnaam een maïskolf willen bestellen?
*proest*quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor de dames. Ze hebben daar ook een paskamer in het restaurant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |