Deze kennen t al denk ik.. vliegen wel iig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er over een week of 8 een stuk of 5 die een huisje zoeken.![]()
Moet je ze alleen nog het muizenvangen leren.![]()
TT dekt de lading overigens niet.![]()
Moet meer iets zijn als: Huisgenootjes worden gedeporteerd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb nog 2 binnen katten die een goed huisje zoeken ^^
Haha, nee ik ben nog even niet aan een kat toe, dus voorlopig jagen we nog wel even handmatig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:28 schreef Miss_Isis het volgende:
Wow, heel wat gemist vannacht![]()
Is Bert inmiddels al gevangen? (en Piet, en Kees, en Jan, en Klaas...?). Misschien is het adopteren van een kat (of twee) nog niet zo'n gek idee, Chewbalhaar
Aahquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er over een week of 8 een stuk of 5 die een huisje zoeken.![]()
Moet je ze alleen nog het muizenvangen leren.![]()
TT dekt de lading overigens niet.![]()
Moet meer iets zijn als: Huisgenootjes worden gedeporteerd.
Ah ook jongenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deze kennen t al denk ik.. vliegen wel iig.
Inderdaad, muizen geven alleen ziektes door aan andere dieren. Oppassen dus als je konijnen, cavia's of hamsters hebt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Lief beessie
Krijg je echt geen lepra van hoor
Ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Haha, nee ik ben nog even niet aan een kat toe, dus voorlopig jagen we nog wel even handmatig.
Bert is vannacht vanzelf nog in een muisvriendelijk muizenvalletje gelopen
Die gaan we dus zo maar even wegbrengen. Foto'tje zal ik ook nog even posten
Huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:44 schreef Nemephis het volgende:
mag ik je complimenteren met je huis en je muis?
quote:
Moet je vragen aan een mod van F&F.quote:doe TT veranderen dan
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen![]()
Op dit soort momenten ben ik toch wel blij met onze drie poezendames die in ieder geval ons huis tamelijk muis-vrij houden. En ook in de schuur doen ze hard hun best op de ratten en muizen daar, gelukkig.
Nadeeltje is dat ik vanochtend een ontzettende putlucht rook in huis, bleek dat één van de poezen een half-verteerde rat had uitgekotst onder de bank![]()
Zo te ruiken lag hij er al sinds gisteravond. En ik ruik het nu nog steeds ondanks dat het schoongemaakt is
![]()
Best wel, vooral aangezien ik zo'n beetje de hele dag plat lig en de geur niet kan ontvluchtenquote:
Oh ze zijn nog in de maakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stay tuned hier: Gastopvang DOC: Cat's 12e nestje - In volle verwachting? Gheyl!
[..]
Moet je vragen aan een mod van F&F.
Ja, poes staat op ploffen en met 8 weken mogen de kittens weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh ze zijn nog in de maakMogen ze dan over een week of 8 al weg? wel leuk zeg
Ik wist niet dat mods alleen tt's konden wijzigen in hun eigen subforum, en van iemand met zo'n naam zou ik nog denken dat je van F&F ben ook
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Haha, nee ik ben nog even niet aan een kat toe, dus voorlopig jagen we nog wel even handmatig.
Bert is vannacht vanzelf nog in een muisvriendelijk muizenvalletje gelopen
Die gaan we dus zo maar even wegbrengen. Foto'tje zal ik ook nog even posten
Doei Bert, fijne vakantie!quote:
Het is geen guillotinequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zit normaal niet de staart tussen dat deurtje?
Nee. Dat is nu juist wat een diervriendelijke muizenval diervriendelijk maaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zit normaal niet de staart tussen dat deurtje?
Ik heb ooit mijn leraar een croquetstok uit de handen gegrist toen hij op een muis wilde slaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik had ook een keer op mijn werk zo'n lief muisje gevonden.
Die wilde ik buiten loslaten, maar mijn baas heeft hem doodgeslagen met een schep
Hoe 'vind'je een muis op je werk? en wat voor werk doe je dan als de baas gelijk met een schep komt aanzetten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik had ook een keer op mijn werk zo'n lief muisje gevonden.
Die wilde ik buiten loslaten, maar mijn baas heeft hem doodgeslagen met een schep
Ga ik met 5 minuten doen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Dit topic
Is Henk al gedeporteerd?
[..]
Ik heb ooit mijn leraar een croquetstok uit de handen gegrist toen hij op een muis wilde slaanwas nog op een camping ook
met 3gym naar Trier geweest, daar op een camping in de buurt (half in de bossen dus ja dan kom je wel eens een muis tegenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ga ik met 5 minuten doen!
Deze krijgt een mooi vakantiehuisje aan het water.
Wat doe jij bij je leraar op de camping?
Dat was toen ik nog een bijbaantje had in een kas. Die muis vond ik in de kantine in de loods.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoe 'vind'je een muis op je werk? en wat voor werk doe je dan als de baas gelijk met een schep komt aanzetten?
Je zat met je leraar op dezelfde camping?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Dit topic
Is Henk al gedeporteerd?
[..]
Ik heb ooit mijn leraar een croquetstok uit de handen gegrist toen hij op een muis wilde slaanwas nog op een camping ook
Bij nader inzien had dat inderdaad wat meer uitleg nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je zat met je leraar op dezelfde camping?
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je zat met je leraar op dezelfde camping?
En dan loopt dat ding niet weg ofzo....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die muis vond ik in de kantine in de loods.
Nee volgens mij was er wat mee aan de hand, ziek ofzo. Die zat gewoon op de vloer in de kantine en kon ik zo oppakken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En dan loopt dat ding niet weg ofzo....
Deze keer zie ik 'm nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
Weer een mooi plekje opgezocht voor Bert.
[ afbeelding ]
1-2.....
[ afbeelding ]
Zoek de muis![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij had haast en zit al in de bosjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik zie hem ook niet... Maar hij gaat het daar vast naar z'n zin hebben
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Hij had haast en zit al in de bosjes
Dat verklaart het danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Hij had haast en zit al in de bosjes
Kees loopt nog rondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nog vriendjes van Henk en Bert gespot dan vandaag?
Ik raak de tel (en de namen) kwijt inmiddelsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kees loopt nog rond
Maar de bakje-stokje-touwtje opstelling en het valletje staan alweer klaar
Ik stel me jou nu zo voor; zittend op je knieën en goed verstopt achter de koelkast o.i.d., met een gespannen blik op je opstelling en in één hand dat touwtje en ondertussen met de andere hand Fok!kendquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kees loopt nog rond
Maar de bakje-stokje-touwtje opstelling en het valletje staan alweer klaar
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik stel me jou nu zo voor; zittend op je knieën en goed verstopt achter de koelkast o.i.d., met een gespannen blik op je opstelling en in één hand dat touwtje en ondertussen met de andere hand Fok!kend
Henk (1) zit fijn in een parkje en Bert (2) loopt mooi langs het water.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik raak de tel (en de namen) kwijt inmiddels![]()
Kun je even een kleine samenvatting/opsomming maken?
true storyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik stel me jou nu zo voor; zittend op je knieën en goed verstopt achter de koelkast o.i.d., met een gespannen blik op je opstelling en in één hand dat touwtje en ondertussen met de andere hand Fok!kend
Dankquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Henk (1) zit fijn in een parkje en Bert (2) loopt mooi langs het water.
Kees (3) loopt in ieder geval nog in m'n keuken woonkamer.
Of er nog een Sjaak is weet ik niet zeker.
[..]
true story![]()
[ afbeelding ]
quote:
De dingen die ik eigenlijk moet doen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:31 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]nou ja, er zijn ergere manieren om je zaterdag door te brengen.. denk ik
Jij moet eigenlijk iets doen dat erger is dan op je knieën achter de koelkast verstopt een muis proberen te vangen via het bakje/stokje/touwtje principe...? Ahhhw...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De dingen die ik eigenlijk moet doen bijvoorbeeld![]()
Afstuderen en m'n huis in orde maken na de verhuizingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:34 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk iets doen dat erger is dan op je knieën achter de koelkast verstopt een muis proberen te vangen via het bakje/stokje/touwtje principe...? Ahhhw...![]()
![]()
Ik ben wel heel benieuwd wat dat dan is
Maar er niet onder natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kees net al een paar keer gesignaleerd. probeerde een op de grond staand lijstje op te klimmen én zat vlak bij m'n opstelling
Oh ja, ik weet nog hoe dat voeldequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Afstuderen en m'n huis in orde maken na de verhuizing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |